برنامه داوطلبانه آنلاین CRY [Jan 12-Feb 23]


با عضویت در برنامه داوطلبانه آنلاین CRY Jumps، 2.0 از 1 فوریه 2023، در زندگی کودکان تفاوت ایجاد کنید.

درباره JumpS،

این یک برنامه سالانه 6 هفته ای داوطلبانه انعطاف پذیر به نام JumpS، است. این دومین نسخه از این برنامه است که در آن شرکت کنندگان یاد می گیرند، منع، می کنند و به موضوع حقوق کودک کمک می کنند. این برنامه همچنین با شرکت در فعالیت‌های مختلف، درون‌نگری، تکمیل وظایف مختلف و با اشتراک‌گذاری بازتاب‌های دوره‌ای، ایده‌ای جامع در مورد مسائل مختلف اجتماعی در مورد کودکان به شرکت‌کنندگان می‌دهد.

این 6 هفته همچنین به شرکت کنندگان فرصتی می دهد تا مهارت های خود را در یک هدف مشارکت دهند.

حالت برنامه

کل برنامه 6 هفته ای ONLINE خواهد بود، که در آن داوطلبان فرصتی برای یادگیری، تأمل و مشارکت در امر حقوق کودک خواهند داشت و دیدگاه ها و مهارت های خود را در راه تقویت می کنند.

زمان و مدت

انتظار می رود در مجموع 40 ساعت در مدت 6 هفته وقت بگذارید. این یک برنامه داوطلبانه آنلاین 6 هفته ای از 1 فوریه 2023 خواهد بود. در طول این مدت، چند فعالیت/وظیفه به داوطلبان داده می شود که باید در یک ج، زم، مشخص انجام شوند.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

برای بیشتر فعالیت‌ها، زمان‌بندی انعطاف‌پذیر است. وبینارها در زمان مشخصی برگزار می شود و حضور در آن ا،امی است. تکمیل وظایف در بازه های زم، مشخص نیز ضروری است. از آنجایی که فقط یک برنامه 6 هفته ای است، هیچ برنامه افزودنی ارائه نخواهد شد.

شایستگی

همه افراد بالای 15 سال با لپ تاپ/رایانه کار و اتصال به اینترنت پایدار می توانند شرکت کنند. رضایت والدین برای شرکت کنندگان زیر 18 سال ا،امی است.

فعالیت ها

4 کار به شما ارائه می شود که باید ظرف 6 هفته از زمان مشخص شده تکمیل شوند. یک یادداشت راهنمای دقیق به محض پیوستن و شروع برنامه به اشتراک گذاشته می شود که فعالیت ها و ج، زم، آنها را توضیح می دهد.

فعالیت ها خواهد بود:

  1. دانستن CRY و حقوق کودک
  2. جمع آوری کمک مالی برای یک هدف
  3. مشارکت در مهارت‌های شما (در اینجا، داوطلبان این فرصت را خواهند داشت که مهارت‌های خود را به سازمان کمک کنند و از بهترین‌ها قدرد، شود)
  4. شبکه سازی و بخشی از کمپین رسانه های اجتماعی.

یکی از فعالیت های این برنامه مانند سایر فعالیت ها، جمع آوری کمک است. همچنین، هر مبلغی که توسط داوطلبان ما جمع آوری شود برای ما بسیار مهم است زیرا به بسیاری از کودکان کمک می کند تا از حقوق اولیه خود مانند آموزش، بهداشت و غیره برخوردار شوند. همچنین، جمع آوری کمک به توسعه مهارت های ارتباطی و اطلاع رس، کمک می کند.

ما داوطلبان را تشویق می کنیم که حداقل روپیه جمع آوری کنند. 3000 زیرا این تضمین می کند که 3 کودک خارج از مدرسه دوباره در مدرسه ثبت نام می شوند.

امتیازات

  • گواهی پس از اتمام 6 هفته، تنها در صورتی که همه فعالیت ها به موقع ارسال شوند
  • از طریق وظایف مختلف اختصاص داده شده، خود را در مورد حقوق کودک/مسائل اجتماعی آموزش دهید.
  • در کارگاه های ظرفیت سازی که توسط کارشناسان برگزار می شود شرکت کنید.
  • درک بهتر حقوق کودک و افزایش مهارت های ارتباطی.
  • از طریق جمع آوری کمک های مالی، مهارت های ارتباطی و ارتباطی را توسعه دهید.

مهلت درخواست

26 ژانویه 2023

اطلاعات تماس

در صورت سؤال، لطفاً به [email protected] بنویسید

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

توجه: Lawctopus مفت، است که شریک رسانه ای این رویداد است.


منبع: https://www.lawctopus.com/jumps،-2-0-cry-online-volunteering-program/