ثبت وکالت های ماندگار بریتانیا – مدیریت ثروت و دارایی


20 آوریل 2023

اینچ کریل


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدتهاست که طبق قانون 17/3(1)(b) قواعد دیوان سلطنتی (جرسی) 2004، برای قاضی Greffier می‌توانست درخواستی برای ثبت وکالتنامه را بشنود و (در اتاق‌ها) تعیین کند. یا سندی مبنی بر ابطال یا ، وکالتنامه، به طوری که این اسناد در جزیره اثر قانونی داشته باشد.

این ماده سپس توسط ماده 13 قانون ظرفیت و خود تعیینی (جرسی) 2016 تکمیل شد که بیان می کرد که در جایی که وکالت نامه برای اولین بار ثبت می شود (توسط “ثبت نام اصلی“) در حوزه قضایی جزایر بریت،ا (به غیر از جرسی) ممکن است در اینجا در جرسی اثر داشته باشد، مدرکی مبنی بر ثبت اصلی ارائه شده به Judicial Greffe و تا زم، که ثبت اصلی به طور معتبر وجود دارد.

دادگاه سلطنتی جرسی اخیراً دستورالعمل‌های عملی به روزی را در مورد این فرآیند صادر کرده است که قبلاً توسط رویه عرفی منتشر نشده اداره می شد. این برای پزشک، که به افراد مقیم بریت،ا و دارایی‌های مستقر در جرسی توصیه می‌کنند و می‌خواهند وکیلشان تحت وکالت‌نامه ماندگار بریت،ایی‌شان (LPA) منصوب شود، در اینجا به رسمیت شناخته شود، بسیار مفید است.

درخواست برای ثبت LPA ثبت شده در بریت،ا باید توسط نمایندگی همانطور که در جهت عمل مشخص شده است آغاز شود. مدارک زیر برای پشتیب، از درخواست نیز مورد نیاز خواهد بود:

  • اصل LPA یا کپی تایید شده توسط شخص مجاز (که می تواند وکیل واجد شرایط قانون محل اجرای LPA باشد).

  • نتایج جستجوی ثبت دفتر نگهبان عمومی (یا اداره مشابه) که برای اولین بار LPA را به ثبت رسانده است که تأیید می کند که ثبت اصلی همچنان معتبر است و ابطال نشده است.

  • جزئیات دارایی های جارسی جرسی.

  • گواهی هویتی برای اهداکننده و وکیل (ها)؛

هزینه ثبت نام در صورت درخواست 330 پوند به دادگاه Greffier قابل پرداخت است.

هنگامی که LPA بریت،ا توسط Judicial Greffier ثبت شد، یک قانون دادگاه صادر می شود که همان را تأیید می کند و این سند است که به وکیل (ها) اختیارات من، می دهد و نزد دارندگان دارایی مربوطه ثبت می شود.

در صورتی که حکم دادگاه بریت،ا صادر شده باشد که شخصی را به ،وان معاون منصوب می کند، رویه دیگری اعمال می شود و یک نمایندگی کامل باید مستقیماً به شماره پایین دادگاه سلطنتی جرسی انجام شود. این امر مست،م حضور وکیل جرسی در دادگاه سلطنتی و ارائه درخواست برای تأیید است.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: مدیریت ثروت از جرسی

Trusts Offs،re: An Introduction (1 از 3)

Dixcart Group Limited

در این مجموعه، ،اصر کلیدی Trusts Offs،re را بررسی خواهیم کرد، و علاقه خاصی به Isle of Man Trusts داریم. این اولین مقاله از سه مقاله است، و یکی از این مقاله‌ها پایه‌ای را می‌گذارد که ما بر آن بنا خواهیم کرد.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1306452