تجربه کارآموزی مجازی در کریتگال


نام کارآموز

علیمه نشاط

نام دانشگاه شما

دانشگاه مسلمان علیگر، علیگر، اوتار پرادش

نام رشته و سال تحصیلی

BA LL.B | سال 1

نام و آدرس سازمان

کریتگال [Website – https://www.thecritegal.com/]. این یک انجمن آنلاین است که به مسائل اجتماعی و حقوقی می پردازد. این به روز رس، های حقوقی با کیفیت در مورد ابعاد متغیر قانون و تأثیر آنها بر جامعه، ملی و جه، نیز ارائه می دهد.

مدت دوره کارآموزی

از جانب: 27/09/2021 تا: 27/11/2021

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

چگونه برای کارآموزی اقدام کردید؟

از طریق یک آگهی آنلاین.

تشریفات روز اول، زیرساخت ها، اولین برداشت

تایید واتس اپ پس از بررسی رزومه. جزئیات و دستورالعمل ها یا پیامک می شوند یا از طریق ایمیل ارسال می شوند. پس از ارائه پیش‌نویس‌ها، کار شما قبل از انتشار مورد بازبینی انتقادی قرار می‌گیرد.

از آنجایی که همه سخت کار می‌کنند، از شما نیز انتظار می‌رود که قبل از مهلت مقرر، محتوای باکیفیت، که منحصراً متعلق به شماست، ارائه دهید.

کار بسیار ساده است، جایی که هر روز متناوب به شما یک مقاله اختصاص داده می شود یا می تو،د هر هفته برای 2 ماه یا 6 مقاله، هر کدام زودتر، داوطلب شوید. شما می تو،د 6 مقاله را در عرض 2 ماه یا به صورت متوالی ارائه دهید

وظایف اصلی

انتظار می رود که افراد استخدام شده، پیش نویس مقالات تعیین شده را طی 4 تا 5 روز تحویل دهند. مقالات به صورت ایمیل ارسال می شوند و با شماره بعدی خبرنامه منتشر می شوند. بنابراین کارورزان باید آثار خود را در بازه زم، تعیین شده ارسال کنند و تاخیر در کار با ایراد گرفته می شود.

کارورزان باید بتوانند با ضرب الاجل کار کنند و مقالات باید از پارامترهای دستورالعمل ارسال شده در روز اول به صورت الکترونیکی پیروی کنند. این پیش نویس باید به طور کامل مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد.

محیط کار

محیطی بسیار حرفه ای دارد که در آن عقل بها داده می شود و بهترین های شما انتظار می رود. ما به ،وان دانش آموز امتحانات و تکالیف داریم و اگر به هر دلیلی نتو،د پیش نویس خود را تحویل دهید معافیت است.

از آنجایی که این یک کارآموزی آنلاین است، هر درخواستی که دارید به صورت مجازی پاسخ داده می شود و کار خوب شما نیز مورد ستایش قرار می گیرد.

چیزهای خوب

کارآموزی آنلاین فرصت‌های ایجاد تجربه را در حین ماندن در خانه یا خود کالج ارائه می‌دهد. ساعات کاری منعطف است، فقط باید پیش نویس را در بازه زم، مشخص شده به پایان برس،د. سرها راهنمایی می کنند و به شما کمک می کنند تا از طریق مشکلاتی که به ،وان یک کارآموز تازه با آن مواجه هستید، عبور کنید.

چیزهای بد

هیچ یک. این یک فرصت عالی برای ایجاد تجربه برای تقویت مهارت های خود است.

کمک هزینه

هیچ یک

جزئیات در مورد محل اقامت و رفت و آمد

این یک کارآموزی آنلاین است.

چیز دیگری مد نظر دارید؟

کار بسیار آسان است و حتی تازه کارها در اجرا مشکلی نخواهند داشت و در تکلیف تسلط خواهند داشت. برای افرادی که علاقه مند به تهیه پیش نویس و چه ،، هستند عالی است می خواهند نظرات خود را به اشتراک بگذارند و آگاهی حقوقی را گسترش دهند.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/virtual-intern،p-experience-critegal/