تجربه کارآموزی مجازی در بنیاد Kiran، UP


نام دانشجو

دیپیکا ک

دانشکده و سال تحصیل

دانشگاه ریاست جمهوری بنگلور، سال سوم، B.Com LLB

نام و نش، سازمان

بنیاد ،ان، NGO، UP; کارآموزی مجازی

مدت دوره کارآموزی

1 ژوئیه 2020 تا 8 آگوست 2020؛ 1 ماه

چطوری اپلای کردی؟

یکی می تواند به آنوراگ[at]kiran.foundation برای درخواست کارآموزی در بنیاد ،ان.

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین تاثیر

من به دلیل اینکه کارآموزی مجازی بود به گروه داوطلبان بنیاد ،ان اضافه شدم و با آپلود پروفایلم در آنجا خودم را معرفی کردم. همه آنها به گرمی از من استقبال ،د. در یک نشست آنلاین، منشاء سازمان مردم نهاد و اه، آن برای کارورزان تشریح شد. همچنین با کارهایی که آنها به پایان رسانده بودند و برنامه هایی که قرار است به زودی اجرا کنند، آشنا شدم.

پیشنهاد کردم دوره ای ایجاد شود که بتوانم از آن برای آموزش ،ن روستایی استفاده کنم. من این فرصت منحصر به فرد را داشتم تا به دیگران آموزش دهم، که بسیار جالب بود. با توجه به اینکه دانشجوی حقوق بودم، دوره ای به نام «قانون روزمره برای ،ن» ایجاد کردم که در آن قو،ن متعددی را گنجانده ام که هر زنی باید از آن آگاه باشد.

وظایف اصلی

مسئولیت اصلی گذراندن دوره های آموزشی برای ،ن روستایی بود. من مجبور شدم برای تدریس همین تحقیق را انجام دهم. به من دستور داده شد که یک پوستر دیجیتال و یک بروشور ایجاد کنم که نمای کلی آموزش را ارائه دهد. از من هم انتظار می رفت که مطالب مطالعه را برایشان بنویسم.

بعد از هر ک، به آنها تکلیف می دادیم و من باید آن را علامت می زدم. این یک برنامه صدور گواهینامه بود و یک آزمون در ارتباط با آن برگزار شد. تجربه افزایش آگاهی فوق العاده بود.

محیط کار

من از کارم لذت بردم با وجود اینکه کارآموزی آنلاین بود. همه به طور موثر با هم کار ،د تا به من کمک کنند. هر روز جلسه نقد و بررسی داشتیم و از من سوال می شد که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر.

همه در بنیاد ،ان واقعا مهربان و انگیزه بخش بودند. این شامل آموزش و یادگیری در یک زمان است.

چیزهای خوب

جنبه مثبت این وضعیت، شناخت افراد دیگر و ایجاد ارتباط با ،ن است. به ما آموزش داده شد که مطالب را به صورت مستقیم و قابل فهم ارائه کنیم و بدون شک مهارت های ارتباطی ما بهبود می یابد.

چیزهای بد

من آن را چیز بدی نمی‌دانم، اما می‌تواند برای دانش‌آموز، که هندی نمی‌دانند یک اشکال بزرگ باشد، زیرا ک،‌ها قرار است به زبان هندی و ،یسی برگزار شوند.

کمک هزینه

هیچ یک.

توجه: این تجربه کارآموزی ابتدا در 26 اکتبر 2022 منتشر شد. در 13 جولای 2023 بازنشر شد.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/virtual-intern،p-experience-kiran-foundation-up/