اختراع مجدد شکارچی در یک تصویر جدید و تهدید آمیز – جاناتان تورلی


در زیر نسخه گسترده‌ای از ستون نیویورک پست من در این هفته در مورد آ،ین حرکات هانتر بایدن و تیمش است. این جدیدترین اختراع شکارچی است، اما بعید است که بیشتر از تجسم های قبلی موفق شود. دیروز، مهلت تحویل مدارک به پایان رسید برای هانتر، عمویش و یکی از همکارانش. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند به طور کامل بنن را ادامه دهند، اگرچه این مسیر مشاور سابق ترامپ را به دلیل تحقیر به سرعت محکوم کرد.

در اینجا ستون است:

به نظر می رسد که حق رای دادن بایدن در شرف دنبال ، یک چشم انداز جدید برای پسران پسر جو بایدن است. فقط به ،وان کریستوفر نولان بتمن تیره تری را معرفی کردتیم جدیدی از مشاوران سیاسی و وکلا هانتر بایدن را در تصویری جدید و تهدیدآمیز دوباره اختراع ،د. بایدن در حال تهدید به شکایت و تدارک یک کمپین زمین سوخته علیه منتقدان سیاسی و رسانه ای است. او حتی در دادگاه تلاش می کند تا از استفاده دخترش از نام او جلوگیری کند.

به دارک بایدن جدید خوش آمدید.

هانتر بایدن مدت هاست که یک پروژه احیای رسانه ها و تیم بایدن بوده است. علیرغم شواهد فراوان مبنی بر اینکه او و خانواده‌اش ممکن است در یکی از بزرگترین عملیات دستفروشی نفوذ در تاریخ شرکت داشته باشند، رسانه‌ها تلاش کرده‌اند تا تصویری نجات‌بخش برای ،ی بیابند که زندگی خود را به ،یبی سمی از خویشاوندگرایی، خودشیفتگی و مواد مخدر سپرده است.

اول، «شکارچی: تاجر بین‌المللی متهم به اشتباه» بود. این انکار صریح تخلف توسط پدرش حفظ شد و توسط رسانه‌ها به طور وظیفه‌آمیز تکرار شد. هانتر بایدن “هیچ اشتباهی” نکرد و خبرنگار، که درباره فساد مطرح می ،د بلافاصله مورد حمله قرار گرفتند.

سپس «هانتر بایدن: قرب، اطلاعات نادرست روسیه» آمد. قبل از انتخابات 2020، رسانه ها این ادعای نادرست را تکرار ،د که لپ تاپ هانتر بایدن احتمالاً “اطلاعات نادرست روسیه” است. علیرغم انکار اطلاعات اطلاعاتی آمریکا و ایمیل‌های خودآزمایی روی لپ‌تاپ، رسانه‌ها بدون تردید ادعاهای مشکوک شخصیت‌های اطلاعاتی سابق سازمان‌دهی شده توسط عوامل قدیمی دموکرات را پذیرفتند.

سپس «هانتر بایدن: معتاد قهرمان در حال بهبودی» آمد. با دشوارتر شدن انکار رسانه ها در مورد معاملات او، بایدن کتابی منتشر کرد که جزئیات مبارزه او با مواد مخدر و هرزگی را شرح می داد. رسانه ها دوباره به همان حالت حنایی و بی چون و چرا وارد شدند. هانتر در هر شبکه ای ظاهر می شد و کتاب خود “چیزهای زیبا” را تبلیغ می کرد که سیمون و شوستر گزارش شده است 2 میلیون دلار برای نوشتن به او داد (با وجود فروش کمتر از 10000 کتاب در هفته اول). او به ،وان تصویر شجاعت در صحبت آشکار در مورد جزئیات اعتیاد ، و مواد مخدر خود به تصویر کشیده شد، حتی اگر او بارها ادعا کرد که هیچ خاطره ای در مورد مسائل مربوط به معاملات تجاری یا لپ تاپ خود ندارد.

اکنون ما بایدن سیاه را داریم. دست اندرکاران شکارچی در حال اختراع مجدد هانتر در یک تصویر جنگنده تر هستند. او یک آنتاگونیست تندخو و تهاجمی است که آماده مبارزه با آتش با آتش علیه جمهوری خواهان است. تیمی تشکیل شد تا به شاهدان و منتقدان احتمالی حمله کند. با وجود یک کیفرخواست جنایی احتمالی و تحقیقات کنگره، شکارچی تاجر یا معتاد یا قرب، در حال بهبودی این کار را نخواهد کرد.

به نظر می رسد هانتر وکلایی از جمله ابی لوول، مشاور سابق کلینتون را به دست آورده است. لاول اخیرا نامه ای فرستاد که نه تنها با تایید ظاهری اصالت لپ تاپ، بلکه با تهدید بسیاری از منتقدان، سر و صدای زیادی به پا کرد. بایدن خواستار حذف معافیت‌های مالیاتی از گروه‌ها شد، مجموعه‌ای از اقدامات احتمالی افترا را پیشنهاد کرد و حتی خواستار تحقیقات جنایی علیه منتقدان شد.

مشکل اینجاست که، برخلاف دارک بتمن، دارک بایدن یک ،صر حیاتی را از دست داده است: یک تهدید معتبر.

لاول که دلسرد نشده بود، اخیراً از تقاضای شواهد کمیته نظارت مجلس سرپیچی کرد. لاول در نامه‌ای به رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان، جیمز کامر (R-KY)، اعلام کرد: «نتایج‌گیری‌های نادرست و بی‌اساس خود را تحت پوشش یک تحقیق واقعی، کمیته را به «سرزمین عجایب» و شما را به ملکه قلب‌ها تبدیل می‌کند که فریاد می‌زنید: “اول جمله، پس از آن حکم.”

لاول قاطعانه از تحویل یک سند به رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان، جیمز کومر (R-Ky.) خودداری کرد و گفت که هیچ “هدف قانونی قانونی” برای تحقیقات در مورد هانتر وجود ندارد. او این احتمال را که مجلس ممکن است هانتر را متقاعد به همکاری کند، باز گذاشت. شاید مجلس می تواند سعی کند «آن را بگوید زیباترهمانطور که هانتر یک بار به خبرنگار ABC News امی روباخ دستور داد.

پیام این است که «از ما بترسید» اما نمی‌توانست کمتر از این قانع‌کننده باشد که لاول جوراب شلواری مشکی و ماسک گوش بر روی مشتری‌اش بگذارد. فقط من، نیست.

کنگره به وضوح منافع مشروعی در بررسی این موضوع دارد که آیا میلیون ها دلار از منافع خارجی، از جمله برخی مرتبط با اطلاعات خارجی، برای تأثیرگذاری بر رئیس جمهور بایدن به خانواده بایدن منتقل شده است یا خیر.

رایانامه‌ها نه تنها جو بایدن را ارجاع می‌دهند و علیرغم انکار مکرر او از هرگونه اطلاع یا دخالت، آگاهی از معاملات را نشان می‌دهند. همچنین تلاش آشکاری برای پنهان ، دخالت جو بایدن وجود دارد. در یک ایمیل، جیمز گیلیار، دستیار بایدن، به تونی بوبولینسکی، شریک تجاری آن زمان هانتر دستور داد: «به دخالت جو اشاره نکنید، این فقط زم، است که شما [sic] چهره به چهره هستند، من شما را می شناسم [sic] این را می دانند اما آنها پارانوئید هستند. بوبولینسکی اظهارات سوگند خورده ای داده است که شخصاً با جو بایدن برای گفتگو در مورد این معاملات ملاقات کرده است.

ایمیل های استفاده شده نام‌های رمز جو بایدن مانند «سلتیک» یا «مرد بزرگ». در یکی، «مرد بزرگ» به ،وان احتمالاً کاهش 10 درصدی در معامله با یک شرکت انرژی چینی ذکر شده است. همچنین اشاره هایی به پرداخت صورت حساب های پدرش توسط هانتر از حساب های مش، وجود دارد.

اسامی رمزی، کاهش برای “مرد بزرگ” و میلیون ها تراکنش مرموز خارجی دلایل زیادی برای تحقیقات کنگره هستند.

بایدن، هوادار جدید، یک بلوف است و کمیته همین الان آن را نامید. او تا چهارشنبه ساعت 11:59 شب به وقت شرقی فرصت دارد تا اسناد مربوط به معاملات تجاری خارجی خود را به کمیته نظارت مجلس ارائه دهد. با احضاریه احتمالی مواجه می شوند از جمهوری خواهان

پس از آن او کمتر بتمن و بیشتر بنن می شد. اگر لاول عقب نشینی نکند، همان استراتژی استیو بنن را دنبال خواهد کرد که در نهایت به توهین متهم و محکوم شد. در آن زمان، من گفتم که بنن درخواست اتهام تحقیر کرد.

هانتر بایدن علیرغم ریسک قابل توجهی که دارد به شخصیت خود پایبند است. او علیرغم نگر، ها در مورد دستفروشی و پولشویی، اطلاعاتی در مورد فروش آثار هنری خود به اشتراک نگذاشته است. اکنون دلال آثار هنری او، ژرژ برژس، نیز گزارش شده است که از ارائه هویت ،یداران آثار هنری گران قیمت بایدن به کمیته نظارت مجلس نمایندگان خودداری کرده است.

این کار نخواهد کرد. این مسیری است که می تواند منجر به یک اتهام جنایی کاملاً جدا از اتهامات اساسی شود. همانطور که جوکر در شوالیه تاریکی بیان کرد، فقط نشان می‌دهد که «جنون…خیلی شبیه جاذبه است. تنها چیزی که لازم است کمی فشار است.»

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/24/the-dark-biden-rises-the-reinvention-of-،ter-in-a-new-and-menacing-image/