تورلی قبل از کمیته فرعی منتخب مجلس درباره سانسور شهادت می دهد – جاناتان تورلی


امروز بعدازظهر در اولین جلسه دادگاه شهادت خواهم داد کمیته فرعی سلاح سازی ،ت فدرال را انتخاب کنید. در زیر شهادت مکتوب من است.

پرونده‌های توییتر سؤالات جدی در مورد اینکه آیا ،ت ایالات متحده در حال حاضر در بزرگترین سیستم سانسور در تاریخ ما شریک است یا خیر، ایجاد می‌کند. این درگیری با هماهنگی تایید شده با آژانس‌هایی از CDC گرفته تا CIA، شاخه‌های اجرایی را کاهش می‌دهد. حتی بر اساس دانش محدود ما، اندازه این سیستم سانسور نفس گیر است و ما تنها بخشی از عملیات آن را از طریق فایل های توییتر می د،م. توییتر 450 میلیون کاربر فعال دارد، اما هنوز از نظر تعداد کاربران، پس از شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، تیک تاک، اسنپ‌چت و پینترست در رتبه پانزدهم قرار دارد. فرض بر این است که برنامه سانسور ،ت با این شرکت‌های دیگر که همچنان از به اشتراک گذاشتن ارتباطات گذشته یا همکاری با ،ت خودداری می‌کنند، در ارتباط است. با فرض اینکه این تلاش‌ها به این پلتفرم‌های بزرگ‌تر گسترش یافته است، این یک سیستم سانسور تحت حمایت ،ت است که در تاریخ بی‌نظیر است.

صرف نظر از اینکه چگونه می توان به پیامدهای قانون اساسی نقش ،ت در سیستم سانسور اشاره کرد، نباید در مورد خطراتی که برای دموکراسی ما ایجاد می کند بحث کرد. ممکن است ،ت ایالات متحده سانسور را برون سپاری کند، اما تأثیر آن همچنان با ارزش های آزادی بیان که کشور ما را تعریف می کند، دشمنی است.

من صمیمانه امیدوارم که فضایی برای توافق دو حزبی در مورد افشای دخالت ،ت گذشته در سیستم های سانسور که توسط شرکت های رسانه های اجتماعی اجرا شده است وجود داشته باشد.

من همچنین معتقدم که می تو،م در مورد این سؤالات مهم بحث مدنی و ماهوی داشته باشیم. با وجود اختلافات سیاسی، ما در قانون اساسی خود یک اصل اعتقادی مش، داریم. اینها سوالات دشواری هستند که به ،وان یک زمان بسیار تفرقه انگیز برای کشور ما مطرح می شوند. با این حال، در اینجا مسائلی وجود دارد که باید از سیاست حزبی فراتر رود، زیرا ما از طریق نقش من، ،ت در تنظیم گفتار کار می کنیم. من مشتاقانه منتظر پیوستن به این پانل های برجسته هستم.

امروز دو پانل وجود خواهد داشت.

پنل اول:

سناتور چاک گراسلی، آر آیووا

سناتور ران جانسون، R-Wis.

نماینده جیمی راسکین (D., Md).

نماینده سابق تولسی گابارد، دی-هاوایی

پنل دوم:

آقای توماس بیکر، مامور سابق اف بی آی

پروفسور جاناتان تورلی، مرکز حقوق دانشگاه جورج واشنگتن

آقای الیوت ویلیامز، مدیر گروه رابن

خانم نیکول پارکر، مامور سابق اف بی آی

را شنیدن ظهر برگزار خواهد شد و در C-Span3 خواهد بود و به صورت زنده پخش خواهد شد اینجا.

در اینجا شهادت مکتوب من است: TURLEY.TESTIMONY.WEAPONIZATION

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/09/turley-testifies-on-censor،p-before-،use-select-subcommittee/