تقسیم دارایی های خارج از کشور پس از طلاق در استرالیا – طلاق


ت،یم دارایی های خارج از کشور پس از طلاق در استرالیا

اگر شما در خارج از کشور دارایی یا دارایی با ارزش هستید و قصد دارید در استرالیا طلاق دهید، ممکن است پس از طلاق نگران وضعیت این اموال باشید.

نگر، در مورد دارایی های خارجی شما طبیعی است.

پس از همه، شما سخت کار کرده اید و پول ،ج کرده اید تا مالکیت خود را گسترش دهید. از دست دادن دارایی های خود پس از طلاق آ،ین چیزی است که می خواهید اتفاق بیفتد.

خوشبختانه، قو،ن استرالیا دارای قو،نی است که ت،یم دارایی های خارج از کشور را پس از طلاق پوشش می دهد. در این پست وبلاگ، ما اصول اولیه تسویه ملک در استرالیا و گزینه های قانونی شما در هنگام ت،یم دارایی های خارج از کشور پس از طلاق در استرالیا را کشف خواهیم کرد.

آشنایی با اسکان املاک در استرالیا

تسویه ملک به توافق متقابل بین دو طرف در مورد ت،یم دارایی ها، تعیین بدهی ها، تسویه بدهی ها و سایر ترتیبات مالی پس از طلاق یا جدایی اشاره دارد.

تسویه حساب ملکی به خوبی تثبیت شده، وضوح را فراهم می کند و از تنش بین هر دو طرف جلوگیری می کند.

برخلاف تصور رایج، تسویه حساب ملکی را می توان خارج از دادگاه ترتیب داد.

هر دو طرف باید با اخذ رضایت نامه یا توافق نامه مالی تسویه ملک خود را نهایی کنند.

توافق نامه های مالی ا،ام آور و دستورات رضایت ممکن است شباهت هایی داشته باشند، اما تفاوت های زیادی نیز دارند. اگر هر دو طرف یک توافق نامه مالی ا،ام آور ایجاد کنند، باید به دنبال مشاور حقوقی و مالی مستقل باشند تا از تامین منافع خود اطمینان حاصل کنند. در مقابل، یک دستور رضایت می تواند بدون وکیل تنظیم شود، اما داشتن وکیل بسیار سودمند است.

دادگاه باید رضایت نامه ای را تایید کند که در یک قرارداد مالی ا،امی نیست. علاوه بر این، دامنه قرارداد مالی فقط به امور مالی و دارایی محدود می شود. در مقابل، دستورات رضایت شامل ترتیبات والدین نیز می شود.

محدوده حل و فصل املاک در استرالیا

تسویه ملک در مورد هر چیزی که ارزش دارد اعمال می شود. این شامل دارایی های ،شویی یا دارایی هایی است که به طور مستقل متعلق به هر دو طرف است، مانند:

  • املاک خارج از کشور و محلی

  • املاک و مستغلات یا املاک تجاری

  • منافع تجاری و اعتماد

در بیشتر موارد، اقلام ذکر شده در تسویه ملک عمدتاً دارایی هستند. با این حال، شما می تو،د تعهدات و بدهی ها را نیز در این قرارداد بگنج،د. این شامل:

  • وام های شخصی و تجاری

صحبت با یک وکیل حقوق بین‌الملل خانواده با تجربه می‌تواند به شما در شناسایی دارایی‌ها و بدهی‌هایی که می‌تو،د هنگام تهیه پیش‌نویس تسویه‌حساب ملکی بگنج،د، کمک کند.

دارایی های خارج از کشور در طول تسویه ملک در استرالیا چگونه ارزیابی می شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دادگاه استرالیا صلاحیت صدور احکام در مورد دارایی های تحت کنترل خارجی را به دنبال این خواهد داشت. قانون خانواده بخش 31 (2).

دامنه این قانون شامل اموال بین المللی، پول ذخیره شده در حساب های خارج از کشور، سهام بین المللی و بسیاری موارد دیگر می شود.

با این حال، اجرای احکام دادگاه ممکن است پیچیده شود.

برخی از کشورها ممکن است حکم دادگاه خانواده استرالیا را به رسمیت نشناسند که منجر به مشکلاتی در ت،یم اموال در خارج از کشور می شود.

در این موارد، اختیارات حکم دادگاه صادر شده توسط دادگاه های خانواده استرالیا به افراد درگیر محدود می شود.

در شرایطی که کشور صلاحیت قضایی استرالیا را به رسمیت می شناسد، آنها حکم دادگاه را به گونه ای اجرا می کنند که گویی آن را ایجاد کرده اند. به همین دلیل، دادگاه استرالیا عوامل زیر را هنگام حل و فصل ت،یم اموال خارجی ارزیابی می کند:

  • کشوری که ملک در آن قرار دارد یا فروشگاه ها

  • هزینه برآورد شده پس از انجام فرآیند

  • ماهیت یا ارتباط افراد درگیر با کشور دیگر.

ما چند مثال در مورد ت،یم دارایی های خارج از کشور پس از طلاق در استرالیا ارائه خواهیم داد تا به شما در درک نحوه کارکرد آن کمک کنیم.

به ،وان مثال، ما موردی داشتیم که مشتریان ما پولی در چین داشتند و به آنها دستور داده شد که آن پول را از چین به یک حساب بانکی در استرالیا بفرستند.

این سفارش در چین به رسمیت شناخته نشد و به این م،ی بود که مشتری نمی تواند آن پول را از چین به استرالیا ارسال کند زیرا محدودیت هایی برای انتقال پول از چین به کشورهای دیگر وجود دارد.

مثال دیگر زم، بود که ما موضوعی داشتیم که در آن شوهر ملکی در یونان داشت و نمی‌خواست آن را منتقل کند، در نتیجه مشتری ما بخش بیشتری از دارایی را در استرالیا دریافت کرد.

گزینه هایی برای ت،یم دارایی های خارج از کشور پس از طلاق در استرالیا

اکنون که می د،د دادگاه خانواده استرالیا چگونه با املاک خارج از کشور رفتار می کند، وقت آن است که گزینه های خود را در هنگام تسویه دارایی های خارجی پس از طلاق درک کنید.

اولاً، ساده ترین گزینه ای که دارید این است که ترتیبات ملک را خارج از دادگاه حل و فصل کنید

اگر شما و همسر سابقتان متقابلاً در مورد نحوه ت،یم املاک خارجی خود به توافق برسید، می تو،د به این هدف برسید.

یک توافقنامه مالی ا،ام آور

همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است با ایجاد یک توافق نامه مالی ا،ام آور، از مداخله دادگاه اجتناب کنید.

با یک توافق نامه مالی ا،ام آور، شما یک قرارداد قابل اجرا برای ت،یم دارایی ها و دارایی ها، از جمله املاک خارج از کشور، پس از طلاق ایجاد می کنید.

بهترین چیز در مورد قراردادهای مالی این است که یک حس نهایی بودن دارد، به این م،ی که هر دو طرف به احتمال زیاد به آنچه در قرارداد گنجانده شده است پایبند خواهند بود.

با این حال، دادگاه ممکن است یک قرارداد مالی را در صورتی که یکی از طرفین متقلبانه آن را امضا کند، لغو کند.

نکته مهم دیگر در مورد قراردادهای مالی این است که نیاز به مشاوره حقوقی و مالی فردی برای هر دو طرف درگیر دارد.

این تضمین می کند که هر دو طرف دامنه، محدودیت و کاربرد شرایط توافق را درک می کنند و از تعارضات بعدی جلوگیری می کند.

دستورات رضایت

یکی دیگر از گزینه های حقوقی که ممکن است برای پیگیری انتخاب کنید، تشکیل پرونده برای یک دستور رضایت است. مانند قراردادهای مالی، دستورات رضایت نیازی به مداخله دادگاه ندارند.

شما، همسرتان و نمایندگانتان می تو،د رضایت نامه را تهیه کرده و برای تایید به دادگاه بیاورید. اگر دادگاه دستور را عادلانه و معقول ببیند، به شما رضایت می دهد.

در مقايسه با قراردادهاي مالي، دستورهاي رضايت داراي قطعيت بيشتري هستند، زيرا در ابتدا توسط دادگاه بررسي شده است. علاوه بر این، یک دستور رضایت دارای محدودیت های کمتری نسبت به یک توافق نامه مالی ا،ام آور است.

دعوی قضایی

اگر شما و همسر سابقتان نتو،د نتیجه گیری کنید، دادگاه خانواده استرالیا ممکن است مجبور به مداخله شود. دعوی قضایی فشرده ترین فرآیند در این لیست است.

هنگامی که تصمیم به انجام دعوا می‌کنید، باید انتظار داشته باشید که زمان، پول و تلاش بیشتری متعهد شوید، زیرا دادگاه باید عوامل زیادی را در نظر بگیرد.

دادگاه خانواده ممکن است ترجیحات شما را در نظر بگیرد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آن را اعطا کند.

وقتی تحت دعوا قرار می گیرید، کنترل کمی بر روی آنچه می تو،د نگه دارید و آنچه را که باید رها کنید، ندارید.

اگرچه این بهترین گزینه نیست، ممکن است این تنها گزینه شما باشد

. بهترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که یک وکیل خانواده با تجربه بین المللی را برای حفظ اموال خود در خارج از کشور استخدام کنید.

انتخاب بهترین گزینه هنگام ت،یم دارایی های خارج از کشور پس از طلاق در استرالیا

بهترین گزینه بسته به شرایط شما متفاوت است. اگر شما و همسر سابقتان بسیار اهل ارتباط و توافق هستید، یک توافق غیر قانونی ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. اگر می‌خواهید نوعی پشتوانه قانونی یا قطعیت داشته باشید، انتخاب یک توافقنامه مالی یا دستور رضایت ممکن است برای شما من، باشد. اگر طرف مقابل غیرمنطقی است یا نمی‌خواهد ارتباط برقرار کند، دعوا ممکن است تنها امید شما باشد.

مشاوره با یک وکیل بین المللی خانواده باید اولین قدم شما در رسیدگی به این موارد باشد. یک وکیل بین المللی خانواده با تجربه می تواند به شما کمک کند تا شرایط خود را ارزیابی کنید و یک برنامه قانونی عملی برای کمک به شما در حفظ اموال و دارایی های بین المللی خود ایجاد کنید.

پس از طلاق در استرالیا از دارایی های خود در خارج از کشور محافظت کنید

وقتی با تصمیمی برای ت،یم املاک خارج از کشور خود با همسر سابق خود روبرو می شوید، هرگز نباید به تنهایی با این موضوع کنار بیایید. داشتن وکیل بین المللی خانواده با تجربهحضور در کنار شما می تواند حتی به احتمالات کمک کند و حتی از گرفتن اموال طرف مقابل از شما جلوگیری کند.

ما در قانون خانواده عدالت به مشتریان خود کمک می کنیم شهرک سازی اموال بین المللی با ابداع بهترین استراتژی قانونی برای وضعیت خود. تیم حقوقی ما متشکل از وکلای خانواده بین المللی است که به صورت فردی تأسیس شده اند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1256682