فرارو جراحی کاشت مژه چیست و ماندگاری آن چقدر است؟

سپس نوک مژه ها را به اندازه یک میلی متر به چسب آغشته می کند و آن را در گوشه خارجی چشم که لازم است مژه ها متراکم تر و بلندتر باشند، قرار می دهد. وقتی کار او تمام شد، به کمک برس، مژه ها را شانه می کند و با بهترین پاک کننده صورت خود و پنبه روی پلک و مژه ها را می شوید و در پایان نیز به آرامی چسب ها را جدا می کند. در این روش مژه‌هایی نزدیک به جنس مژه‌های شما با برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی (نزدیک مژه‌های اصلی) در پلک بالا و پایین، کار گذاشته می‌شوند. این روش کاشت، بیش‌تر برای افرادی مناسب است که مژه‌های خود را بر اثر مواردی مانند سوختگی یا برخی از بیماری‌ها از دست داده‌اند.

اگر متوجه آسیب‌دیدگی مژه‌ها در اثر مواد آرایشی شدید می‌توانید با استفاده از روغن بادام زیبایی مژه‌هایتان را بازگردانید. اینها مطالبی است که شاید هر روزه از زبان بانوان شنیده شود، آنهایی که دغدغه داشتن مژه های بلند را دارند. اکستنشن اسپایکی روشی متفاوت‌تری نسبت به سایر روش‌هاست که در آن تارهای مژه مصنوعی به تک تک تارهای طبعی وصل می‌شوند مژه‌ها را پر رنگ‌تر جلوه می‌دهند. کاشت مژه دائمی روشی است که برای افزایش تراکم یا پرپشت کردن مژه ها در افرادی که مژه های کمی دارند و یا بر اثر بیماری و سوختگی مژه های خود را از دست داده اند به کار می رود.

اگر اکستنشن‌هایتان را هر ۲ تا ۴ هفته یک‌بار ترمیم نکنید، ممکن است ظاهر نامتقارن و غیر یکنواختی ایجاد شود. حتی اگر نزد بهترین آرایشگر اکستنشن را انجام دهید و به‌طور کامل مراقبت‌های بعد از اکستنشن را رعایت کنید، باز هم این احتمال وجود دارد که مژه‌های طبیعی‌تان آسیب ببینند. با رشد مژه‌های طبیعی، اکستنشن‌ها از ریشه‌ی مژه دورتر می‌شوند. این مژه‌ها همچنین می‌توانند خیلی سنگین باشند؛ بنابراین ممکن است مانع از رشد مژه‌های سالم می‌شوند. قانون کلی هنگام انتخاب اکستنشن مژه این است که طول اکستنشن باید ۳ تا ۵ میلی‌متر بلندتر از مژه‌های طبیعی‌تان باشد‌.

به گزارش فرارو به نقل از healthline، این روش به سادگی شامل انتقال مو از یک قسمت بدن و پیوند آن به ناحیه پلک است. بعد از هر بار اکستنشن مژه باید یک برس مژه تمیز فراهم کنید و هر روز آن را برس بکشید تا به هم ریخته نشود. آکادمی و آموزشگاه تخصصی آرایشگری و زیبایی تهران Beauty, cosmetic… اکستنشن والیوم نسبت به اکستنشن های دیگر حجم بیشتری دارد و ضخامت آن 5/0 است و معمولا بین هر دو الی سه مژه قرار میگیرد. استفاده از هریک از این مواد، بستگی به نظر مشتری و آرایشگر دارد. بعد از آماده سازی محل گیرنده، جراح همزمان 1 تا 2 فولیکول مو را در جهت‌های خاص کاشت می‌دهد.

بسیاری از خانم‌های جوان به دلیل اینکه به مدت طولانی‌تری نسبت به ریمل زدن از مژه‌های پرتر و بلندتری برخوردار باشند، این روش را انتخاب می‌کنند. البته گروهی هم هستن که به کمک ریمل هم مژه‌های کوتاه و یا کم‌پشتی دارند. از آن‌جایی که چشم‌ها تاثیر زیادی در جذابیت چهره ایفا می‌کنند، ابزارها و روش‌های آرایشی در این حوزه اهمیت زیادی دارند. همین موضوع سبب شده که شاهد عرضه بسیاری از متدهای آرایشی جدید در این بخش باشیم. در این مقاله به بیان چند نکته اساسی در مورد اکستنشن مژه خواهیم پرداخت که بی‌شک دانستن آن‌ها لازم و ضروری خواهد بود.

اما پیش از آن، اجازه بدهید در مورد علل ریزش مژه و جلوگیری از آن صحبت کنیم چرا که پیشگیری بهتر از درمان است. از آنجایی که مدت‌هاست به یمن کوید ۱۹، افراد با ماسک در انظار عمومی ظاهر می‌شوند، قطع به یقین چشم‌ها بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. پیرو این موضوع، تعجبی ندارد که تقاضای محصولات آرایشی چشم و سایر اقداماتی که در افزایش زیبایی چشم‌ها نقش دارند بالاتر رفته. وقتی بحث زیبایی مژه می‌شود، صنعت زیبایی راه و روش‌های مختلفی را در طول تاریخ به خود دیده است. یکی از مزیت‌های کاشت موقت مژه این است که شما می‌توانید ظاهر و شکل مژه‌های خود را به دلخواه تغییر دهید.

ناحیه‌ای که ریشه از آن گرفته می‌شود، به نوع کاشت مژه بستگی دارد. اگر کاشت مژه موفقیت‌آمیز باشد، مژه‌ها تا سال‌ها دوام خواهند داشت. در این مدل از نوارهای دو تا شش‌تایی مژه استفاده می‌شود و حالت دسته‌های جدا جدا از تارهای مژه را ایجاد می‌کنند. کاشت مژه گربه‌ای کلاسیک، رنگی و نچرال از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل کاشت مژه میان خانم‌ها محسوب می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کاشت مژه‌ای که در بالا به آنها اشاره کردیم، می‌پردازیم.

بهتر است در ۴۸ ساعت اول اکستنشن در معرض آب، عرق و دوش آب گرم قرار نگیرد تا چسب به‌خوبی بچسبد. می‌توانید بقیه‌ی صورت خود را بشویید اما از تماس آب با ناحیه‌ اطراف چشم خودداری کنید. علاوه بر این، در این مدت از بخاردادن صورت، شستن موها و یوگا خودداری کنید. اکستنشن مژه روباهی در گوشه داخلی مژه کوتاه‌تر و در گوشه بیرونی بلندتر هستند. فرق آن با کاشت مژه عروسکی این است که در این روش مژه‌های کوتاه‌تر فقط در قسمت داخلی چشم قرار می‌گیرند اما در روش عروسکی، در دوطرف چشم قرار دارند.

روش هایی مانند کاشت مژه و اکستنشن متدهای جدیدی هستند که به کمک آن می توان مژه های بلند و پرپشتی داشت. حال این سوال مطرح می‌شود که فرق کاشت مژه و اکستنشن چیست؟ با دانستن تفاوت کاشت مژه و اکستنشن می توانید انتخاب بهتر و مناسب تری را در این زمینه داشته باشید. در همین راستا در مجله آرایش و زیبایی میس و مستر قصد داریم تا امروز به بررسی تفاوت کاشت مژه  با اکستنشن دانستنی‌هایی درباره آن بپردازیم. هزینه کاشت مژه دائمی چقدر است؟ قیمت کاشت مژه بسته به میزان تارهای مژه، کلینیکی که کاشت در آنجا انجام می‌شود و میزان تخصص جراح متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از متخصصان پوست و موی دکترتو به‌صورت آنلاین مشاوره بگیرید.قیمت اکستنشن مژه هم به مدلی که انتخاب می‌کنید و تعداد تارهایی که چسبانده می‌شود بستگی دارد.

به همین خاطر، هیچ نیازی به مژه‌های مصنوعی نداشته و چشمان شما کاملا زیبا خواهند بود. البته اگر مژه‌های بلند و زیبایی دارید، پیشنهاد ما انجام لیفت مژه است. همانطور که گفته شد یکی از جدید ترین ترفندها در افزایش زیبایی چشم ها، اکستنشن مژه است. در کاشت مژه تعدادی تار مو از قسمتی از بدنتان گرفته می‌شود و در خط رویش مژه کاشته می‌شوند، فرایندی که شباهت زیادی به کاشت مو دارد. اما در اکستنشن مو تعدادی تار مژه‌ی مصنوعی روی مژه‌های اصلی چسبانده می‌شود. بدیهی است که این مژه‌های اکستنشن‌شده بعد از مدتی با رشد مژه‌ها می‌افتند و نیاز به ترمیم دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار