توپ ویران – چارچوب سیاست برنامه ریزی ملی – املاک و مستغلات


16 فوریه 2023

وکلای PDT


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اگر تا به حال توپ ویرانگری در میان امیدها برای رشد اقتصادی در منطقه تاب می خورد، آنگاه اعلامیه پیش از کریسمس مایکل گوو و مشاوره و، افزایش سطح در مورد چارچوب سیاست برنامه ریزی ملی در هر رژه موفقیت آمیزی برجسته خواهد بود.

این مشاوره باعث ایجاد هشداری گسترده در صنعت خانه سازی و ساخت و ساز در ج، شرق شده است زیرا ،ت به دنبال حذف تعهدات مقامات برنامه ریزی محلی برای نشان دادن مستمر عرضه مسکن پنج ساله قابل تحویل است. به‌علاوه، آزمایش‌های درستی برای ساخت طرح‌های محلی با یک آزمایش کاهش‌یافته در مورد تحویل‌پذیری از بین خواهند رفت. در حالی که این پیشنهادها فقط در این مرحله در حال رایزنی هستند، برای همه به جز سرسخت ترین حامیان ،ت واضح به نظر می رسد که این یک منشور ضد رشد است که یک محیط برنامه ریزی زمین سوخته را برای هر ،ت بعدی به جا می گذارد. مطمئناً برای رشد اقتصادی بد است، برای مق، با بحران قیمت مسکن بد و برای تجارت محلی بد است.

مشاور برنامه ریزی اندرو بلک ([email protected]) آن را به ،وان “یکی از بزرگترین چالش های برنامه ریزی سیاست در حافظه اخیر“.

مشاوره تا ساعت 2 ادامه داردnd مارس نشان می‌دهد که ،ت در بهار 2023 پاسخ خواهد داد. در حال حاضر، مناطق و مقامات برنامه‌ریزی محلی انگشتان سنگینی را روی دکمه م، برای توسعه جدید گذاشته‌اند، و ما فقط می‌تو،م امیدوار باشیم که عقل سلیم قبل از مشخص شدن نتیجه مشورت ظاهر شود.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از ،ستان

خبرنامه املاک: ژانویه 2023

اتاق های دروازه

از تعطیلات کریسمس به آن دسته از ما که موفق به این کار شدیم خوش آمدید. قبل از کریسمس، خبر فوق‌العاده‌ای در چمبرز داشتیم که پزشک املاک و عضو چمبرز، آلستر ردپات استیونز…

پوشش ریسک در معاملات مالی املاک و مستغلات ،ستان – ،مت 1

Cadwalader، Wickersham & Taft LLP

ما قبلا نگاهی اولیه به پوشش ریسک در معاملات تامین مالی املاک و مستغلات داشتیم. در این مقاله، ما در مورد محصولات پوشش ریسک که معمولا در تامین مالی املاک و مستغلات می بینیم بحث می کنیم.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1281560