خرید ارز دیجیتال فروش ارز دیجیتال کیف پول ارز دیجیتال | نی نی سایت

خرید ارز دیجیتال فروش ارز دیجیتال کیف پول ارز دیجیتال | نی نی سایت

کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده است. وبلاگی عالی برای ماینرهای ارز دیجیتال و کاربران بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، زی کش و بسیاری دیگر از ارز های دیجیتال می باشد. یک رسانه بین المللی کریپتو و ارز است که متمرکز بر جدید ترین اخبار در مورد بیت کوین و آلتکوین ها، بلاک چین و راه حل های فناوری دفتر کل توزیع شده، فناوری مالی و نوآوری های مالی در بازار جهانی می باشد.

  • در این بخش آنالیز و تحلیل پروژه‌های مختلف ارز دیجیتال بر اساس عقاید و سیاست های نویسنده سایت قابل مشاهده است.
  • علاوه بر سود خوب و قابل توجهی که این بازار می‌تواند نصیب سرمایه‌گذاران خود کند، از ویژگی‌های مثبتی مانند عدم محدودیت زمانی یا مکانی، غیر‌متمرکز بودن، ضد تورم بودن و… نیز برخوردار است.
  • نکته قابل توجه برای این سایت که آن را از دیگر منابع خبری متمایز می‌کند، ارائه فایل صوتی اخبار (پادکست) می‌باشد.
  • در واقع در وب سایت اطلاعات مهمی مانند اخبار، تحلیل ها و البته تحقیقات ارائه شده است.

با ثبت نام در کیف پول من و دعوت دوستان خود از طریق لینک زیر مجموعه گیری , این سایت 25 درصد از کارمزد معاملات آنها را به صورت مادام العمر هدیه بگیرید . منبع فراهم آورنده سرویس های مختلف برای پیدا کردن هر چیز در ارتباط با ارز های دیجیتال جهان از جمله بیت کوین و آلتکوین ها و همچنین ترید کریپتو است. با بیش از ۳۰۰۰ دنبال کننده در تلگرام و داشتن ۱.۵ میلیون بازدید ماهانه، جدید ترین اخبار ارز های دیجیتال را پوشش می دهد. پل گروال ، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، در مصاحبه اخیر خود گفته است که این صرافی به قانون‌مند شدن باور دارد؛ اما مقررات موجود هم باید با احکام کنگره مطابقت داشته باشند. او می‌گوید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا باید از قوانین کنگره تعبیت کند و تنها درمورد اوراق بهادار قانون‌گذاری نماید.

تحلیل آنچین در بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

از صرافی اوکی اکسچنج هم می توان به عنوان یکی دیگر از صرافی های معتبر ایرانی اشاره کرد. یکی از ویژگی های این صرافی ایرانی این است که نوسانات قیمت روزانه و هفتگی ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد و حتی قیمت هر واحد از یک ارز دیجیتال را هم به تومان نوشته است. شما با مراجعه به صرافی اوکی اکسچنج علاوه بر آگاهی از قیمت و نوسانات ارزهای دیجیتال می توانید برای خرید و فروش آن ها هم استفاده کنید. این سایت علاوه بر اخبار دست اول بلاکچین و ارزهای دیجیتال، قیمت‌های لحظه‌ای کوین‌های مطرح را نیز پوشش می‌دهد. در این صرافی شما می‌توانید بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و 1,500 ارز دیجیتال دیگر را خرید و فروش کنید. همچنین در کنار این ها بهره بردن از پشتیبانی 24 ساعته باعث شده همواره پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات احتمالی کاربران باشیم.

۱۰ سایت برتر برای تحقیق و بررسی ارزهای دیجیتال

این چنل ها قیمت ها را معمولا به صورت 24 ساعته آپدیت و منتشر می کنند و مانند سایت ها نیستند که به صورت لحظه ای منتشر کنند. اگر قصد دنبال کردن کانال های تلگرامی را برای مشاهده قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال دارید حتما از کانال های معتبر و بروز استفاده کنید. علاوه بر سایت ها و صرافی هایی که به صورت آنلاین قیمت ارزهای دیجیتال را منتشر می کنند نرم افزار های مشابهی هم وجود دارند.

TopICOlist یکی از وب سایت‌هایی است که می‌توانید با مراجعه به آن به اطلاعات مهمی در رابطه با عرضه‌های اولیه دست پیدا کنید. فهرست کاملی از ICOهای برتر در این سایت موجود است و شرایط پیوستن به آن‌ها نیز نمایش داده شده. LunarCrush ابزاری برای تجزیه و تحلیل احساسات بازار است که تمام اطلاعات ضروری را در مورد درک عمومی از یک ارز دیجیتال به شما نشان می‌دهد. این سایت دو امتیاز اختصاصی به نام‌های AltRank و Galaxy score دارد که بر اساس پارامترهای مختلفی محاسبه می‌شوند. در خصوص کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال در بازارهای غیر ریالی که دو طرف معامله ارز دیجیتال بوده و تومان دریافت یا پرداخت نمی‌شود مبلغ ثابت 0.2% است.