تامین کنندگان صنعت رسانه از تمرکز بر ESG اکنون سود خواهند برد – قانون رسانه و سرگرمی


23 ژوئیه 2023

سیمونز مویرهد و برتون


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تأمین‌کنندگان صنعت رسانه از ایجاد سیاست‌های شفاف ESG و اطمینان از اینکه آن‌ها را هم برای خود و هم برای پیمانکاران فرعی خود در نظر می‌گیرند، در صورتی که می‌خواهند مشتریان رسانه‌ای جدید را معرفی کنند و مشتریان موجود را حفظ کنند، سود خواهند برد.

شرکت‌های رسانه‌ای با تقاضای فزاینده‌ای از سوی سهامداران خود برای اطمینان از اینکه ESG در همه سطوح در دستور کار آن‌ها است و در فعالیت‌های تجاری آن‌ها، به‌ویژه ،ب‌وکارهای بین‌المللی، و آن‌هایی که در ایالات متحده مستقر هستند و در سطح جه، کار می‌کنند، قرار دارد، مواجه هستند.

،ب‌وکارها و تیم‌های مدیریتی آن‌ها که ممکن است ESG را فقط به ،وان یک تیک با، ببینند، می‌توانند از کاوش بیشتر در مورد نیازهای ESG مشتریان خود و دریافت راهنمایی در مورد آنچه که باید برای تغییر انجام دهند تا روابط تجاری فعلی و بلندمدت با مشتری خود را حفظ کنند، سود ببرند.

همانطور که ،ب‌وکارها حول تعهدات ESG خود سازماندهی می‌شوند، به طور فزاینده‌ای می‌خواهند بدانند که نه تنها تامین‌کنندگانشان مسائل پایداری را جدی می‌گیرند، بلکه فناوری‌ها و خدماتی که تهیه می‌کنند می‌توانند مستقیماً از استراتژی‌های خودشان پشتیب، کنند.

www.spglobal.com/…

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: رسانه، مخابرات، فناوری اطلاعات، سرگرمی از بریت،ا

لایحه ایمنی آنلاین

وزنه برداران

پس از تصویب این لایحه از طریق پارلمان، ما به محدوده لایحه، ا،امات قانونی نگاه می کنیم و نکاتی را برای کمک به آماده سازی ،ب و کار خود ارائه می دهیم.

راهنمای مقایسه ای قمار

کریستال حافظه

راهنمای مقایسه ای قمار برای حوزه قضایی ،ستان، بخش راهنمای مقایسه ای ما را برای مقایسه در کشورهای مختلف بررسی کنید

رسانه های اجتماعی – مراقب آنچه که پست می کنید باشید!

هیگز LLP

مت دادلی، شریک تیم حل و فصل اختلافات و دعوای حقوقی هیگز می نویسد که ساختن شهرت ده ها سال طول می کشد – اما چند ث،ه تا نابودی آن از بین برود.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1336266