فایل های جدید توییتر با شهادت مدیر اف بی آی – جاناتان تورلی تناقض دارد


جلسه دیروز با کریستوفر رای، رئیس FBI، تجربه دیوانه کننده دیگری از پشیم، ساختگی و فرار آشکار بود. رای برای تخلفاتی که قبلاً توسط دادگاه ها یا کنگره (اغلب به خاطر بهترین تلاش های FBI) ​​ایجاد شده بود، عذرخواهی کرد. با این حال، بر اساس شواهد عمومی فراوان از تخلفات جدید، Wray به استفاده از سه گانه گواهی مورد علاقه خود برای جلوگیری از هرگونه سؤالی ادامه داد: بیان (1) عدم آگاهی، (2) تحقیقات در حال انجام، و (3) وعده پاسخ ها یا جلسات توجیهی بعدی. با این حال، پس از اینکه نماینده اریک سووالول از او درباره روز خانواده FBI پرسید، او به تفصیل صحبت کرد. علیرغم فقدان تقریباً کلی ماده، Wray یک تکذیب شگفت انگیز انجام داد. او اصرار داشت که FBI در تلاش‌های سانسور شرکت نمی‌کند، فقط بر «اطلاعات نادرست خارجی» تمرکز می‌کند و شرکت‌ها را برای سانسور دیگران تحت فشار قرار نمی‌دهد. این تکذیب‌ها نه تنها مستقیماً با نظر اخیر 155 دادگاه فدرال و پرونده‌های توییتر در تضاد است، بلکه انتشار جدیدی از پرونده‌های توییتر و رو،مه‌نگار مت طیبی است.

Wray گفت که «…اف‌بی‌آی در کار تعدیل محتوا، یا وادار ، شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی به سرکوب یا سانسور نیست.» وی سپس افزود که این شرکت‌ها در تصمیم‌گیری خود تحت هیچ فشاری قرار نمی‌گیرند، چه سانسور افراد و چه گروه‌هایی که توسط FBI پرچم‌گذاری شده‌اند.

این بی،ه آشکارا نادرست است. اف‌بی‌آی عملیات گسترده‌ای از ماموران را که به طور فعال به دنبال سانسور هزاران نفر بودند، حفظ کرد، همانطور که در شهادت قبلی من مورد بحث قرار گرفت.

با این حال طیبی نمونه دیگری از تهاجمی اف بی آی با شرکت های رسانه های اجتماعی را منتشر کرده است. در آ،ین انتشار فایل های توییتر، یک تبادل ایمیل وجود دارد که در آن توییتر “فورا” حساب های پرچم گذاری شده توسط FBI را بدون تحقیق به حالت تعلیق درآورد.

طیبی توضیح داد:

“در یک شلیک کرد، می تو،د ببینید FBI درخواست حذف سه حساب کاربری را می دهد که به توییتر ارسال می شود، توییتر بلافاصله آنها را تعلیق می کند، حساب ها. اما مهمتر از آن، هنگامی که یک نقص وجود دارد، و حساب ها همچنان فعال هستند، FBI بلافاصله پاسخ می دهد و می گوید، معامله چیست؟ ما به شما نوشتیم، چرا هنوز پابرجاست؟ بنابراین، این ماهیت رابطه را نشان می دهد که اساساً این یک همکاری نیست. این خیلی بیشتر شبیه گزارش ،ی به یک مقام است.

… [W]در این موارد در مواردی که من نشان می دادم اتفاق می افتد، آنها فقط نام حساب هایی را ارسال می کنند که می گویند با عوامل تهدید خارجی مرتبط است. خیلی مبهم است. و توییتر آنها را حتی قبل از اینکه تحقیق کند، حذف می کند. در این مورد، آنها بعدا به این نتیجه رسیدند که نتوانستند چیزی را پیدا کنند که آنها را به هیچ بازیگر بدی مرتبط کند. در واقع یکی از آنها اهل کانادا بود. و بنابراین، مشکل این است. اگر با جرمی مرتبط نباشد، آنها فقط درخواست می‌کنند که حساب‌ها را حذف کنند، زیرا مشخصات آنها را دوست ندارند.»

ما همچنین صدها ایمیل داریم که نشان می‌دهد FBI و سایر آژانس‌ها افراد را برای طیف گسترده‌ای از اطلاعات نادرست، اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست هدف قرار می‌دهند. دسته اخیر واقعاً اورولی هستند. این اظهارات واقعی را پوشش می دهد که می توانند برای اه، گمراه کننده استفاده شوند.

آ،ین ایمیل نشان نمی دهد که FBI آژانس منفعل و مفیدی است که توسط مدیر به تصویر کشیده شده است. برای ا،ر افرادی که ایمیل را می خوانند، به نظر می رسد که Wray من یا هارد Wray است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/13/my-wray-or-the-hard-wray-new-twitter-files-contradict-fbi-directors-testimony/