فروشنده هنر هانتر بایدن به خاطر رکوردهای تجاری، مجلس را به چالش می کشد – جاناتان تورلی


اینطور به نظر می رسد که فروشنده آثار هنری هانتر بایدن معتقد است که هنر او باید به طور کامل به چشم بیننده – و نه کنگره – سپرده شود. گزارش شده است که ژرژ برژس هفته گذشته از ارائه هویت ،یداران آثار هنری گران قیمت بایدن به کمیته نظارت مجلس نمایندگان خودداری کرد. در حالی که مشاور ویلیام پیتارد اصرار دارد که لیست ،یداران باید مخفی بماند، به سختی می توان مبنای قانونی قابل قبولی برای رد درخواست کمیته نظارت مجلس نمایندگان، در صورتی که مشمول احضاریه کنگره باشد، دید.

فروش بایدن مدت‌هاست موضوع بحث‌های شدیدی در مورد اینکه آیا این نوع دیگری از دستفروشی نفوذ یا پولشویی است یا خیر. حتی رئیس‌جمهور اخلاق باراک اوباما نیز اعتراضاتی را مطرح کرده است.

والتر شاوب، مسئول سابق اخلاق دوران اوباما، فروش آثار هنری را “ایده ای وحشتناک” خواند و خاطرنشان کرد که “غیرقابل قبول است که این اثر هنری از یک هنرمند ناشناس اگر نام بایدن روی آن ضمیمه نشده باشد، با این قیمت فروخته شود. “

بایدن به ،وان یک هنرمند جدید، قیمت هایی را به دست می آورد از قیمت برخی از پیکاسوها بیشتر است. کیفیت کار به دیگران واگذار خواهد شد تا در مورد آن بحث کنند، اما کمیته نظارت علاقه مشروعی به بررسی این موضوع دارد که آیا از این هنر برای انتقال پول به خانواده جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن استفاده می شود یا خیر.

در ژانویه، رئیس کمیته نظارت مجلس، جیمز کومر (R-KY) از برگس درخواست کرد که در مقابل کنگره شهادت دهد. کامر مدت‌ها مدعی است که ،یداران چینی پشت این فروش هستند، اگرچه هیچ مدرک عمومی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد. او گفته است که «موافقت با هانتر بایدن نگر،‌های اخلاقی جدی را ایجاد می‌کند و اینکه آیا خانواده بایدن دوباره دسترسی و نفوذ را می‌فروشد، زیر سؤال می‌رود».

پیتارد نوشت که[i]با توجه به این ملاحظات، ارائه اسناد و اطلاعات درخواست شده در نامه شما ظاهراً تلاش‌های آقای بایدن و کاخ سفید را برای اجتناب از «نگر،‌های اخلاقی جدی» که شما مطرح می‌کنید، ش،ت خواهد داد.» وی افزود که «آقای برگس امیدوار است که شما و آقای بایدن بتو،د این تنش را حل کنید.»

سوال این است که اگر نتوانند این تنش را حل کنند چه اتفاقی می افتد. کمیته نظارت در حال بررسی راه‌هایی است که گفته می‌شود از طریق آن منافع خارجی توانسته‌اند میلیون‌ها دلار را وارد ،انه خانواده بایدن کنند. به سختی می توان دید که چگونه یک دادگاه متوجه می شود که این سوابق تجاری نمی تواند توسط یک کمیته کنگره احضار شود، اگر آنها تصمیم به حرکت به جلو بگیرند.

برگس می‌توانست بدون احضاریه از شهادت امتناع کند، اما در صورت ارائه باید حاضر شود. سپس او می‌تواند از امتیاز متمم پنجم خود علیه خودسرزنش‌سازی برای امتناع از شهادت استفاده کند.

نکته جالب این است که این تنها آ،ین وکیلی است که کنگره را در مورد تحقیقات هانتر بایدن به چالش می کشد. ما قبلاً در مورد اینکه چگونه اب لاول، مشاور شخصی هانتر بایدن، درخواست شواهد مورد نظر مجلس را رد کرد، بحث کردیم.

به نظر می رسد که این حرکات همان استراتژی استیو بنن را هدایت می کند که در نهایت به توهین متهم و محکوم شد. در آن زمان، من گفتم که بنن درخواست اتهام تحقیر کرد و به نظر می رسد بایدن همین استراتژی نسنجیده را تکرار می کند.

اینها ممکن است تنها راهگشایی برای مذاکره با کنگره باشند، اما می توانند مانند بنن نتیجه مع، داشته باشند. امتناع قاطعانه می تواند باعث تسریع در پیش بردن این درگیری ها به دادگاهی شود که کنگره در آن مزیت داشته باشد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/19/be،lding-the-be،lders-،ter-bidens-art-dealer-defies-the-،use-over-business-records/