اجزای سیستم انطباق با «پنج بزرگ» HVNL – راه آهن، جاده و دوچرخه سواری


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

طبق قانون ملی وسایل نقلیه سنگین (HVNL) برای ،ب و کارها اجباری است که “روش های تجاری” منطبق بر آن وجود داشته باشد. یکی از طرفین در زنجیره مسئولیت ممکن است HVNL را نقض کند، اگر این شیوه های تجاری اجباری را نداشته باشد، حتی در جایی که هیچ حادثه یا حادثه ای رخ نمی دهد.

خلاصه ای از “روش های تجاری” اجباری

بر اساس وظیفه اصلی مندرج در بخش 26C از HVNL، طرفین در زنجیره مسئولیت باید تا آنجا که به طور منطقی عملی باشد، ایمنی فعالیت های حمل و نقل طرف را تضمین کنند. «فعالیت‌های حمل‌ونقل» به م،ای فعالیت‌های مرتبط با استفاده از وسیله نقلیه سنگین در جاده است و شامل رفتار (مانند ارسال، بسته‌بندی، بارگیری و دریافت کالا) می‌شود و صراحتاً شامل «روش‌های تجاری» طرفین می‌شود. “روش های تجاری” به این صورت تعریف می شود:

  • سیاست‌های انطباق و رویه‌های کاری CoR

  • القای انطباق CoR و فرآیندهای آموزش مداوم

  • شرایط قرارداد تضمین انطباق CoR در هر

  • سیستم های تضمین انطباق CoR

  • گزارش عملکرد انطباق CoR برای افسران اجرایی.

دو مورد اخیر به صراحت در تعریف گنجانده نشده اند، اما ا،امات وظیفه ایمنی اولیه هستند و در دستورالعمل اولیه صادر شده توسط تنظیم کننده ملی خودروهای سنگین به آنها اشاره می شود. اینها “پنج بزرگ” هستند.

مرحله 1: خط مشی و رویه انطباق CoR را تدوین کنید

اولین قدم این است که یک خط مشی انطباق با CoR و رویه های کاری را در ،ب و کار خود و بین ،ب و کار شما و هر طرف دیگر در زنجیره ای که با آنها معامله می کنید، ایجاد و اجرا کنید. یک خط مشی انطباق با CoR باید خلاصه ای از تعهدات CoR را که در زنجیره تامین مربوطه شما تحمیل شده است، تنظیم کند. همچنین باید نشان دهد که هر یک از طرف های مربوطه چگونه باید به آن تعهدات رسیدگی کنند و در صورت عدم اجرای آن تعهدات چه کاری ممکن است انجام شود. یک کپی از خط مشی شما باید در اختیار هر یک از طرفین زنجیره قرار گیرد.

مرحله 2: بهبود آگاهی و اجرای آموزش انطباق

افرادی که در ،ب و کار شما هستند نمی توانند از آنها پیروی کنند، مگر اینکه بدانند طبق HVNL چه چیزی از آنها خواسته می شود. آنها همچنین باید بدانند که چگونه ،ب و کار شما برای مدیریت تعهدات انطباق اولیه خود (ی،ی همانطور که در خط مشی و رویه های انطباق شما وجود دارد) تصمیم گرفته است. برای انجام این کار، باید خط مشی انطباق و رویه های کاری خود را در زنجیره تامین و ،ب و کار خود گسترش دهید. به همه کارکنان و پیمانکاران فرعی که با CoR مواجه هستند، باید در مورد خط‌مشی‌ها و رویه‌های شما توضیحات آگاهی و آموزش داده شود. به همین ترتیب، تامین کنندگان باید از خط مشی ها و رویه های کاری شما که مربوط به آنها است مطلع شوند. آگاهی و آموزش عمومی باید به طور دوره ای تجدید شود و فرآیندی باید برای اطمینان از اینکه همه کارکنان و پیمانکاران جدید معرفی می شوند، ایجاد شود.

مرحله 3: مفاد انطباق را در اسناد و قراردادهای مشارکت زنجیره تامین خود بگنج،د

خط مشی و رویه های انطباق CoR شما باید در صورت امکان دارای نیروی قانونی باشد. بهترین راه برای انجام این کار این است که غربالگری‌های پیش‌صلاحیت انطباق CoR را در فرآیند مشارکت تامین‌کننده و پیمانکار فرعی خود بگنج،د و مفاد انطباق با CoR را در قراردادهای زنجیره تامین خود بگنج،د. همه تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی باید مورد بررسی قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها از سیستم هایی برای مدیریت تعهدات CoR خود آگاه هستند و آنها را در اختیار دارند. به احتمال زیاد می توان به همکار، که می توانند این را نشان دهند، با بررسی های مداوم عملکرد سطح پایه، اعتماد کرد. همکار، که قادر به نشان دادن این موضوع نیستند، همچنان می توانند درگیر شوند، اما ممکن است تحت نظارت و نظارت بیشتر مدیریت انطباق باشند. در قرارداد با شرکت کنندگان زنجیره تامین حمل و نقل جاده ای، باید شرایطی را نیز درج کنید که آنها را م،م به رعایت HVNL و خط مشی و رویه های شما می کند. تحت HVNL، این شرایط “شرایط تضمین انطباق” نامیده می شود. شما باید به طور منطقی آنها را در قراردادهای خود شرح دهید و مقررات جریمه ای را درج کنید که به شما امکان می دهد در صورت عدم پایبندی طرفین به تعهدات CoR خود، پرداخت را متوقف کنید یا قرارداد را تعلیق یا فسخ کنید. بندهای نوع «رعایت همه قو،ن» توسط دادگاه ها کافی نیست.

مرحله 4: رویه های نظارت بر عملکرد انطباق را اجرا کنید

انطباق با CoR ثابت نیست. شما باید خط مشی انطباق، رویه ها و عملکرد انطباق تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که آنها رعایت می شوند و شرایط تضمین انطباق رعایت می شود. ،ب و کار شما باید سیستمی از بررسی های متقاطع انطباق داخلی و خارجی را اجرا کند تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق می افتد. تمام مسائل مربوط به انطباق باید ثبت، بررسی و اصلاح یا حل شود. آمار انطباق باید برای شناسایی روندهای عدم انطباق یا شکاف‌ها در ارزیابی ریسک، خط‌مشی‌ها یا رویه‌های شما تجزیه و تحلیل شود و این موارد باید فعالانه مورد بررسی قرار گیرند.

مرحله 5: از یک رویکرد از بالا به پایین برای انطباق اطمینان حاصل کنید

انطباق با CoR باید از بالای درخت تا ریشه ها انجام شود. افسر اجرایی، مدیران و مدیران شما باید همه درگیر باشند و بر چارچوب انطباق شما نظارت داشته باشند. مدیران اجرایی تحت HVNL وظیفه مستقلی برای انجام این کار دارند. برای اینکه آنها بتوانند وظیفه خود را انجام دهند، مجریان باید اطلاعات گزارش انطباق را دریافت کنند. این به آنها امکان می دهد عملکرد ،ب و کار شما و همتایان شما در زنجیره را بررسی کنند و به آنها اطمینان دهند که سیستم مطابقت CoR شما به درستی کار می کند. همچنین اطمینان حاصل می کند که هرگونه تکرار یا عدم انطباق قابل توجه در سطح عملیاتی بررسی می شود. طراحی و اجرای موفقیت‌آمیز Big Five برای اینکه ،ب‌وکارها وظیفه ایمنی اولیه خود را انجام دهند و مجریان به تعهدات خود دقت کنند ضروری است.

این نشریه به هر موضوع مهم یا تغییر در قانون نمی پردازد و قرار نیست به ،وان جایگزینی برای توصیه های حقوقی یا دیگر توصیه هایی که ممکن است با شرایط خاص خواننده مرتبط باشد، مورد اعتماد قرار گیرد. اگر این نشریه مورد علاقه را پیدا کردید و مایلید بیشتر بد،د یا مایل به دریافت مشاوره حقوقی مرتبط با شرایط خود هستید، لطفا با یکی از افراد ذکر شده در لیست تماس بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: حمل و نقل از استرالیا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1344720