بهترین مینی لپ‌تاپ‌های سال 2022 + مشخصات کامل ایمالز | behtarin-laptop

بهترین مینی لپ‌تاپ‌های سال 2022 + مشخصات کامل ایمالز | behtarin-laptop

انیمیشن کاران حرفه ای به خوبی از مزایای سخت افزار قدرتمند و خوب برای ساخت آسان و روان تر انیمیشن مطلع هستند و به همین دلیل است که انتخاب این کاربران در بحث لپ تاپ، بهترین سخت افزار و صفحه نمایش موجود در بازار است. با استفاده از این راهنما می توانید بهترین لپ تاپ های دانشجویی را برای خود انتخاب کنید، هرچند که همکاران متخصص سخت افزار ما برای کاهش زمان جستجو و راحت تر شدن انتخاب برای کاربران، مدل های مناسب را برای شما در این صفحه جمع آوری کرده اند. برای خرید لپ تاپ 1402 برای کار معماری باید نرم افزارهای مورد استفاده کاربران را مد نظر قرار داد. زیرا هر برنامه تمایل به قطعه ای مشخص ( پردازنده مرکزی یا پردازشگر گرافیکی ) دارد. دانشجویان معماری و سینما نیز در کنار پردازنده های قدرتمند، نیاز شدید به کارت گرافیک پرقدرت داشته تا هنگام کار با نرم افزارهایی مثل لومیون، وی ری، 3 دی مکس و سایر نرم افزار های متکی بر پردازش های سنگین گرافیکی، قدرت خوبی را دریافت کنند.

  • سرفیس لپ تاپ گو از قدرتمندترین و بهترین Mini Laptop های موجود در بازار است.
  • که با وزن مناسب (در لپ تاپ های گیمینگ) پیشنهاد اول برای دانش آموزان و دانشجویان است.
  • در این مطلب علاوه بر معرفی بهترین مینی لپ تاپ های سال 2022، مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید مینی لپ تاپ در نظر بگیرید را ذکر خواهیم کرد.
  • این رایانه دارای عمر باتری چشمگیر 10 ساعته است که آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که دائماً در حال حرکت هستند تبدیل می کند.
  • البته لنوو همراه محصول یک تبدیل برای اتصال هدفون یا هندزفری در اختیار شما قرار می‌دهد.

مانند بقیه لپ تاپ‌ها، مینی لپ تاپ‌ها نیز مشخصاتی دارند که باید در خرید به آن‌ها دقت ویژه‌ای بهترین لپ تاپ گیمینگ شود. برای اینکه از بین تعداد زیاد محصولات، بهترین مینی لپ تاپ مخصوص خود را انتخاب کنید، بهتر است این نکات را به خاطر بسپارید. مینی لپ تاپ ­های برند سامسونگ، مایکروسافت و مک بوک اپل همیشه در صدر لیست بهترین مینی لپ تاپ­ های جهان جای دارند.

Lenovo Ideapad 1 Celeron-N4020 4GB-128GB SSD Intel “11

در نرم افزار های معماری بزرگترین نیاز هر کاربری، سیستمی با گرافیک و پردازنده قدرتمند بوده اما بزرگترین مسئله بعد از این دو قطعه، حافظه رم و حافظه ذخیره سازی است. زیرا در هنگام پردازش با سرعت های بالا، بایستی حافظه موقت و حافظه ذخیره سازی قدرتمند و پر سرعتی را داشت تا هنگام دریافت خروجی کار و یا ویرایش پروژه، دچار کندی عملکرد و یا کرش کردن نرم افزار نباشیم. مواردی را که می خواهید استفاده کنید و در همیشه در دستگاه به آنها دسترسی داشته باشید ذخیره می کند. حافظه یا RAM، داده هایی را که رایانه شما برای دسترسی به آن نیاز دارد ذخیره می کند و به رایانه شما کمک می کند تا چندین برنامه را همزمان اجرا کند.

مشخصات فنی

این مدل از یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن HD استفاده می‌کند که خوشبختانه از نوع IPS است و نسبت به پنل‌های TN رنگ‌ها را زنده‌تر نمایش می‌دهد، هرچند که در کل به دلیل رزولوشن HD نباید وضوح خیلی زیادی را انتظار داشته باشید. این را در نظر بگیرید که قدرت پردازشی دستگاه مذکور در حدود مدل‌های ۱۰ میلیون تومانی خواهد بود. مینی لپ تاپ‌ها با این هدف تولید شده‌اند تا وزن کمی داشته باشند تا به راحتی بتوان این دستگاه‌ها را حمل کرد.