صورتحساب LEDES، کدهای UTBMS و موارد دیگر


اگر تاکنون درگیر فرآیند صدور صورت‌حساب الکترونیکی یک شرکت حقوقی بوده‌اید یا این موضوع را به صورت آنلاین بررسی کرده‌اید، ممکن است از خود بپرسید: صورت‌حساب LEDES چیست؟

LEDES که مانند شهر در ،ستان (لیدز) تلفظ می شود، مخفف «استاندارد تبادل الکترونیکی قانونی قانونی» است. همانطور که بسیاری از صنایع دارای بهترین شیوه های صورتحساب و حسابداری هستند، LEDES یک قالب استاندارد جه، برای صورتحساب و صورتحساب قانونی است.

در حالی که معمولاً برای مشتریان تجاری شرکتی استفاده می شود، برای همه وکلا درک اصول صورتحساب LEDES ارزشمند است. برای آشنایی با این استاندارد بین المللی که احتمالاً در مقطعی از حرفه حقوقی خود از آن استفاده می کنید، ادامه دهید.

تصویر وکیلی که به کامپیوتر خیره شده است

صورتحساب LEDES چیست؟

صورت‌حساب LEDES (استاندارد تبادل الکترونیکی داده‌های الکترونیکی قانونی) یک فرآیند صدور صورت‌حساب الکترونیکی استاندارد شده جه، برای صنعت قانونی است. این اصول به شرکت های حقوقی کمک می کند تا صورتحساب ها را به درستی ارسال کنند، هزینه ها را پیگیری کنند و گزارش های دقیق را به شیوه ای ثابت ایجاد کنند. کدهای صورتحساب UTBMS (سیستم مدیریت مبتنی بر وظیفه یکنواخت) در فرآیند LEDES استفاده می شود و در فاکتورها درج می شود. به این ترتیب، مشتری، که با صورت‌حساب LEDES آشنا هستند، دقیقاً می‌دانند که چه وظایفی در صورت‌حساب مشخص شده است.

تاریخچه صورتحساب LEDES

اولین بار در سال 1998 توسط کمیته استانداردهای تبادل الکترونیکی داده های حقوقی، صورتحساب LEDES یک قالب استاندارد شده را به طور خاص برای صورتحساب قانونی الکترونیکی ایجاد کرد. LEDES در سال 1998 به دنیای حقوقی عرضه شد و تبادل اطلاعات صورتحساب قانونی بین شرکت های حقوقی و مشتریان شرکتی را تسهیل کرد.

امروزه، با توجه به رشد شرکت‌های حقوقی، 37 درصد بیشتر از پرداخت‌های آنلاین استفاده می‌کنند (طبق گزارش ما گزارش روندهای حقوقی 2021جای تعجب نیست که LEDES به طور فزاینده ای برای شرکت های حقوقی پر رونق در سراسر جهان اساسی شده است.

بخشی از دلیلی که چرا صورتحساب LEDES به طور گسترده پذیرفته شده است این است که همچنان از طریق پیشرفت‌ها برای همگام شدن با تغییرات تکنولوژیک ادامه می‌یابد، همانطور که ج، زم، زیر نشان می‌دهد.

  • 1995: استانداردهای تبادل الکترونیکی حقوقی (LEDES) به ،وان یک سازمان غیرانتفاعی برای ایجاد و حفظ استانداردهای صورتحساب دیجیتال برای حرفه حقوقی ایجاد شد.
  • 1998: اولین نسخه از آنچه ما امروز به ،وان صورتحساب LEDES می شناسیم، به ،وان راه اندازی شد رهبری 1998B. این استانداردها شامل دستورالعمل‌هایی برای قالب‌بندی فاکتور، زمان‌بندی و گزارش هزینه‌ها بود.
  • 2006: LEDES XML معرفی می شود.
  • 2008: LEDES XML به LEDES XML 2.0 به روز می شود
  • 2014: اسناد قالب شامل طبقه‌بندی زمان‌سنج در بازنگری شد لیدز 98B1.
  • 2020: به روز رس، های بیشتری برای گسترش فیلد نرخ مالیات در آن انجام شد لیدز 98B1.

کمیته استانداردهای تبادل الکترونیکی داده‌های حقوقی که برای صدور صورت‌حساب LEDES شناخته شده است، فرمت‌های استاندارد شده‌ای را برای بودجه‌بندی، زمان‌سنجی و انتقال اطلاعات مربوط به IP ایجاد کرده است. پیاده‌سازی فرآیندهای تکرارپذیر یکی از راه‌هایی است که متخصصان حقوقی می‌توانند در وقت اداری صرفه‌جویی کنند و ساعات بیشتری را در روز برای کارهای قابل پرداخت آزاد کنند.

کدهای صورتحساب LED

فرآیند صدور صورت‌حساب LEDES کدهای استانداردی را برای وکلا و اعضای شرکت فراهم می‌کند تا هنگام دسته‌بندی وظایف قانونی برای مقاصد صورت‌حساب استفاده کنند. آنچه برخی ممکن است از آن به ،وان “کدهای صورتحساب LEDES” یاد کنند، در واقع کدهای صورتحساب UTBMS (سیستم مدیریت مبتنی بر وظیفه یکنواخت) نامیده می شوند. UTBMS اصطلاح درستی است و همانطور که در بالا ذکر شد، این کدها فعالیت های صورتحساب را دسته بندی می کنند.

نمونه هایی از کدهای صورتحساب UTBMS

در حالی که فرآیند صدور صورت‌حساب LEDES در تمام حوزه‌های تمرینی نسبتاً ساده است، کدهای UTBMS عموماً مربوط به ناحیه تمرین و فعالیت خاص هستند. انجمن وکلای آمریکا ارائه می دهد لیست جامع کدهای UTBMS که متخصصان حقوقی می توانند دانلود کنند، از جمله:

مزایای صورتحساب LEDES

قابل درک است که استانداردهای صورتحساب جه، به طور کلی به نفع صنعت حقوقی است. و اگر شرکت شما با مشتریان تجاری بزرگ کار می کند، ممکن است به فاکتورهایی با فرمت LEDES نیاز داشته باشند.

با این حال، صورت‌حساب LEDES مزایای بسیاری را برای شرکت‌های حقوقی ارائه می‌کند، حتی اگر مشتریان آنها به آن نیاز نداشته باشند. در زیر تنها تعدادی از این مزایا ذکر شده است:

صورت‌حساب استاندارد – مهم نیست که شما (یا مشتریانتان) کجا هستید

LEDES یک استاندارد صورتحساب شناخته شده جه، است. استفاده از آن تضمین می کند که کار شما بدون توجه به موقعیت جغرافیایی شما، تیم شما یا مشتریان، با این استانداردها مطابقت دارد. اجرای شیوه‌های صورت‌حساب LEDES می‌تواند آرامش خاطر را به ارمغان بیاورد و اطمینان حاصل کند که تیم و مشتریان شما به یک زبان صحبت می‌کنند.

اطلاعات صورتحساب جامع و واضح برای مشتریان

صورتحساب LEDES دستورالعمل های صورتحساب و شرح وظایف واضحی را ارائه می دهد. بنابراین، هیچ خطری برای وارد ، توضیحات سفارشی برای هر کار وجود ندارد، که می تواند منجر به مغایرت، حتی در همان فایل شود.

به ،وان مثال، اعضای تیم مختلف ممکن است در هنگام وارد ، توضیحات زمان سفارشی (مانند «تماس تلفنی با مشتری» یا «ارتباط با مشتری») از توضیحات متفاوتی برای یک کار مشابه استفاده کنند. این تناقضات ممکن است به کارکنان نیاز داشته باشد که توضیحات زمان سفارشی را ویرایش کنند (زمان ارزشمندی را صرف می کنند)، یا اگر همانطور که هست رها شوند، می توانند مشتریان شما را هنگام دریافت فاکتورهایشان گیج کنند.

ثبت سوابق بدون نگر،

صورت‌حساب LEDES می‌تواند با استانداردسازی توصیفات صورت‌حساب در سراسر شرکت، حدس‌ها را از ثبت سوابق خارج کند. و اگر الف مشتری با یک لایحه مخالفت می کند، درک بهتری از م،ای وظایف جزئی خواهید داشت و در موقعیت بهتری برای ارائه پاسخ آگاهانه خواهید بود.

تصویر وکیلی که صورتحساب LEDES را به مشتری نشان می دهد

صورتحساب LED و کلیو

برای امتحان صورتحساب LEDES آماده هستید؟ اگر از نرم‌افزار مدیریت حقوقی پیشرو، Clio Manage استفاده می‌کنید، تنها چند کلیک کافی است تا عملکرد را فعال کنید. به ،وان مثال، شعیب احمد، مشتری Clio را در نظر بگیرید، که به آس، تنظیم صورتحساب LEDES (و اینکه چگونه درآمد شرکتش را 1400٪ افزایش داد!) با Clio اشاره کرد.

فعال ، کدهای UTBMS در Clio Manage

فعال ، کدهای UTBMS در Clio Manage یک فرآیند آسان است. به سادگی:

  1. به تنظیمات > صورتحساب > کدهای UTBMS بروید.
  2. Use UTBMS Codes را انتخاب کنید و سپس کدهایی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.
  3. روی Update UTBMS Settings کلیک کنید.

پس از فعال شدن، همه کاربران Clio Manage می توانند کدهای UTBMS را اعمال کنند. بیشتر بد،د نحوه استفاده از این کدها در ورودی های زمان و هزینه.

شما همچنین می تو،د یک فاکتور با فرمت LEDES 1998B را تنها با پنج کلیک سریع دانلود کنید.

ادغام‌های صورت‌حساب و Clio منجر می‌شود

ادغام های 250+ Clio ساده ترین فرآیند صدور صورت حساب LEDES را برای شما و شرکتتان تضمین می کند. در زیر برخی از ادغام های مرتبط وجود دارد که می تواند به صورت حساب LEDES کمک کند:

با مراجعه به فهرست برنامه ما درباره ادغام های Clio بیشتر بیاموزید.

نظرات نهایی در مورد صورتحساب LEDES

هر وکیلی می تواند از یادگیری و البته اتخاذ صورت حساب LEDES بهره مند شود. و با پلتفرم‌های مدیریتی پیشرو حقوقی مانند Clio Manage، پیاده‌سازی صورت‌حساب LEDES و انتخاب کدهای صورت‌حساب UTBMS برای ارائه یک فرآیند صورت‌حساب کارآمد و کارآمد آسان‌تر از همیشه است.

مشتاق یادگیری بیشتر هستید؟ برای تماشای نحوه استفاده مؤسسات حقوقی از Clio، وبینار رایگان ما را تماشا کنید.

کدهای UTBMS چیست؟


کدهای UTBMS (سیستم مدیریت مبتنی بر وظیفه یکنواخت) مجموعه ای از کدهایی هستند که در صورتحساب قانونی برای استانداردسازی و طبقه بندی وظایف و هزینه های قانونی استفاده می شوند. آنها به مشتریان کمک می کنند تا هزینه های قانونی را درک، پیگیری و مقایسه کنند و به شرکت های حقوقی اجازه می دهند داده های صورتحساب خود را سازماندهی کنند.

فرمت LEDES چیست؟


قالب LEDES (استاندارد تبادل الکترونیکی داده های الکترونیکی قانونی) فرآیند صدور صورت حساب الکترونیکی استاندارد شده جه، برای صنعت حقوقی است. LEDES امکان انتقال کارآمد و دقیق صورت‌حساب و داده‌های موضوعی بین شرکت‌های حقوقی و مشتریان را فراهم می‌کند و پردازش خودکار فاکتورهای قانونی را امکان‌پذیر می‌سازد.

ما این پست وبلاگ را در مارس 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: حسابداری


منبع: https://www.clio.com/blog/what-is-ledes-billing/