دوشنبه، 6 فوریه 2023 – چقدر جذاب


«وکلای ایالات متحده و نیروی دریایی بر سر دستور لغو شده وا،ن کووید-19 می جنگند. دایره پنجم استدلال‌هایی را می‌شنود که آیا باید احکام علیه سیاست‌هایی را که کنگره در سال گذشته به دلیل اعتراض بایدن لغو کرد، حذف شود یا خیر. جاش گرشتاین از پولیتیکو دارد این گزارش در بحث شفاهی (دسترسی به صوت از طریق این لینک) که هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم امروز شنیده شد

نوشته شده در 20:47 توسط هوارد باشمن



مدار سوم تا 3 مارس 2023 دوره نظر برای تغییر قانون پیشنهادی که مهلت شرقی را تا ساعت 5 بعد از ظهر برای تشکیل پرونده الکترونیکی تعیین می کند، تمدید می شود: آ،ین مهلت اعلام شده می تواند باشد در اینجا قابل دسترسی است. مهلت اولیه برای اظهار نظر بود 18 فوریه 2023.

نوشته شده در ساعت 20:29 توسط هوارد باشمن



«قاضی فدرال می‌گوید حق قانونی سقط جنین ممکن است با وجود دابز همچنان وجود داشته باشد. قاضی گفت که حکم دیوان عالی تنها به این نتیجه رسیده است که اصلاحیه چهاردهم شامل حق سقط جنین نمی‌شود، اما از رد قطعی سایر جنبه‌های قانون اساسی بازمانده است». کایل چنی و جاش گرشتاین از پولیتیکو دارند این گزارش.

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “قاضی فدرال پیشنهاد می کند که حق ملی سقط جنین پس از حکم دادگاه عالی وجود دارد. منصوب کلینتون این سوال را مطرح می کند که آیا متمم سیزدهم از حق ملی سقط جنین حمایت می کند؟

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:16 توسط هوارد باشمن



«یک دستگاه قضایی فدرال بدون وکلای کارگری یک ش،ت است. استدلال شفاهی در یخچال شمال غربی یادآوری واضحی از ضعف های یک دادگاه عالی بدون قاضی با تجربه قانون کار در سمت اتحادیه است. جنی هانتر دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 7:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



چگونه دابز باعث شد تا دادگاه عالی ویسکانسین به یکی از بزرگترین انتخابات سال 2023 رقابت کند. دادگاه عالی ایالتی که تحت تسلط ،ن است، آ،ین حرف را در مورد دسترسی به سقط جنین در این ایالت خواهد داشت – و این رقابت می تواند به دو زن قاضی ختم شود. گریس پانتا از The 19th دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:14 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



کارلوس مونیز، رئیس قاضی می گوید: دفترچه یادداشت جامعه فدرالیست: سازگاری دیدگاه های قضایی پاداشی برای دادگاه عالی فلوریدا است. وس ولف از سیاست فلوریدا این گزارش.

نوشته شده در 1:11 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا Cy Pres قابل دفاع است؟” انجمن فدرالیست اخیراً پست کرده است این ویدیو در یوتیوب.

نوشته شده در 1:07 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“زمان آن رسیده است که قانون دادگاه 3 قاضی برای احکام ملی وضع شود”: استاد حقوق آلن موریسون دارد این انشا آنلاین در قانون بلومبرگ.

نوشته شده در 1:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



ما به هیچ ایده جدیدی برای اصلاح دادگاه عالی نیاز نداریم. فقط یکی خیلی قدیمی حداقل پنج نفر از اعضای دیوان عالی از نادیده گرفتن تصمیمات گذشته دادگاه و دستکاری قانون برای دستیابی به اه، محافظه کارانه راحت هستند.» جسیکا لوینسون ستون نویس دارد این انشا آنلاین در MSNBC.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن



ایده بد درشوویتز برای وصل ، نشت داب. رو،مه‌نگاران بارها حاضر بوده‌اند برای محافظت از هویت منابع خود خطر زندان را به جان ،یده‌اند. وال استریت ژورنال منتشر کرده است این نامه به سردبیر از فلوید آبرامز

نوشته شده در ساعت 12:55 توسط هوارد باشمن



“چگونه یک سناتور را از مسدود ، یک قاضی فدرال باز داریم”: نیویورک تایمز منتشر کرده است این سرمقاله.

نوشته شده در ساعت 12:46 توسط هوارد باشمن



“برت کاوانا ممکن است بی سر و صدا حکم اسلحه افراطی کلارنس توماس را ،اب کرده باشد”: مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 10:34 توسط هوارد باشمن



«پیاده سازی پل: استاندارد عمل تاریخی که توسط پرونده مهم حقوق اسلحه در سال گذشته ایجاد شد، ثابت می‌کند که در دادگاه‌های پایین‌تر قابل دستکاری است.» رندی ای. بارنت و نلسون لاند دارند این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در 10:32 توسط هوارد باشمن



نامزدی: مبارزه ربع قرنی آمریکا بر سر ازدواج همجنس گرایان. شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 10:27 توسط هوارد باشمن



«،ید انجمن در کالیفرنیا؛ فقط قلب خود و دستور سراسری خود را در سانفرانسیسکو بگذارید. جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در ساعت 8:48 توسط هوارد باشمن



«شما دادگاه عالی قدیمی هستید؟ اصالت شما آمریکا را ناامن می کند.» روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 8:45 توسط هوارد باشمن



«راه به سمت کارآموزی دیوان عالی در سه کالج لیگ آیوی شروع می شود. یک مطالعه جدید نشان داد که شانس دستیابی به یک کارآموزی مطلوب، با مدارک کارشناسی از هاروارد، ییل یا پرینستون به شدت افزایش می یابد. آدام لیپتاک خواهد داشت این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه روز سه شنبه نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 8:36 توسط هوارد باشمن



“13. پیامدهای دردسرساز فزاینده بروئن: همه موافقند که دیوان عالی در ژوئن گذشته، متمم دوم قانون اساسی را اصلاح کرد. اینکه رویکرد جدید ا،ریت تا کجا پیش می‌رود، چیزی است که قضات به زودی باید روشن کنند.» استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در ساعت 8:33 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/06/#198358