آکین گامپ دادخواستی را ارائه کرد که به دلیل ادعای دزدیده شدن “ایده” وکیل خود، بر علیه فروشنده سابق استناد کند.


توسط دیوید هریک، دانشکده حقوق مرسر

اول، برخی از پیشینه فناوری برای این مجموعه جالب از اختلافات. در برخی مجالس قانونگذاری، لایحه‌ای که اساسنامه موجود را تغییر می‌دهد، این کار را با خط قرمز انجام نمی‌دهد: این لایحه زبان جدیدی را با خط‌کشیدن و حذف ، متن موجود با خط‌مشی نشان نمی‌دهد. در عوض، در برخی از مجالس قانونگذاری، در لایحه ای باید چیزی مانند «در 28 ایالات متحده آمریکا 1332، 75000 دلار ضرب کنید و آن را با «100000 دلار» جایگزین کنید. این می تواند پیچیده شود، به خصوص اگر قو،نی وجود داشته باشد که به یکدیگر ارجاع می دهند، تاریخ های مختلف تصویب و غیره. سیستم‌هایی وجود دارند که برای نوشتن صورت‌حساب استفاده می‌شوند، اما حتی افرادی که آنها را طراحی می‌کنند، نحوه انجام طرح «جایگزینی X با Y» را حل نکرده‌اند و نیاز به انجام این کار ظاهراً در این زمینه شناخته شده بود. در حالی که.

Xcential Legislative Technologies شرکتی است که فناوری پیش نویس لایحه (و سایر موارد) را در اختیار مجالس قانونگذاری قرار می دهد. آکین گامپ یک شرکت حقوقی است که لابی های زیادی انجام می دهد. در سال 2019، ظاهراً یک وکیل Akin Gump با Xcential تماس گرفت تا نسخه نمایشی فناوری پیش‌نویس صورت‌حساب را درخواست کند. NDA در محل، Xcential با یک وکیل آکین گامپ ملاقات کرد و، در میان چیزهای دیگر، او آن مشکل شناخته شده را توصیف کرد که، دوباره، مشکلی که ظاهراً افراد در این زمینه از آن مطلع بودند، اما هیچ ، آن را حل نکرده بود، یا حداقل در یک راه حل آن را حل کرده بود. راه خوب: چگونه می توان سیستمی طراحی کرد که لوایحی را تولید کند که با حالت “اعتصاب از طریق X و جایگزینی با Y” مورد نیاز برخی از نهادهای قانونگذاری مطابقت داشته باشد.

اگر من حقایق را به درستی درک کنم، Xcential سپس تصمیم گرفت تا مشکل را حل کند تا خدمات را به Akin Gump بفروشد. طبق دعوای آکین گامپ (که در زیر بحث می شود)، وقتی Xcential بازگشت تا راه حل خود را به وکیل آکین گامپ نشان دهد، وکیل آکین گامپ با دیدن آن مکرراً گفت “معموم”… اما از قیمت Xcential خودداری کرد.

راه خودشان را رفتند.

پس از آن Xcential یک درخواست ثبت اختراع ارائه کرد و از متخصص کدنویسی و تهیه پیش نویس قانونگذاری طول، مدت خود به ،وان تنها مخترع نام برد. درخواست ثبت اختراع اینجاست.

در سال 2022، آکین گامپ دادخواستی را برای ایجاد اشتقاق ارائه کرد و ادعا کرد که وکیلش در واقع اختراع ادعا شده را تصور کرده است. آن طومارها بسیار نادر هستند و این یکی اینجاست.

علاوه بر این، آکین گامپ به طور جداگانه از Xcential و مخترع نامبرده شکایت کرد (اینجا). بسته به اینکه شما به چه ،ی اعتقاد دارید، وکیل – که ظاهراً هیچ تجربه کدنویسی ندارد – قبل از اینکه توسط Xcential به او نشان داده شود، اختراع ادعا شده را درک کرده بود و او گفت: “محبت مقدس”. می تو،د در مورد این کت و شلوار بیشتر بخو،د اینجا. بی،ه مطبوعاتی این شرکت در اینجا است. (من چیزی در سایت آکین گامپ نمی بینم که در مورد کت و شلوار صحبت کند، وگرنه آن را اضافه می کنم.)

Xcential علیه آکین گامپ (اینجا) دعوی متقابل ارائه کرده است. در میان چیزهای دیگر، ادعا می‌کند که آکین گامپ اطلاعات محرمانه Xcential را مورد سوء استفاده قرار داده، تهمت ،وان را مرتکب شده است، و ادعاهای دیگری را نیز شامل می‌شود.

در کت و شلوار، آکین گامپ برای دستور مقدماتی حرکت کرد. ممکن است چیزی را گم کرده باشم، اما تئوری آن این است که “ایده” وکیلش برای پیش نویس لایحه ای برای برآوردن فرمت مورد نیاز “جایگزینی X با Y” یک “راز تجاری” و درخواست ثبت اختراع Xcential (با تمام پشتیب، لازم برای حل مشکل) دزدی آن «راز» است. دستور مقدماتی آکین گامپ اینجاست. Xcential در اینجا به طور مستقیم به آن پاسخ می دهد.

من را شکاک خطاب کنید – یا شاید به این دلیل است که من کتابی در مورد تفسیر قانونی نوشته‌ام، در مجلس نمایندگان ایالات متحده کار کرده‌ام و در سنای ایالت آریزونا کار کرده‌ام – اما «ایده» برای پیش‌نویس قانون به روش «جایگزینی x با y» پیش‌نویس شده است. تا حدودی شناخته شده بود و «انقلابی» نبود (همانطور که دستور مقدماتی آکین گامپ می گوید). علاوه بر این، حداقل بر اساس قو،ن اسرار تجاری که من به آنها نگاه کردم، دانستن وجود یک مشکل یک راز تجاری نیست. این راه حلی است که ممکن است باشد.

در نهایت، و شاید این فقط تصادفی باشد، اما شرکتی که نماینده آکین گامپ بود، کنار رفت و آکین گامپ اکنون نماینده خود است.

گوش به زنگ باشید…


منبع: https://patentlyo.com/hricik/2022/12/pe،ion-ins،ute-derivation.html