آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد رایگان سریع آسان | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد رایگان سریع آسان | آموزشگاه آپادانا تبریز

پس از گذراندن این دوره، با زمینه های موجود در برنامه نویسی آشنا شده و قدرت انتخاب یک زمینه بر اساس نیاز های خودتان را پیدا خواهید کرد. هیچ رمز و راز خاصی برای یادگیری زبان برنامه نویسی وجود ندارد و همه اش تلاش و تکرار مداوم است. هنگامی که برنامه نویسان کتاب‌های مورد علاقه برنامه نویسی خود را فهرست می‌کنند، مجموعه programming pearls جان بنتلی معمولاً در بین کتاب‌های کلاسیک گنجانده می‌شود.

  • این فرایندها شامل یادگیری
    (دریافت اطلاعات و قوانین استفاده از آن‌ها)، استدلال (استفاده از قوانین برای رسیدن به نتایج تقریبی یا قطعی) و
    خود‌اصلاحی است.
  • برای افرادی که چندین سال است در حوزه برنامه نویسی فعالیت می‌کنند، مطالعه‌ی کتاب برای برنامه نویسی شیوه بهتری است.
  • مجددا و به دلیل اهمیت بسیاری که دارد، تاکید می‌کنیم که برنامه‌نویسی یک مهارت صرفا تئوری نیست.
  • یکی از نکات جالبی که در این وب سایت آموزشی مشاهده می شود این است که پس از هر ویدیوی آموزشی تعدادی تمرین در اختیار کاربران قرار می گیرد که تا آن ها را حل نکنند نخواهند توانست ویدیوی آموزشی نهایی را مشاهده کنند.

کوییزها، تمرین‌ها و پروژه‌هایی که در این دوره برای شما عزیزان طراحی‌ شده است، به یادگیری بیشتر شما کمک می‌کند. در حین آموزش یا انجام تمرینات، اگر با سؤالی مواجه شدید، می‌توانید آن را در تالار گفتگو مطرح کرده و از سایر دانشجویان این دوره کمک بگیرید. تلاش شده تا در این دوره، آموزش به صورتی باشد تا اصول کلی و پایه‌ای برنامه‌نویسی، در قالب یک زبان آموزش داده شود.بنابراین، این دوره هیچ پیش‌نیازی ندارد و تمامی علاقه‌مندان (حتی اگر سابقه‌ای نداشته باشند)، می‌توانند از این دوره بهره‌مند شوند. برنامه نویسی در ذهن عموم کاری بسیار سخت و پیچیده است به‌طوری که به نظر نمی‌آید هر کسی از پس آن بر بیایید، درست است برنامه نویسی دشوار است اما نه آن طور که کاری ماورایی باشد، پس ممکن است خیلی از افراد با کمی تلاش و البته علاقه از پس آن بربیایند. حال زمان آن رسیده که به سؤالات بالا در رابطه با برنامه نویسی پاسخ دهیم.

پیش نیاز های دوره برنامه نویسی :

تنها کافیست بتوانید متن‌های تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی را بخوانید و درک کنید. معمولا این متن‌ها تعداد زیادی واژگان مشترک و تکراری دارند، بنابراین اگر شروع به خوندن این متن‌ها کرده و جسارت داشته باشید، می‌توانید در مدت کمی به درک و خواندن آن‌ها مسلط شوید. شما با دیدن دوره شروع برنامه نویسی قادر به انتخاب بهترین زمینه برنامه نویسی متناسب با نیاز های خود خواهید بود.

توسعه وب

Programming در همه حوزه‌های متفاوتی کاربرد دارد که به کاربرد آن در مهم‌ترین حوزه‌ها اشاره می‌کنیم. اگر دوست دارید با استفاده از پایتون وارد بازار کار برنامه نویسی شوید و در پذیریش بهترین فرصت‌های شغلی حتی در سطح بین‌المللی شانس داشته باشید، هم‌اکنون از طریق دوره آموزش برنامه نویسی پایتون مکتب خونه اولین قدم را در این راستا بردارید. برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی و شروع کد نویسی می توانید از یک پکیج آموزشی یا آموزش های رایگان که در پلتفرم های محبوب در دسترس هستند استفاده کنید.

IDE مخفف Integrated Development Environment هست که محیط توسعه یکپارچه هم ترجمه میشه. IDE یک محلی (محیط) برای توسعه برنامه نویس فراهم میکنه که هر آن چیزی که برنامه نویس نیاز داشته باشه را در آن محیط بتونه استفاده کنه. ویژگی های بسیاری در IDE ها بصورت پیشفرض وجود داره که کار شما را بسیار راحت تر و سریع تر میکنه.