بهترین وکیل خوب با سابقه،وکیل پایه یک دادگستری متخصص در شهر شیراز-تبلیغات وکیل

در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد.

  • ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند .
  • ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند.
  • خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند .
  • تا اینکه محتمل است عوارض دراثر از خود درمانی مدت ها بعد اینگونه نمایان شده و چه بسا منجر به مرگ شوند.
  • سیستم تهویه هوا به‌علت ارتفاع زیاد سقف طاق و تویزه‌ای بازار کامل بوده است و به‌وسیله بادگیرهایی ساده انجام می‌گرفت.

آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی مجله خبری وکیل دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد.

معرفی وکلای مجرب و برتر

طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و.. به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت. منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها. توی بازار تقریبا همه رقم چیز پیدا می شه و برای سوغاتی خریدن عالیه. خود بازار هم زیبایی های خودش رو داره که اگه اهل عکس گرفتن باشین می تونین هم از بناش و هم از کسبه عکس بگیرن. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تا از بهترین وکیل طلاق در همدان【سال1401】

شما مردم عزیز شیراز که به دنبال یافتن وکیلی با خبرت و متخصص در این شهر هستید می توانید روی کمک ما حساب کنید. ما در اینجا لیستی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز را در اختیار شما قرار داده ایم. وکلایی که می توانند با دادهها و بینش بالای خود، روابط عمومی بالا و با صدایی رسا از پرونده شما دفاع کنند و مشکلتان را حل و فصل نمایند. بدین ترتیب شما می توانید با توجه به نیاز و زمینه پرونده خود و با اطمینان خاطر به انتخاب یکی از این وکلا بپردازید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.