جمعه، 14 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


دادگاه عالی ترم بعدی را پس از فینال مونومنال آهسته آغاز می کند. قضات برای شروع دوره 2023 به شش پرونده رسیدگی خواهند کرد. روند نزولی حجم پرونده دادگاه عالی: کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:56 توسط هوارد باشمن



«متن و «زمینه»»: آدریان ورمول دارد این پست در وبلاگ “Notice & Comment” مجله ییل در مورد مقررات.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



چگونه کلارنس توماس اقدام مثبت را رد کرد. قاضی دیوان عالی کشور از دیرباز یکی از سرسخت ترین منتقدان این سیاست بوده است. ابی ون سیکل مهمان برنامه بود ،مت امروز پاد،ت “دیلی” از نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 21:22 توسط هوارد باشمن



«محدودیت‌های رسانه‌های اجتماعی برای مقامات بایدن در اعتراض متوقف شد. یک پانل دایره پنجم به طور موقت حکم یک قاضی را که ،ت را از تماس با پلتفرم‌ها در مورد بیشتر محتوای آنها مسدود کرده بود، لغو کرد: دیوید مک کیب و استیو لور از نیویورک تایمز دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:19 توسط هوارد باشمن



“در حالی که افکار عمومی حکم دادگاه عالی را هضم می کنند، حمایت های LGBTQ آتش می گیرد. تنها دو هفته پس از اینکه دادگاه عالی قو،ن اسکان عمومی را محدود کرد، اثرات موجی در سراسر کشور احساس می شود. کلسی رایشمن از سرویس خبری دادگاه دادگستری این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:15 توسط هوارد باشمن



ترامپ به دنبال حکم دادگاه برای لغو تحقیقات در گرجستان است. وکلای رئیس جمهور سابق از بالاترین دادگاه ایالتی خواستند تا کار هیئت منصفه ویژه ای را که مداخله در انتخابات 2020 را بررسی می کرد و کیفرخواست را توصیه می کرد، کنار بگذارد. دنی حکیم از نیویورک تایمز دارد این گزارش بر یک پرونده قضایی دیروز ارسال شد

نوشته شده در ساعت 21:12 توسط هوارد باشمن



بایدن از احکام دیوان عالی انتقاد می کند، اما از دادگاه انتقاد نمی کند. پرزیدنت بایدن با وجود فشار فزاینده از سوی فعالان و از درون حزب دموکرات، در برابر حمله تمام عیار به دادگاه عالی یا قضات فردی مقاومت کرده است. مایکل دی. شیر دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در 20:58 توسط هوارد باشمن



«دعوا بر سر زمین های خط لوله گاز طبیعی در دادگاه عالی؛ تنش ها بر سر اینکه کدام شاخه از ،ت قدرت تصمیم گیری در مورد سرنوشت پروژه را دارد شعله ور شده است. کلسی رایشمن از سرویس خبری دادگاه دادگستری این گزارش.

می تو،د درخواست اضطراری شرکت خط لوله را که امروز ثبت شده است، مشاهده کنید دیوان عالی آمریکا در این لینک.

نوشته شده در 20:48 توسط هوارد باشمن



یک قاضی فدرال می پرسد: آیا دادگاه عالی متوجه بوی بد آن شده است؟ قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده مایکل پونسور (د. توده.) دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/14/#207513