دانشگاه Marymount مدارک خود را در الهیات، ریاضیات، تاریخ و سایر مدارک اصلی کاهش می دهد – جاناتان تورلی


دانشگاه Marymount مدتهاست که از این شعار پیروی می کند نور شما هدایت می کند، یا “ما را با نور خود هدایت کن” به ،وان یک دانشگاه کاتولیک. با این حال، اگر می خواهید در برخی موضوعات مدرک بگیرید، اکنون باید در زمان خود مطالعه م،ای آن نور انجام شود. Marymount به سمت قطع الهیات و مطالعات دینی و همچنین مجموعه ای از دروس سنتی دیگر مانند فلسفه، ریاضیات، هنر، تاریخ، جامعه شناسی، ،یسی، اقتصاد و آموزش متوسطه به ،وان دروس درجه حرکت می کند. همه این موضوعات با توجه به دانشگاه و آن رئیس جمهور ایرما بچرا، “فقدان پتانسیل رشد

کاملاً مشخص نیست که Becerra پس از پایان دادن به این مدرک اصلی، چه چیزی را به ،وان “پتانسیل رشد” می‌داند، اما Marymount ممکن است ارتباط خود را با آموزش سنتی هنرهای لیبرال قطع کند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این تغییرات شامل حذف مدارک تحصیلی به جای حذف دروس مربوط به این موضوعات است.

Becerra اظهار داشت: “در دراز مدت، حفظ رشته های اصلی غیرمسئولانه خواهد بود [and] برنامه هایی با ثبت نام مداوم پایین، نرخ فارغ التحصیلی پایین و عدم پتانسیل رشد. توصیه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در مورد برنامه‌هایی که برای حذف مشخص شده‌اند بر اساس شواهد روشنی از انتخاب‌ها و رفتار دانش‌آموز در طول زمان است.

انبوهی از مشکلات در این بی،ه وجود دارد. اولاً، انتخاب دانشجویان راهنمای استانداردهای اصلی دانشگاهی برای دانشگاه ها نیست. دانشگاه ها مکان هایی هستند که دانشجویان برای آموزش می آیند نه اینکه م،ای آموزش را دیکته کنند. در حالی که ما سعی می کنیم با دانش آموزان کار کنیم تا دروسی را در دسترس قرار دهیم که منع، کننده علایق معاصر باشد، معمولاً برنامه درسی اصلی را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان تنظیم نمی کنیم. دوم اینکه نرخ پایین فارغ التحصیلی مشکلی در پذیرش و برنامه های آموزشی مدرسه است. حل نرخ پایین فارغ التحصیلی با حذف کل موضوعات اصلی مانند حل نرخ پایین حضور در کلیسا با حذف خدمات یکشنبه است.

سومین و نگران کننده ترین، رد برنامه درسی اصلی به دلیل عدم رشد بالقوه، رد الگوی آموزش لیبرال است. من خوش شانس بودم که در دانشگاه شیکاگو شرکت کردم، دانشگاهی که در “برنامه درسی اصلی” پیشگام بود. این بر اساس بلوک های ساختمان اصلی آموزش پیرامون موضوعاتی مانند تاریخ، ریاضی و ،یسی بود. Marymount در عوض بازار را دنبال می کند و خطر تبدیل شدن به یک مدرسه تجاری گران قیمت را دارد.

به‌نظر می‌رسد مری‌مونت به‌جای انتخاب‌های دشوار برای رقابتی‌تر شدن به‌،وان یک دانشگاه هنرهای لیبرال، مدارک اصلی را برای بازی در بازار کنار می‌گذارد. این نوعی خودزنی آکادمیک است که همان مدرک هایی را که دانشگاه هنرهای لیبرال را تعریف می کند، از بین می برد. انصافاً دانشگاه باید برای ارائه هر برنامه آموزشی زنده بماند. این اغلب به برنامه های اصلاح و پرسنل نیاز دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که می‌توان انتخاب‌های کارآمدی در زمینه ارائه دوره و اساتید بدون حذف بسیاری از موضوعات اصلی برای مدرک انجام داد.

مشکل، طنز آشکار حذف مدارک الهیات در دانشگاهی نیست که زم، برای خدا دعا می‌کرد که «ما را با نور تو هدایت کند». مشکل این است که دانشگاه در حال اختراع خود در یک تصویر جدید است، اما هیچ دیدگاهی از آنچه که این تصویر فراتر از آنچه بازار متحمل خواهد شد ارائه نمی دهد. احتمالاً در مسیر جدید خود به سوی استانداردهای آموزشی قابل فروش، گرمای بیشتری نسبت به نور پیدا خواهد کرد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/21/lack-of-،ential-for-growth-marymount-university-to-cut-degrees-in-theology-math-history-and-other-core-degrees/