آموزش icdl و مهارت های هفتگانه و 2 کتاب و مدرک فنی و حرفه ای

آموزش icdl و مهارت های هفتگانه و 2 کتاب و مدرک فنی و حرفه ای

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هم برای استخدام نیرو، به دنبال افرادی هستند که مهارت های بالایی در کامپیوتر داشته آموزش ICDL در تبریز باشند. برای اینکه متمایز و حرفه ای باشید ما برخی سرفصل های تخصصی و حرفه ای مانند تکنیک های پیشرفته مهندسی جستجو در اینترنت را به این دوره اضافه کردیم تا در سریعترین زمان بهترین نتایج را بدست آورید. در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، کلاس ای سی دی ال، طوری طراحی شده که کارآموزان محترم بعد از اتمام کلاس آموزش کامپیوتر، با اعتماد به نفس بالا قادر خواهند بود در بازار کار مشغول شوند. دوره کامپیوتر icdl مناسب با نیاز بازار کار پیش میرود و شما میتوانید برای ورود به بازار کار آماده شوید. با سپری کردن دوره کامل آموزش ICDL، می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌ کار با کامپیوتر را بیاموزید و ضمن بهبود رزومه خود، برای ورود به بازار کار نیز آماده شوید. شرکت در دوره‌های آموزش این مهارت‌ها به هیچ‌گونه پیش‌نیازی احتیاج ندارد؛ زیرا در این دوره همه چیز از مرحله مقدماتی و ابتدایی آموزش داده می‌شود.

  • در این قسمت در مورد کنترل پنل توضیحاتی و ارائه خواهیم داد و با تنظیمات اولیه ی کنترل پنل آشنا خواهیم شد.
  • در این قسمت شما با تفاوت ، مزایا و معایب مدل های intel , amd آشنا میشوید و میفهمید کدوم به صرفه تر برای خرید است.
  • فراگيران مي توانند با شرکت در این دوره آموزشي و کسب مدرک مهارت هاي هفت گانه ICDL،  از کلیه اطلاعات بیان شده به صورت کاربردی و موثر برخوردار شوند.
  • یادگیری مهارت‌های کامپیوتر امروزه یکی از مهم‌ترین مسائل آموزشی است که باید به آن توجه شود.
  • در این قسمت مروری بر گذشته میکنیم و چیز هایی که یاد گرفتید را دوره میکنیم.

(دانش منظور بخش تئوری آموزش سیستم عامل یعنی همین مهارتهایی است که در ذیل آورده شده است. امکان کارآموزی و کارورزی رایگان دوره های عملی و کاربردی در محل موسسه و یا معرفی به سازمانها و … سازمانهای حمایت کننده از مدرک ICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند.

معرفی نرم‌افزار Excel به‌طور خلاصه؛ هم‌نشینی داده و جدول

در صورتی که مایل باشید این مدرک را در مدت زمان کمتری اخذ کنید، توصیه می‌شود که در کلاس‌های فشرده و یا نیمه فشرده شرکت نمایید. در این صورت می‌توانید سرعت یادگیری خود را افزایش داده و در کوتاه‌ترین زمان مدرک ICDL را دریافت نمایید. البته افرادی که سرعت یادگیری بالاتری دارند، با شرکت کردن در کلاس‌های ICDL می‌توانند تمام هفت مهارت را به صورت یکجا یاد گرفته و آزمون بدهند. بعد از یادگیری این مهارت‌ها می‌توانید بخش‌های مختلف رایانه را بشناسید و با آن به‌راحتی کار کنید. ازطرفی کار با نرم‌افزارهای آفیس، ازجمله ورد، اکسل، پاورپویت و اکسس را یاد می‌گیرید و می‌توانید از انواع قابلیت‌های مختلفی که دارند در خانه، اداره، دانشگاه و… استفاده کنید و کارهای‌تان را با بیشترین سرعت در کم‌ترین زمان انجام بدهید. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها بتوانید اطلاعات و داده‌ها را به‌صورت تیتروار آماده کنید و در جلسه، سمینار و… به دیگران ارائه دهید.

پس از گذراندن دوره ی آموزش کامپیوتر در آموزشگاه علم علم پرور به چه مواردی مسلط می شوید :

در این قسمت نمونه کار عملی صفحه اول کتاب را انجام میدهیم و با پارگراف ها کار خواهیم کرد. در این قسمت کارایی محیط run را میگوییم و با ابزار های عمومی،امنیتی،کامپیوتری،کنترل پنلی و جانبی کار میکنیم. در این قسمت فایل ویندوز و به 2 روش و با 2 برنامه rufus و Win32 Disk imager در داخل فلش رایت میکنیم. اين شغل با كليـه مشـاغلي كه كاربردي كامپيوتر و كاربري كامپيوتر را دارند در ارتباط است.

در دوره آموزش ICDL 2022 قصد داریم در 12 ساعت به صورت کامل، کاربردی و پروژه محور مهارت های هفتگانه ICDL (مفاهیم IT، ویندوز 11و Office 2021) را آموزش دهیم. کلاس icdl به عنوان یک دوره کاملا کاربردی می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را در هر موقعیتی بهبود ببخشد. مخصوصا اینکه هزینه دوره icdl در مجتمع فنی آریا تهران بسیار پایین تر از کل ایران است. یادگیری مهارت‌های هفت‌گانهICDL  بیانگر کفایت در مهارت‌های کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود. اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت‌های هفت‌گانهICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان‌ها و حتی کشورها در طرح‌های آتی و توسعه‌ای خود یکی از استراتژی‌های اصلی خود را به آن اختصاص داده‌اند.