شکستن سکوت: تاریخچه نگران کننده سوء استفاده جنسی در مرکز بازداشت جوانان بریزبن – جنایت


را بازداشتگاه جوانان بریزبن(“BYDC”) در Wacol، بریزبن، که در سال 2001 تأسیس شد، به ،وان یک مرکز امن برای افراد زیر سن قانونی 10 تا 17 سال که در بازداشت قرار گرفته اند یا به دلیل جرمی که مرتکب شده اند محکوم شده اند، عمل می کند. متأسفانه، این مرکز به دلیل نرخ بالای سوء استفاده ، در دوران کودکی که توسط زند،ان سابق گزارش شده است، شهرت یافته است.

برخی از سوء استفاده‌های ، به‌،وان تحت پوشش تفتیش نواری انجام می‌شود، جایی که کارکنان از موقعیت قدرت خود برای انجام رفتارهای توهین‌آمیز سوء استفاده کرده‌اند. با این حال، گزارش‌های بسیار جدی‌تر از آزار ، توسط کارکنان BYDC توسط بازداشت‌شدگان سابق (از جمله مشتریان ما) گزارش شده است. این گزارش ها شامل آزار ، اعضای کارکنان بازداشتگاه نوجوانان در ازای امتیازاتی مانند اوقات فراغت اضافی، کمک در پروژه های شخصی آنها، یا پاداش شیرینی ها و خوراکی هایی مانند بلوک های یخ یا حتی سیگار و مواد مخدر است. در ازای سکوت قرب،، جوایز دیگری نیز داده شد.

گزارش‌های آزار و اذیت وحشتناک است و اغلب به پسران جو، مربوط می‌شود که مجبور می‌شوند یا مجبور به رابطه ، ده، می‌شوند و کارکن، که قرار بود به آنها کمک می‌،د مسیر بهتری برای زندگی‌شان پیدا کنند، نفوذ می‌،د. به نظر می رسد پسران بومی و جزیره نشین تنگه تورس به طور خاص مورد هدف قرار گرفته اند، که نشان می دهد آسیب پذیرترین آن ها ،، هستند که بیشتر طعمه می شوند.

این گزارش‌ها نگران‌کننده هستند و قبلاً توانایی BYDC را برای فراهم ، یک محیط امن و مطمئن برای کودکان زیر سن قانونی با توجه به قرب،ان زیادی که در نتیجه آسیب‌های رو، متحمل شده‌اند، زیر سوال برده‌اند.

این الگوی نگران‌کننده منحصر به BYDC نیست، زیرا گزارش‌های مشابهی از سوء استفاده ، در مراکز بازداشت در سراسر استرالیا منجر به تحقیقات ،ت ایالتی در سال‌های اخیر در مورد قانونی بودن تفتیش ،ن زیر سن قانونی، و وقوع سوء استفاده ، در دوران کودکی در حین بازداشت به طور کلی شده است.

دادستان کل دستور داد و بررسی مستقل مراکز بازداشت جوانان در کوئینزلند در آگوست 2016. بررسی با ارائه 83 توصیه برای اصلاح در آنها به پایان رسید گزارش(PDF، 60 مگابایت). این گزارش همچنین آسیب قابل توجهی را که بسیاری از جوانان در سیستم قضایی جوانان تجربه کرده‌اند تأیید می‌کند. دپارتمان کودکان، عدالت جوانان و امور چندفرهنگی کوئینزلند تاکنون این کار را اجرا کرده است 13 از 83 توصیه (در 15 مه 2022).

از بررسی، مشخص شد که فقدان امنیت دوربین مدار بسته در بازداشتگاه‌های جوانان به تسهیل سوء استفاده و عدم شناسایی آن کمک کرده است. علاوه بر این، کارکنان بازداشتگاه اغلب هرگز در قبال اعمال خود پاسخگو نبودند.

یک توصیه برای ارتقاء شبکه دوربین مداربسته در BYDC بود، از جمله معرفی دوربین های بدنه – که از آن زمان به بعد اجرا شده است. با این حال، راه حل برای جلوگیری از سوء استفاده ، از کودکان در آینده توسط کارکنان بسیار پیچیده تر است. پرداختن به دلایل اصلی سوء استفاده، که شامل فرهنگ معافیت از مجازات، عدم پاسخگویی، و ناتو، در آموزش و نظارت صحیح کارکنان است، ضروری است. با توجه به حجم زیادی از سوء استفاده هایی که مشخص است در BYDC توسط کارکنان رخ داده است، روند استخدام کارکنان نیز باید به شدت مورد بررسی قرار گیرد.

جنایت جوانان، بازداشت و ارتکاب مجدد جرم

همانطور که وارد سال 2023 می شویم، رسانه ها می خواهند باور کنند که جنایت جوانان در بالاترین حد خود قرار دارد که طبق آ،ین گزارش ها اینطور نیست. آمار منتشر شده – اما همچنان یک مشکل در خط مقدم بحث سیاسی فعلی است. به این ترتیب، ،ت ایالتی در پاسخ به نگر،‌های مردم و درخواست برای فرستادن مجرمان جوان به بازداشت و از دادگاه‌ها برای توقف صدور مجازات‌های «مچ دستی» موضع سختی اتخاذ می‌کند.

امروز، در 11 فوریه 2023، انجمن حقوقی کوئینزلند رئیس جمهور کلویه کوپیلوویچ گفت موضع سخت ،ت در قبال جنایات جوانان به این موضوع رسیدگی نمی کند.

حبس ، کودکان جلوی جنایت را نمی گیرد. ثابت شده است که پس از اولین تعامل کودک با سیستم قضایی جوانان، احتمال تکرار جرم بیشتر است. علاوه بر این، هر چه کودک مدت بیشتری را در حبس سپری کند، احتمال بیشتری وجود دارد که به سیستم عدالت کیفری بزرگسالان منتقل شود. و اینجا جایی برای آنها نیست.

طبق تجربه ما، معمول است که مجرمان جوان پس از رهایی از بازداشت به مواد مخدر و ،ات الکلی روی آورند تا سوء استفاده ای را که در بازداشت به سر می برند فراموش کنند. مواد مخدر و الکل اغلب منجر به تکرار جرم می شود.

در نظر گرفتن مسائل سیستمی گسترده تری که به سوء استفاده ، از کودکان در مراکز بازداشت کمک می کند، مهم است. این می‌تواند شامل رسیدگی به دلایل اصلی چرایی بازداشت کودکان در وهله اول باشد، مانند فقر، عدم دسترسی به آموزش و سایر خدمات، و تبعیض سیستماتیک از جمله نژادپرستی نسبت به مردم بومی و جزیره‌نشینان تنگه تورس.

پرداختن به این مسائل بزرگتر نیازمند یک رویکرد جامع و کل نگر است که تمام سطوح ،ت و همچنین سازمان های اجتماعی و سایر ذینفعان را در بر می گیرد. انجمن حقوقی کوئینزلند بر این باور است که برای رسیدگی به علل اصلی آزار و اذیت کودکان، مانند خشونت خانوادگی، سلامت، بهداشت رو، و مسائل آموزشی که بسیاری از این کودکان با آن سروکار دارند، به تزریق فوری بودجه نیاز است.

غرامت برای قرب،ان سوء استفاده ، در دوران کودکی در حین بازداشت

Roche Legal سابقه طول، در نمایندگی از مشتری، دارد که در بازداشتگاه های ،تی جوانان از جمله BYDC مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. وکلای باتجربه ما به بازماندگان سوء استفاده ، کمک می‌کنند تا در قبال آسیب‌هایی که از طریق ادعای غرامت متحمل شده‌اند، عدالت را پیدا کنند و پاسخگو باشند.

ما درک می کنیم که ارائه اطلاعات در مورد سوء استفاده می تواند یک تجربه دشوار و احساسی باشد. به همین دلیل است که ما از بازماندگان دعوت می کنیم که به طور محرمانه در مورد اطلاعاتی که ممکن است داشته باشند با ما صحبت کنند و به توضیح گزینه های موجود برای آنها کمک می کنیم.

زمان آن فرا رسیده است که حقیقت در مورد سوء استفاده گسترده در BYDC و دیگر مراکز بازداشت در سراسر استرالیا آشکار شود. با صحبت ، و پاسخگو نگه داشتن افراد مسئول، می تو،م اطمینان حاصل کنیم که این نوع سوء استفاده هرگز دوباره تکرار نمی شود.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1283994