جمعه، 24 فوریه 2023 – چقدر جذاب


“شرکت بوتیک Consovoy برای وام های دانشجویی به دادگاه عالی بازگشت”: کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارد یک گزارش که شروع می شود، «جی. مایکل کانولی، که دوران حرفه‌ای خود را در پشت صحنه پرونده‌های دادگاه عالی ایالات متحده گذرانده است، اولین بحث خود را در چالشی با برنامه کاهش بدهی ۴۰۰ میلیارد دلاری جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن خواهد داشت.

نوشته شده در 20:46 توسط هوارد باشمن



چگونه می‌تو،م تأثیر قضات دادگاه استیناف پرزیدنت بایدن را بسنجیم؟» درک تی مو، اخیرا داشت این پست در وبلاگ “فراتر از دموکراسی” خود.

نوشته شده در ساعت 20:27 توسط هوارد باشمن



«دکتر قاضی هری پرگرسون در جشنواره فیلم سن دیگو الهام می‌گیرد. مستندی درباره قاضی سابق بخش نهم، هری پرگرسون، نگاهی به زندگی، فلسفه و میراث او در داخل و خارج از دادگاه ارائه می دهد. سام ریباکف از سرویس خبری دادگاه دادگستری این گزارش.

می تو،د تری، فیلم “کاوبوی مدار نهم – مبارزه طول، و خوب قاضی هری پرگرسون” را مشاهده کنید. از طریق این لینک.

نوشته شده در 5:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



بایدن داماد قانونگذار را مجدداً به دادگاه معرفی کرد، اما به دادگاه بدوی. نیت ریموند از رویترز دارد یک گزارش که شروع می‌شود، «یک دادستان کانزاس که سال گذشته برای یک کرسی در دادگاه تجدیدنظر فدرال نامزد شده بود، روز چهارشنبه توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، دوباره نامزد شد – اما این بار به ،وان قاضی دادگاه بدوی در ایالت خود».

نوشته شده در 5:18 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جمهوری‌خواهان از کمیسیون رسیدگی به دادگاه بایدن می‌خواهند اسناد را تحویل دهد»: ال، سویر از واشنگتن تایمز یک مقاله که آغاز می‌شود، «جیم جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، از رهبران هیئت رئیس جمهور بایدن که در حال تحقیق درباره گسترش دیوان عالی هستند، خواسته است تا ارتباطات خود را با یکدیگر و کاخ سفید لغو کنند. به درخواست آقای جردن در روز جمعه، جمهوری خواهان ارشد کمیته بودجه سنا، سناتور چار، ای. گراسلی از آیووا و سناتور کارولینای ج،ی، لیندسی گراهام، جمهوری خواه ارشد کمیته قضایی سنا، پیوستند.

پولیتیکو نامه ها را پست کرده است اینجا و اینجا.

نوشته شده در 5:11 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“سهام SCOTUS با نبردهای نظارتی پرفروش”: پاملا کینگ گرین وایر دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:06 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



شرکت رند می‌گوید: «حکم دادگاه عالی حامی اسلحه می‌تواند به م،ای مرگ 150 نفر دیگر از سلاح گرم در سال باشد». در نسخه امروز واشنگتن تایمز، استفان دینان این را نوشته است یک مقاله صفحه اول که شروع می‌شود، «شرکت رند تعداد کشته‌ها را بر اساس حکم دادگاه عالی سال گذشته در مورد حقوق اسلحه اعلام کرده است، و مح،ه می‌کند که قو،ن اجازه حمل مخفیانه‌تر منجر به حداقل ۱۵۰ مرگ اضافی در هر سال با سلاح گرم می‌شود».

نوشته شده در 5:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مرخصی قاضی دیوان عالی می تواند بر پرونده اصلی قانون محیط زیست تأثیر بگذارد”: شان فاین از The Toronto Globe and Mail دارد یک مقاله که شروع می‌شود، «راسل براون، قاضی دیوان عالی، مرخصی گرفته است که توسط دادگاه اعلام نشده بود، زیرا با در پیش گرفتن یک پرونده بزرگ فدرالیسم، صدای قوی برای حقوق استان‌ها را از دست داده است. دادگاه در ایمیلی به The Globe and Mail تایید کرد که این مرد 57 ساله در مرخصی است که از 1 فوریه آغاز شد. دادگاه تاکید کرد که این یک موضوع محرمانه است.

نوشته شده در 4:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



لایحه حقوق کانزاس با تعریف آن از «زن» خشمگین شد. هدف ،ت‌های محافظه‌کار شفاف‌سازی قو،ن برای مناطق تک‌،تی است: وا،ی ریچاردسون از واشنگتن تایمز یک مقاله که شروع می‌شود، «قانون‌گذاران در ایالت‌های قرمز امسال مصمم هستند کاری را انجام دهند که قاضی دیوان عالی کشور، کتانجی براون ،ون نتوانست: تعریفی از کلمه «زن» ارائه کند.»

نوشته شده در 1:41 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“نتایج در مسابقه دادگاه عالی ویسکانسین، چالش قانون سقط جنین به طور جدایی ناپذیری مرتبط است”: ال،اندر شور از مجله ایالتی ویسکانسین این گزارش.

نوشته شده در 1:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



محافظه کاران دیوان عالی همیشه قدرت شرکت را در اولویت قرار خواهند داد. پرونده های بخش 230 قضات را مجبور می کند که بین جنگ های فرهنگ راستگرا و حفظ سرمایه یکی را انتخاب کنند. این یک تماس نزدیک نیست”: جی ویلیس دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 1:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/24/#199516