تجربه کارآموزی در Pavan Duggal Associates، دهلی


نام دانشجو

دندان

دانشکده و سال تحصیل

دسته ای از 2024، دانشگاه مسیح (به نظر می رسد).

نام و نش، سازمان

Pavan Duggal Associates، S-307، Block S، Part 1، Greater Kailash، دهلی نو، دهلی 110048.

مدت زمان کارآموزی

5 ژوئیه 2021 – 5 سپتامبر 2021.

چطوری اپلای کردی؟

من از طریق ایمیل CV، Cover Letter و Writing Samples به ایمیلم درخواست دادم info@pavanduggal،ociates.com.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین برداشت

من در دوره کارآموزی از راه دور کار می کردم. Pavan Duggal Associates نمونه‌ای از فرهنگ شرکتی قوی و انعطاف‌پذیر، و همچنین یک سیستم مربی توسعه‌یافته و پشتیب، تازه واردان است.

در اینجا شما در مورد چگونگی بهبود هر چیزی پشتیب، و مشاوره دریافت خواهید کرد و مهمتر از آن، پیشنهادات شما شنیده می شود و احتمالاً اجرا می شود.

وظایف اصلی

در طول دوره کارآموزی، دانش و مهارت های کاربردی مفید و همچنین احساس مسئولیت و پشتکار بیشتر را آموختم. دیدن پشت صحنه مشاوره و صحبت با وکلای کارکشته جذاب بود. من مطمئن هستم که چنین تجربه ای برای من مفید خواهد بود و به من در حرفه ام کمک خواهد کرد.

همچنین می‌خواهم اشاره کنم که همکاران حرفه‌ای واقعی با تخصص فراوان، اما همچنین فوق‌العاده دوستانه، باز و مایل به کمک در هر زم، هستند. اگرچه دوره کارآموزی آنلاین / از راه دور است، اما چندین اثر قابل توجه بر تجربه یادگیری کارآموز می گذارد.

اولین مورد این است که در Pavan Duggal Associates، می تو،د واقعاً دانش خود را به کار ببندید و چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما فوراً روی انواع پروژه های واقعی کار خواهید کرد و می تو،د کار خود را با مشتری از اولین پیام تا آ،ین پیام دنبال کنید.

نکته دوم این است که بدون تردید این یک تلاش گروهی است. آنها به کار شما علاقه مند هستند و نظرات خود را دریافت خواهید کرد و محیط دوستانه به شما این امکان را می دهد که بلافاصله درگیر شوید.

سوم، یک دوره کارآموزی مانند این به شما این امکان را می دهد تا با غوطه ور ، کامل خود در “دنیای قانونی”، هر گونه شک و تردیدی را که در مورد حرفه آینده خود دارید برطرف کنید، جایی که هر دانش آموز این فرصت را دارد که مهارت های خود را آزمایش کند و ببیند که کار یک وکیل فقط مجموعه ای از اقدامات تکراری نیست، بلکه یک فرآیند پیچیده است که به تفکری بیش از استاندارد نیاز دارد.

محیط کار

محیط کار سالم، حرفه ای و بسیار تعاملی بود. علاوه بر این، می‌خواهم از آقای پاوان دوگال به‌خاطر فعالیت‌های جذاب و بازخوردش تشکر کنم، زیرا پیشنهادات او به من کمک کرد تا هم نقاط قوت و هم ویژگی‌ها و استعدادهایی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنم.

از فرصتی که برای به دست آوردن اطلاعات کاربردی جدید که نه تنها در قانون فناوری بلکه در زندگی روزمره با ارزش خواهد بود، سپاسگزارم زیرا تیم Pavan Duggal Associates علاوه بر ارزش های حرفه ای، ارزش های انس، را نیز آموزش می دهد.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجارب کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را تحت تأثیر قرار دهند تا تجربیات کارآموزی را در Lawctopus بنویسند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. افراط در چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-experience-pavan-duggal-،ociates-delhi-3/