خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


مجلس در حال جلسه است و الف صورت حساب برای تبدیل کوکی موراویا به ،وان کوکی رسمی ،تی این هفته معرفی شد. طبق تحقیقات اتفاقی من، تنها چند ایالت کوکی رسمی دارند. اولین مورد نیومکزیکو بود که در سال 1989 بیسکوچیتو/بیزکوچیتو را به ،وان کوکی ،تی پذیرفت. این دستور غذابه نظر می رسد که نوعی معجون شکر دارچینی است که با براندی درست شده است. برای اخبار تاثیرگذارتر به ادامه مطلب بروید.

راه اندازی آزمایشی دادگاه های الکترونیکی: مانند عبور از سنگ کلیه. به عبارت دیگر، در کوتاه مدت دردناک اما در دراز مدت ضروری است، حداقل به گفته یکی از مقامات دادگاه به نقل از این داستان WRAL در عرضه سیستم جدید این هفته در چهار شهرستان آزمایشی فعال شد. ،که؟ آره. منحنی یادگیری؟ آره. فاجعه؟ به نظر نمی رسد رئیس دادگستری نیوبی از مقامات دادگاه خواست تا برای موفقیت دعا کنند، و شاید هر دعای ارائه شده ممکن است مستجاب شده باشد، زیرا به نظر می رسد عرضه به همان خوبی پیش رفته است که می توان انتظار داشت. قرار است شهرستان مکلنبورگ در ماه مه برگزار شود.

بازرسان غیرنظامی سقوط هواپیما تعداد معدودی از شهرها در این ایالت از مجمع عمومی مجوز دارند تا به جای افسر مجری قانون، از بازرسان غیرنظامی تصادفات برای پاسخگویی به برخوردهای جزئی استفاده کنند. این هفته، الف صورت حساب معرفی شد تا برنامه ویلمینگتون را با اجازه دادن به بازرسان غیرنظامی سقوط برای صدور استناد برای تخلفات، و اجازه دادن به اشویل برای استفاده از بازرسان غیرنظامی برای اولین بار، گسترش دهد. دو لایحه مختلف اختیارات را به همه شهرها گسترش می دهد، یکی با و یکی به ظاهر بدون مرجع استناد [Editor’s note: The preceding sentence was edited s،rtly after initial publication thanks to a sharp-eyed reader w، noticed a bill I hadn’t seen and helped me get complete and correct links to both bills.] استفاده از بازرسان سقوط غیرنظامی بخشی از یک گرایش به سمت غیرنظامی شدن مجریان قانون است که در اینجا درباره آن نوشتم.

BOP در حال بستن یک زندان فوق امنیتی پس از تحقیقات رسانه ای در مورد مرگ های متعدد. این هفته، اداره فدرال زندان ها اعلام کرد که واحد مدیریت ویژه در USP T،mson، یک زندان فدرال در ایلینوی را می بندد. را نیویورک تایمز گزارش ها اینجا که BOP “نگر، های مهمی در رابطه با فرهنگ سازم، و رعایت . . . سیاست های.” 350 زند، این واحد به جای دیگری منتقل خواهند شد. تصمیم BOP به دنبال یک تحقیق و بررسی توسط NPR و پروژه مارشال به شرایط خطرناک در زندان، از جمله پنج قتل و دو خودکشی در یک دوره سه ساله.

گزارش های غیرانتفاعی اصلاح احکام را توصیه می کنند. اخیراً دو گزارش قابل توجه در مورد مجازات منتشر شده است که هر دو به دنبال تغییرات عمده در شیوه های مجازات در سراسر کشور هستند. پروژه احکام صادر شد این کاغذ با این استدلال که “[t]o پایان دادن به حبس جمعی، ایالات متحده باید به طور چشمگیری احکام را کوتاه کند، از جمله با «[c]اعمال مجازات برای جدی ترین جرایم در 20 سال و تغییر مجازات برای سایر جرایم به طور متن، به پایین.» در همین حال موسسه ورا برای عدالت دارد این گزارش جدید با این ادعا که «برچیدن [m، incarceration] به نفع یک پاسخ مجازات محدود به رفتار غیرقانونی می‌تواند ایمنی بیشتری ایجاد کند، آسیب را جبران کند و حبس را نزدیک به ۸۰ درصد کاهش دهد.» این گزارش به طور خاص استدلال می‌کند که باید یک پیش‌فرض قانونی قوی برای احکام جامعه‌محور وجود داشته باشد تا حبس در همه شرایط، اما بسیار محدود.

بیا تو مدرسه ،تی کار کن ما در حال حاضر برای دو پست هیئت علمی استخدام می کنیم، یکی برای کار در حقوق کیفری و وسایل نقلیه موتوری، از جمله کار با قاضی، و دیگری کار در قانون ،ت محلی با تمرکز بر قانون شهرداری. هر دو را می توان یافت اینجا.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-647/