دانلود طرح توجیهی تولید سیم و مفتول مسی سال 1400 + کامفار | fouladgostar

دانلود طرح توجیهی تولید سیم و مفتول مسی سال 1400 + کامفار | fouladgostar

دارای خاصیت انعطاف پذیری کمی است که از انواع محصولات آن می توان به سیم های مسی نیمه افشان اشاره فولاد گستر کیانی کرد. مفتول مسی یکی از مواد خالص در حوزه مس و متعلقات مس می‌باشد که در در اندازه‌های ۸ میلی‌متر (مفتول ۸ میلی‌متر)، ۱۲، ۲۰ و ۲۳ میلی‌متر تولید و بهره‌بردای می‌شود. استانداردهای مفتول مسی ۸ میلی‌متری به صورت زیر می‌باشد. ASTM-B49 و ASTM-B193 و ASTM-B115
کاتد مس تولیدی در پالایشگاه به واحد ریخته‫گری ارسال می‌گردد.

  • با سابسکرایب کانال ما در یوتیوب و همینطور در آپارات ، جدیدترین فیلمهای آموزشی کسب و کار ، در معرض تماشای شما قرار خواهد گرفت.
  • یکی از مجموعه های تولید کننده انواع سیم مفتول های مسی با کیفیت مجموعه فولکا است؛ این مجموعه انواع مفتول و توری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کرده و در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.
  • معادن مس ایران گواهی بر منابع طبیعی فراوان و نقش مهمی در اقتصاد ایران است.
  • فروشگاه اینترنتی سیمند کابل ضمن بهره گیری از ویژگی های منحصر بفرد روشهای خرید و فروش الکترونیکی با هدف ایجاد بستری قابل اطمینان در بازار گسترده سیم و کابل کشور و ارائه محتوای فنی مورد نیاز مصرف کنندگان محترم ایجاد گردیده است .
  • از به هم تنیدن چندین رشته سیم مفتول مسی، کابل مفتول مسی و از کنار هم قرار گرفتن جداگانه سیم‌های مسی کابل افشان مسی تولید می‌شود.

بیشترین کاربرد آن ها در سیم کشی الکتروموتورها، ترانس ها و تابلوهای برق است. کاربردهای آن نسبت به نیاز شما می‌تواند متغییر باشد ولی تنها در محل‌های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای اطلاع از قیمت مفتول مسی و ثبت سفارش، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بُهلر تماس حاصل نمایید. همه ما با مفتول مس آشنا و آنرا از نزدیک لمس نموده ایم و می دانیم مفتول مس غیر قابل شکستن است.

فروش رول برنجی

شرایط فروش مفتول مس به دلیل تغییر قیمت روزانه آن به صورت نقدی و تسویه درجا می باشد و درصورت درخواست شرایط متفاوت مشتریان عزیز می توانند با دفتر مرکزی تماس بگیرند. به منظور سیم کشی داخلی تابلوها و توزیع کننده‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی مدل‌ها امکان نصب زیر گچ وجود دارد، ولی محصول فعلی را نمی‌توان به طور مستقیم زیر دیوار به کار برد و این عمل مجاز نیست.

سیم مفتول روکش دار با روکش PVC

در ادامه با انواع کاربرد‌های مس در صنعت ارتباطات آشنا می‌شوید. از سیم مفتول های مسی در مقاوم سازی ساختمان به صورت مستقیم و در مبحث برق کشی و تجهیزات به طور غیر مستقیم استفاده می‌شود. مفتول های مسی با ضخامت های میکرونی مانند ۰۹-۰۸-۰۷-۰۶-۰۵-۰۴-۰۳-۰۲-۰۱ نیز با وزن های کمتر قابل عرضه و فروش می باشد.

جایگاه آن پس از نقره قرار دارد و از آنجا که ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است، امروزه بیشتر از هر فلز دیگری مورد توجه قرار گرفته است. همچنین مس در مقابل گرما و انتقال الکتریکی ظرفیت بالای دارد. خرید سیم مفتول با هادی مسی با عایق PVC کمک می‌کند تا در محیط‌های مختلف از جمله داخل ساختمان و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب سطح مقطع مناسب و سطح ولتاژ به نوع کاربری شما بستگی خواهد داشت. قیمت سیم‌ها نسبت به ضخامت مفتول، نوع بسته‌بندی و ضخامت روکش تعیین می‌شود. همچنین ضخامت روکش استفاده شده نیز در قیمت نهایی سیم تأثیر گذار خواهد بود.