جستجوی عنوان برای اجاره های تجاری: قبل از امضای خود بدانید – مالک و مستاجر – اجاره نامه


20 دسامبر 2022

مک گلینچی استافورد


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

شرکت‌هایی که به اجاره تجاری املاک منعقد می‌شوند، اغلب اهمیت تکمیل جستجوی ،وان را به حداقل می‌رسانند. در حالی که ممکن است دلایل معتبری، فراتر از صرف هزینه، وجود داشته باشد که چرا یک مستاجر احتمالی ممکن است از جستجوی ،وان صرف نظر کند، رد شدن از این مرحله با خطرات جدی همراه است، خواه معامله ،ید باشد یا اجاره.

Raising Cane’s and the Surprise Noncompete

اخیراً در ایندیانا، Raising Cane’s، زنجیره ای از رستوران های فست فود مرغ فینگینگر مستقر در باتون روژ، قرارداد اجاره ای 15 ساله را در مرکز ،ید Crossings of Hobart واقع در Merrillville، IN امضا کرد. پس از یک دوره هشت ماهه که Raising Cane’s بیش از 1 میلیون دلار برای توسعه رستوران جدید خود در Crossings of Hobart متحمل شد، از مالک/صاحب خانه، گروه املاک Sc،ttenstein مستقر در اوهایو اطلاعیه دریافت کرد که Raising Cane’s مجاز به فروش نخواهد بود. هر محصول مرغ بدون استخوان در این مکان خاص. در اینجا، صاحبخانه ظاهراً یک غیررقابتی تولید کرد که مالک قبلی ملک به مک دونالد اعطا کرده بود، که باید در سوابق عمومی این شهرستان نشان داده می شد و به مک دونالد حق انحصاری فروش محصولات مرغ را در مرکز ،ید روبروی مرکز ،ید Southlake در هوبارت می داد. درست پایین خیابان از محل رستوران جدید Raising Cane. اکنون Raising Cane’s از گروه املاک Crossings of Hobart و Sc،ttenstein در دادگاه منطقه شرقی تگزاس شکایت می‌کند و ادعا می‌کند که صاحبخانه پس از ناکامی در افشای این غیررقابتی، او را فریب داده تا قرارداد اجاره بلندمدت را امضا کند.

قبل از اینکه امضا کنید بد،د

در حالی که حقایق پرونده نامشخص است و هنوز در حال فاش شدن است، این مشکل ممکن است قبل از امضای اجاره نامه و اجرای محدودیت برطرف شده باشد، اگر مستاجران احتمالی تعهد بیمه مالکیت را دریافت کرده باشند و اسناد استثنای اساسی را قبل از ورود بررسی کرده باشند. در قرارداد اجاره این بررسی باید هرگونه محدودیت مشابهی را که در مورد Raising Cane مورد بحث است، قبل از اینکه مستاجر به اجاره نامه م،م شود، آشکار می کرد.

بیمه ،وان یک ا،ام استاندارد در ا،ر معاملات املاک است و بیمه نامه به درستی برای وام دهندگان و صاحبان املاک بسیار مهم است. همچنین در صورتی که اجاره مستاجر برای مستاجر ارزش زیادی داشته باشد، یا اگر بیمه غرامت اضافی برای محافظت از مالکیت مستاجر در ملک واقعی در مقابل هر شخص ثالث ضروری باشد، مستاجر نیز می‌تواند تعهد مالکیت را سفارش دهد و بیمه نامه مالکیت ملکی را ،یداری کند. ادعاها.

بیمه ،وان چگونه کار می کند

فرآیند بیمه ،وان معمولاً با سفارش و بررسی جستجوی ،وان یا چکیده ای که ملک مورد اجاره یا ،ید را پوشش می دهد، توسط شرکت مالک شروع می شود. این جست‌وجو یا چکیده باید تمام مواردی را که بر مالکیت ملک تأثیر می‌گذارد، از جمله رهن، حق ارتفاق، حق تقدم و غیره نشان دهد.

ث،اً، شرکت تحت ،وان برای یک ،یدار، وام دهنده یا مستاجر پیشنهادی، برای صدور بیمه نامه مالکیت (تعهد) تعهد مالکیت صادر می کند. تعهد عبارت است از توافق بیمه گر برای صدور بیمه نامه خود با شرایط خاصی که در آن توافق شده است. این تعهد شامل ا،امات خاصی است که برای صدور یک خط مشی مالکیت لازم است، مانند لغو وام های رهنی قبلی که توسط فروشنده، موجر یا سایر مالکان قبلی اعطا شده است، و همچنین استثنائات خاصی مانند حق ارتفاق، حق تقدم، میثاق ها و محدودیت ها. بر ملک تأثیر می گذارد. شرکت مالک باید رونوشت مدارک مورد نیاز و استثناء را در اختیار بیمه شده پیشنهادی قرار دهد. ،یدار یا مستاجر بالقوه باید از یک وکیل با تجربه املاک برای بررسی تعهد و اسناد اساسی استفاده کند تا مشخص کند که آیا ا،امات، حق ارتفاق، میثاق ها، محدودیت ها یا موارد دیگری وجود دارد که بر ساخت و ساز پیشنهادی ،یدار یا مستاجر در مورد یا استفاده از آن تأثیر می گذارد. از ملک. یک وکیل املاک همچنین توصیه می کند که آیا اقدامات دیگری مانند آزادی، چشم پوشی، یا تبعیت از حقوق در مورد ارتفاقات یا محدودیت هایی از این قبیل میثاق ها باید انجام شود یا خیر. وکیل همچنین در مورد اینکه آیا، عمدتاً در مورد اجاره، هرگونه قرارداد تبعی، عدم مزاحمت و وکالت لازم است یا خیر، توصیه می کند.

در نهایت در زمان بسته شدن ،ید یا امضای اجاره نامه، بیمه نامه ،وان نوشته و صادر می شود. بیمه مالکیت مالک به زودی (یا سایرین که در ملک ذینفع هستند) را در برابر زیان ناشی از بارها، ،اوین معیوب یا ادعاهای نامطلوب مالکیت و خدمات مرتبط با آن محافظت می کند. (La. Rev. Stat. Ann. § 22:6 (9)).

آیا بیمه ،وان ضروری است؟

اگرچه در هر معامله، یک ،یدار باید یک بیمه نامه مالکیت دریافت کند، اما هر شرایط اجاره تجاری مستاجر را تضمین نمی کند که یک بیمه نامه اجاره نامه بگیرد، به ویژه در مواردی که سرمایه گذاری مستاجر حداقل است و ممکن است محل به خوبی مستقر باشد (مثلاً یک فروشگاه خطی در یک مرکز ،ید). . با این حال، مستاجر باید حداقل یک تعهد بیمه نامه را سفارش دهد و یک وکیل باتجربه املاک و مستغلات آن را به همراه مدارک اساسی بررسی کند. از سوی دیگر، در جایی که سرمایه‌گذاری اولیه مستاجر قابل توجه است، حمایت‌های ارائه شده توسط بیمه نامه ،وان اجاره‌ای به خوبی قابل تامل است.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از ایالات متحده

نکات املاک و مستغلات برای ورزشکاران حرفه ای

مک لین میدلتون، انجمن حرفه ای

افراد دارای ارزش خالص بالا، هسته‌ای از مشتریان مک‌لین میدلتون، از جمله تعدادی از ورزشکاران حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند. همانطور که به خوبی گزارش شده است، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای…


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1262660