بازرگانی یدک راه لیفتراک نماینده فروش قطعات لیفتراک هیوندا غرفه۲۴ | توکو لیفتراک

بازرگانی یدک راه لیفتراک نماینده فروش قطعات لیفتراک هیوندا غرفه۲۴ | توکو لیفتراک

ما به عنوان نمایندگی مجاز فروش قطعات لیفتراک هیوندا توانسته ایم فروش غیر حضوری و اینترنتی را نیز تحت پوشش قرار دهیم که خریدار دیگر نیازی به مراجعه به بازار نخواهد داشت و قطعات در سریع ترین زمان ممکن به دست ایشان خواهد رسید. لیفتراک هیوندای به منظور حمل و نقل بار در انبار کارخانه ها و صنایع طراحی و تولید شده است. این شرکت به دلیل ارائه مصولات رقابتی در بازار دارای برترین رتبه جهانی در تولید انواع لیفتراک هیوندای است.لیفتراک های هیوندای در انواع برقی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شوند. هر کدام از این دستگاه ها امکانات و قابلیت های ویژه ای دارند و برای کاربرد در یک محیط مشخص مناسب هستند.

  • با وجودی که برخی کاربرد های آن برای بالا بردن و یا پایین آوردن بار خواهد بود.
  • از جمله ماشین آلاتی که شرکت هیوندای تولید میکند و جزو ماشین آلات نیمه سنگین محسوب میشود لیفتراک میباشد.
  • ما مجموعه کاملی از انواع قطعات و لوازم لیفتراک داخلی و بین المللی را از برندهای معتبر جهان در اختیار شما قرار خواهیم داد.
  • وسایل نقلیه تمام الکتریکی به جای موتور احتراق داخلی دارای موتور الکتریکی هستند.

به‌طور کلی در هر کاری نیازمند پیشگیری از خطرات احتمالی برای اپراتور، محل کار و دیگر افراد موجود در محل کا… یکی از مهم‌ترین اجزایی که تاثیر زیادی در حفظ امنیت لیفتراک و اپراتور دارد؛ آینه‌های لیفتراک هستند. آینه لیفتراک چیست و چه کاربردی دارد؟ تمامی لیفتراک‌ها در طرفین خود و داخل کابین دارای آینه هستند که راننده از آنها برای بررسی وضعیت اطراف و انتهای لیفتراک استفاده می‌کند. بعد از تعیین اینکه کدام اندازه باتری لیفتراک برای خرید شما سازگار است، مورد بعدی (مهمترین مورد) بررسی این است که کدام نوع از فناوری باتری لیفتراک برقی را استفاده کنید؟ باتری‌های لیفتراک لیتیوم در مقابل سربی اسیدی؟  در حالی که گزینه‌های دیگری برای لیفتراک‌ها مانند پروپان یا گازوئیل یا گاز… هر لیفتراکی برای حرکت نیاز به یک عامل تولید کننده‌ نیرو و یک عامل انتقال دهنده‌ آن دارد.

واردات لیفتراک، جک پالت و استاکر

ابعاد لیفتراک های برقی هیوندای در مقایسه با سایر مدل های لیفتراک، کوچک تر است؛ لیفتراک های دیزلی هیوندای، بزرگ تر هستند و در فضاهای باز و صنایع وسیع برای بارگیری با تناژ بالا استفاده می شوند. هیوندای به عنوان بخشی از فعالیت های اصلی شرکت هیوندای کره، ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش انواع لیفتراک های هیوندای و تأمین کننده قطعات یدکی این دستگاه ها در سراسر دنیا می باشد. صنایع دریایی، بنادر، گمرک، تولید مواد شیمیایی، صنایع بسته بندی کالا، صنایع غذایی، تولید مواد دارویی و بسیاری از کارخانه ها، مشتریان اصلی لیفتراک های هیوندای هستند. لوازم یدکی لیفتراک را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه قطعات لیفتراک پیشرو تراک خریداری نمایید. لیفتراک ها جزوی جدایی ناپذیر از کارخانجات تولیدی و انبار ها هستند و به کمک این دسته از ماشین آلات نیمه سنگین است که روزانه حجم بالایی از بار به راحتی جابجا میشود.

قطعات لیفتراک هیوندای

در این ماشین صنعتی مدرن، شاخک ها به شکل های مختلفی تولید می شوند و دکل های عمودی که در آن وجود دارد، برای بالا و پایین کردن و جابه‌جایی انواع بار مانند مثل جعبه پالت، لوله و ورق بشکه و … استفاده می شود. از لیفتراک می‌توان در فضای داخل ساختمان و بیرون از ساختمان استفاده کرد. این کار شاید در نظر افراد آسان بیاید اما سیستم ترمز در فعالیت و عملکرد لیفتراک بسیار مهم است. این شرکت یکی از برترین و بزرگترین کمپانی، در تولید ماشین آلات و صنایع سنگین می باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. تولید و نصب مخزن گاز مایع مخصوص ویلا کارگاه رستوران
مستقیم از تولید کننده بدون واسطه
… بالابر تک ریلی بهترین انتخاب جهت دسترسی به ارتفاع تا ۱۰ متر در مراکزی همچون سالن های ورزشی ، مساجد ، مجتمع های صنعتی و تجاری ، ترمینال و فرودگاه …