دوشنبه، 17 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


«دموکرات ها قو،ن اخلاقی دادگاه عالی را بر مخالفان جمهوری خواه فشار می دهند. کمیته قضایی سنا قرار است ا،امات افشای جدیدی را تصویب کند، اگرچه بعید است که این قانون پیشرفت کند. کارل هالس از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



«پا. دیوان عالی با استماع استدلال‌ها در دو پرونده وقفه ،ب‌وکار متفاوت COVID-19 موافقت کرد. طبق دستورات اعطای تخصیص، قضات به طور همزمان در این دو پرونده که در آن دادگاه عالی پنسیلو،ا به نتایج متضادی در مورد پوشش رسیده است، به استدلال‌ها رسیدگی خواهند کرد: ماریانا واری از The Legal Intelligencer دارد این گزارش به دو سفارش (اینجا و اینجا) که دادگاه عالی پنسیلو،ا هفته گذشته صادر شد.

نوشته شده در ساعت 21:36 توسط هوارد باشمن



«آیا تاکتیک دیوان عالی می تواند فهرست نظارت بر ترور را از بین ببرد؟ استیناف فقط همین را می‌پرسد.» هانان ادلی از The Record of Hackensack، نیوجرسی این گزارش.

می تو،د دسترسی داشته باشید در این لینک دادخواست تجدیدنظرخواهان در ماه گذشته در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم.

نوشته شده در ساعت 21:22 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی گرجستان پیشنهاد ترامپ برای لغو گزارش هیئت منصفه بزرگ را رد کرد. بیل رنکین و تامار ها،من از آتلانتا ژورنال-Cons،ution این گزارش،

دنی حکیم از نیویورک تایمز گزارش می دهد کهدادگاه عالی جورجیا تلاش ترامپ برای لغو تحقیقات را رد کرد. در حالی که تصمیمات کیفرخواست قریب الوقوع است، دادگاه از خنثی ، تحقیقات درباره دخالت رئیس جمهور سابق و متحدانش در انتخابات 2020 خودداری کرد.

هالی بیلی از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دادگاه عالی جورجیا درخواست ترامپ برای جلوگیری از تحقیقات انتخاباتی را رد کرد. نظر متفق القول می‌گوید که ترامپ «شرایط فوق‌العاده» را که مداخله دادگاه عالی گرجستان را تضمین می‌کند، اثبات نکرده است.

یان ولف و کامرون مک ویرتر از وال استریت ژورنال گزارش می دهند که «دادگاه عالی جورجیا درخواست ترامپ برای مسدود ، تحقیقات مداخله در انتخابات را رد کرد. ا،اج یک پیروزی قانونی برای دفتر DA است که می تواند با ارائه پرونده به هیئت منصفه بزرگ ادامه دهد

شما می تو،د به سفارش امروز دسترسی داشته باشید دادگاه عالی گرجستان در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:53 توسط هوارد باشمن



آلاباما می خواهد جیمی باربر را بکشد: پس از یک سال اعدام های ناموفق، ایالت مشتاق است ثابت کند که می تواند ،ی را بدون حادثه بکشد. الیزابت برونیگ دارد این مقاله آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در 19:52 توسط هوارد باشمن



«قاضی موقتاً ممنوعیت سقط جنین «ضربان قلب جنین» در آیووا را با ادامه چالش دادگاه مسدود می‌کند. استفان گروبر می، از The Des Moines Register دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آمریکای کلارنس توماس”: شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 3:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قضات ترامپ: پیوندهای مذهبی بیشتر و عضویت بیشتر در NRA. یک مطالعه جدید همچنین نشان داد که قضات منصوب شده توسط رئیس جمهور سابق بیشتر به ادعاهای آزادی مذهبی رأی می دهند – مگر اینکه از طرف مسلمانان باشند. آدام لیپتاک خواهد داشت این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه روز سه شنبه نیویورک تایمز.

نوشته شده در 10:57 توسط هوارد باشمن



چگونه هارلن کرو با بردن کلارنس توماس به کشتی های تفریحی با قایق های تفریحی، صورت حساب مالیاتی خود را کاهش داد. به گفته کارشناسان مالیاتی، در اهدای هدایا به قاضی دیوان عالی، کمک کننده میلیاردر جمهوری خواهان ممکن است قو،ن مالیاتی را نقض کرده باشد. پل کیل از ProPublica دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:06 توسط هوارد باشمن



“لئونارد لئو فعال حقوقی محافظه کار – ،مت اول”: می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت Maine Wire دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 10:03 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/17/#207630