بهترین بازی های کامپیوتری جهان ‌ با 55 بازی برتر PC آشنا شوید پلازا | allescape

بهترین بازی های کامپیوتری جهان ‌ با 55 بازی برتر PC آشنا شوید پلازا | allescape

گیم پلی بازی Hades به گونه‌ای طراحی شده است که حتی اگر به داستان بازی اهمیتی هم ندهید سبب لذت و سرگرمی‌تان شود. در بازی هادس 6 نوع سلاح مختلف وجود دارد که به ترتیب عبارتند از شمشیر، نیزه، سپر، تیروکمان، دستکش‌های دوقلو و نهایتا تفنگی به نام Adamant Rail. برای باز کردن سلاح‌های بازی Hades باید آن‌ها را با تعداد مشخصی از کلید بنفش معاوضه کنید و این کلید‌های بنفش را در خلال گیم‌پلی و با از میان بردن دشمنان مختلف به ترسناکترین اسکیپ روم کرج دست خواهید آورد. Call of Duty Mobile به عنوان یک بازی جذاب برای گوشی های اندروید و آیفون محسوب می شود که از زمان انتشار خود به یکی از محبوب ترین بازی ها برای گوشی های هوشمند تبدیل شده است.

  • شخصیت اصلی به‌لطف عناصر نقش‌آفرینی قابلیت ارتقاء مهارت‌های خود را دارد و تنها هدفش نجات دادن پسر خود از دستان Orochi، شخصیت منفی داستان است.
  • اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و دریفت اندروید هستید که علی رغم گرافیک خیره کننده دارای گیم پلی اعتیاداوری باشید و بتواند نظرتان را جلب کند مطمئن باشید CarX Drift Racing 2 بهترین بازی برای انتخاب است.
  • برای نصب بهترین بازی ها علاوه‌‌بر لینک زیر می‌توانید از طریق مارکت‌های ایرانی نیز اقدام کنید.

یکی از بازی های محبوب و معروف کمپانی سوپرسل، کلش رویال نام دارد، یک بازی در سبک استراتژی که باید با کمک کارت هایی که مشخص کرده اید، برج های حریف را نابود کنید و پیروز شوید. این کارت ها توسط اکسیر صورتی آماده می شوند که هر کارت اکسیر مشخصی را صرف می کند. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژی است و دانلود آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این حرف‌ها را کسی می‌زند که از طرفداران جدی بازی نخست بود و داستان لست اف اس را جزو برترین‌های هنرصنعت می‌دانست. عمده طرفداران مجموعه آخرین بازمانده از ما بر ضعیف بودن داستان لست اف اس 2 تأکید دارند. این ضعف خودش را در آمار فروش بازی هم به خوبی نشان داد و علیرغم تبلیغات شدید سونی، بازی The Last of Us Part 2 فروش چندان بالایی را کسب نکرد.

۱۴۱. The House of Da Vinci

حالا نسخه موبایل این مجموعه نه تنها گرافیک خیلی خوبی دارد، بلکه خیلی هم سرگرم کننده و هیجان‌انگیز ساخته شده است. کال اف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سریع خودش را به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل کرد. اگر یک گوشی قوی و قدرتمند دارید حتما کال اف دیوتی موبایل را تجربه کنید. این بازی روی یه گوشی خیلی قوی، با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود.

۲۰. Star Wars: Knights of the Old Republic

Untold RPG – Text Adventure‏ یک بازی رایگان است که در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند آن را از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنند. البته حالت‌های چند نفره زیرمجموعه‌های زیادی دارند که باعث می‌شود این بازی برایتان خسته کننده نشود و جزء بهترین بازی های اندروید باشد. یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی خوب دامنه‌ی گسترده اسلحه‌های پرقدریست که برای مبارزه در دسترستان قرار می‌گیرد. در واقع هر وسیله‌ای را که برای مبارزه انتخاب کنید، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد. بعلاوه انواع و اقسام مودها از جمله موارد فوق وجود دارد که می‌توانید در آنها بازی کنید و همین موضوع سبب شده تا نام این بازی در لیست بهترین بازی جهان برای گوشی آورده شود. آیا شما هم طراح یکی از بازی‌های روبلاکس هستید؟ با معرفی بازی اندروید روبلاکس به دوستان خود، آن‎‌ها را نیز با دنیای بازی های خوب آشنا کنید، برای دانلود بازی موبایل Roblox می‌توانید از لینک زیر وارد گوگل پلی شوید.

۹- بازی Clash of Clans

شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. بازی وکتور دوربین دو بعدی دارد و در جریان آن باید سعی کنید تا بدون برخورد با موانع پر تعداد بازی، با موفقیت در مرحله پیش بروید.