ظاهر شدن مدیر “ریسک” دانش آموزان اوبرلین را در مورد خطر “ریسک گریزی” دیوانه می کند – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در تپه در مورد جنجال اخیر در کالج اوبرلین است که در آن دانشجویان از ظاهر شدن یک مدیر ریسک در محوطه دانشگاه برای رسیدگی به دعاوی پرهزینه ای که مدرسه را تخلیه می کند، نگران هستند.

در اینجا ستون است:

کالج اوبرلین در طول تقریبا 200 سال فعالیت خود، با جنگ داخلی، رکود اقتصادی و بیماری های همه گیر مواجه بوده است. اما تا این سال، هرگز با افرادی مانند کالیندا واتسون روبرو نشده بود. ویراستاران دانشجو در The Oberlin Review در برابر اضافه شدن واتسون به رتبه های کالج به ،وان یک تهدید وجودی قیام کرده اند.

نه، واتسون یک محافظه‌کار یا جمهوری‌خواه نیست – گروه‌هایی که سال‌هاست در دانشگاه مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. Oberlin در سه کالج برتر لیبرال رتبه بندی شده است در کشور، و پیدا ، یک استاد محافظه کار تقریباً به اندازه یافتن یک جادوگر مجاز و مجرب است.

نه، واتسون خیلی بدتر است. او یک کارشناس مدیریت ریسک است.

وحشت ناشی از ورود یک کارشناس مدیریت ریسک به این کالج کوچک این است که او ممکن است کار کند … منتظر بم،د … خطر شکایت در کالج را کاهش دهید. به نظر می رسد که اوبرلین به اندازه لیبرال ها شکایت های حقوقی را به خود جلب می کند.

دانشجویان می ترسند که او “خطر گریزی” ایجاد کند که می تواند اعتراضات آینده را سرد کند.

در واقع، برخی از ما سال ها در مورد اوبرلین به ،وان مطالعه موردی در مورد اینکه چرا آموزش عالی در آمریکا رو به افول است، نوشته ایم. کالج در مناقشات گذشته تسلیم اوباش شده است که هزینه زیادی برای مدرسه داشته است.

بارزترین نمونه، تاریخ ننگین کالج در کمپینی است که گیبسون، یک فروشگاه کوچک خانوادگی و نانوایی را که از سال 1885 بخشی از این جامعه کوچک بوده است، هدف قرار داده است. مقامات پس از دستگیری سه دانشجوی آفریقایی آمریکایی به دلیل دزدی از مغازه در سال 2016.

این دستگیری ها باعث ایجاد کمپین فوری برای فراخو، شد فروشگاه نژادپرست پلیس بدون نگر،، شواهد روشنی از دزدی از مغازه پیدا کرد و خاطرنشان کرد که در طی یک دوره پنج ساله، 40 بزرگسال به دلیل دزدی از مغازه در نانوایی گیبسون دستگیر شدند، اما تنها شش نفر آمریکایی آفریقایی تبار بودند.

با این وجود، به نظر می‌رسید که دادستان‌های محلی از فشارها کاسته شده و برای کاهش اتهام به سرقت تلاش ،د. اما یک قاضی محلی از پذیرش این معامله امتناع ورزید و گفت که این درخواست نتیجه یک سری اعتراضات تنبیهی و “تحریم اقتصادی دائمی.» در نهایت هر سه دانشجو به جرم خود اعتراف ،د.

مردیث ریموندو، رئیس دانشجویان طبق گزارشات پیوسته است تظاهرات گسترده و حتی یک بروشور توزیع کرد که نانوایی را یک تجارت نژادپرستانه معرفی می کرد. وقتی برخی به این نکته اشاره ،د که دانش آموزان به گناهکار بودن خود اعتراف ،د، دستیار ویژه رئیس جمهور برای روابط جامعه و ،ت، تیتا رید (که همچنین گزارش شده شرکت کرده است در اعتراضات) نوشت که تغییری نکرده است “ل،تی.”

هیئت منصفه در ژوئن 2019 به گیبسون ها 44 میلیون دلار به ،وان غرامت و خسارت جزایی اعطا کرد. یک داور بعداً جایزه را به 25 میلیون دلار کاهش داد. اما کالج به طول، ، درخواست تجدیدنظر در آنچه به نظر می رسید یک دعوای انتقام جویی علیه فروشگاهی بود که صرفاً به دلیل بی گناهی از تسلیم شدن خودداری کرد.

بنابراین این ما را به وحشت دانشجویی در مورد استخدام مدیر ریسک دانشگاه بازمی گرداند. کالج به جای نگاه ، به رفتار خود و فقدان مسئولیت و رهبری که توسط رئیس کالج اوبرلین، کارمن تویلی آمبار و هیئت امنای اعمال می‌شود، فردی را استخدام می‌کند تا آنچه کاملاً واضح است مطالعه کند: اینکه کالج در حال سوختن از طریق پول زیادی است. در چیزی بیش از هنر پرفورمنس بیدار. جای تعجب است که با مقدار پولی که اوبرلین در دعاوی حقوقی و بیمه پرداخت کرده است، به چند دانش آموز امکان سواری رایگان به کالج داده می شود.

برای سردبیران دانشجو، آنها حتی نمی خواهند “ریسک” مطرح شود زیرا بعید به نظر می رسد که یک کالج در ترس از طرح دعوی قضایی زندگی کند. . . نسبت به تلاش‌های فعال در سال‌های آتی رفتار مطلوبی خواهد داشت.»

البته Oberlin در فقدان شجاعت خود در پاسخگویی به دانشجویان تنها نیست. اخیراً وقتی دانشجویان یک قاضی استیناف فدرال را از سخنر، در دانشکده حقوق استنفورد محروم ،د، بسیاری از مردم وحشت ،د. دانشیار دین تیرین اشتاینباخ حتی در محکومیت قاضی استیناف محافظه کار استوارت دانکن به دلیل ایجاد ضربه روحی با به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود، شرکت کرد. در حالی که جنی مارتینز، رئیس دانشکده حقوق استنفورد لغو سخنر، را به ،وان نفی آزادی بیان محکوم کرد، از پاسخگویی دانشجویان خودداری کرد.

در دانشگاه نورث وسترن، دانشجویان یک ک، را بر عهده گرفتند و مجبور به پایان آن شد زیرا استاد از یک افسر مهاجرت دعوت کرد تا در مورد مسائل با دانشجویان صحبت کند. سپس آن دانشجویان مصاحبه های عمومی انجام دادند و موفقیت خود را جشن گرفتند، اما دانشگاه از تنبیه آنها خودداری کرد.

در موارد دیگر، اساتید فعالانه در لغو سخنرانان و حتی ارتکاب اعمال خشونت آمیز مشارکت داشته اند. میریل می، یانگ، دانشیار مطالعات فمینیستی به این دلیل محکوم شد تجاوز جنایی به حامیان حامی زندگی در محوطه دانشگاه کالیفرنیا – سانتا باربارا. او ا،اج نشد. در عوض، او توسط اساتید حمایت شد و حتی توسط مدارس دیگر به ،وان الگو مورد تقدیر قرار گرفت.

اخیراً در دانشگاه ایالتی نیویورک در آلب،، استاد جامعه شناسی رنی اوردایک صفحه نمایش طرفدار زندگی را از برق جدا کرد و سپس ظاهراً در مقابل دستگیری مقاومت کرد. حتی اگر مدرسه بروشورهایی را که به دانش‌آموزان یادآوری می‌کرد که نمی‌توانند جلوی صحبت دیگران را بگیرند، منتشر کرد، گفته می‌شود که Over، دقیقاً این کار را انجام داده است. را دستگیری ضبط شده دانش‌آموزان را نشان داد که فریاد می‌زدند: «او یک است [expletive] استاد!”

و این دقیقاً نکته است. استادی سیاست های مدرسه را زیر پا گذاشت و سپس در مقابل دستگیری مقاومت کرد. سوال این است که آیا آلب، او را به خاطر ممانعت از آزادی بیان جریمه می کند یا شیر می زند.

عصب،ت دانشجویان اوبرلین نشان دهنده این ترس است که ممکن است کالج به کمپین هایی که به افراد دیگر، از جمله افراد بی گناه مانند صاحبان نانوایی گیبسون آسیب می رساند، یارانه ندهد.

مدیران Oberlin چنین کمپین هایی را بخشی از هویت دانش آموزان خود قرار داده اند. به هر حال، این کالج است که در آن دانشجویان به چنان حالتی برانگیخته می شوند که حتی به سرو سوشی در کافه تریا به ،وان «اختصاص فرهنگی» اعتراض ،د. هزینه های دادرسی در حال حاضر به ،وان یک حق تلقی می شود، مانند بودجه های سرگرمی.

آنها می توانند خیالشان راحت باشد. این که کالج مجبور شد یک «کارشناس ریسک» بیاورد، به وضوح نشان می‌دهد که برای تغییر فرهنگ یا مقاومت در برابر اقدامات آتی اوباش کاری انجام نخواهد داد. اگر رئیس امبار و هیئت مدیره جدی بودند نیاز به کارشناس نداشتند. حتی پس از یک جایزه بزرگ توسط هیئت داوران، امبار همچنان از عذرخواهی امتناع می کرد.

در آنها سرمقالهدانش‌آموزان اعلام ،د که «فعالیت دانشجویی در اوبرلین جزء فرهنگ است. بدون آن، ما برای چه چیزی ایستاده ایم؟» با کنار گذاشتن فعالیت‌های مسئولانه، همیشه ارزش‌های دیگری مانند آموزش عالی و روند قانونی وجود دارد که ممکن است برای آنها جذاب باشد – اگر هیچ چیز دیگری حداقل به ،وان چیزی جدید در کالج اوبرلین باشد.

جاناتان تورلی، استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن است. او را در توییتر دنبال کنید @JonathanTurley.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/08/risky-business-appearance-of-risk-manager-sends-oberlin-students-into-frenzy-over-the-danger-of-risk-aversion/