قاضی منطقه در دادگاه عالی گجرات


تیدادگاه عالی گجرات از نامزدهای واجد شرایط برای پست قاضی منطقه دعوت می کند.

درباره دادگاه عالی گجرات

دادگاه عالی گجرات دادگاه عالی ایالت گجرات است. در 1 مه 1960 تحت قانون سازماندهی مجدد بمبئی، 1960 پس از جدا شدن ایالت گجرات از ایالت بمبئی تأسیس شد.

تعداد جای خالی

57

محدودیت سنی

یک نامزد باید به سن 35 سال رسیده باشد و در مورد نامزدهای متعلق به کاست های برنامه ریزی شده، قبایل برنامه ریزی شده، و طبقات عقب مانده از نظر اجتماعی و آموزشی که توسط ،ت گجرات به ،وان چنین اعلام شده است، نباید به سن 48 سال رسیده باشد. همچنین کاندیداهای دارای ناتو، حرکتی متفاوت و سربازان سابق و 45 سال در مورد داوطلبان عمومی، در آ،ین تاریخ تعیین شده برای ارسال درخواست آنلاین.

شایستگی

  • داوطلب باید دارای مدرک حقوق از دانشگاهی باشد که توسط قانون در هند به رسمیت شناخته شده است.
  • داوطلب باید آزمون مهارت زبان بومی (گجراتی) را پشت سر بگذارد. مشروط بر اینکه داوطلب، که آزمون متوسطه و متوسطه خود را با موضوع گجراتی (سطح عالی در هر دو مرحله) پشت سر گذاشته اند، نیازی به قبولی در آزمون فوق الذکر ندارند.
  • کاندیدا باید در آ،ین تاریخ تعیین شده برای ارسال درخواست های آنلاین، وکیل شاغل در دادگاه های مدنی و/یا کیفری باشد و باید به طور مستمر برای مدت حداقل هفت سال، بلافاصله قبل از آ،ین تاریخ تعیین شده برای ارسال، این کار را انجام داده باشد. از برنامه آنلاین
  • داوطلب باید دانش پایه برنامه های رایانه ای داشته باشد/ این عملیات، همانطور که توسط ،ت گجرات در قط،امه اداره کل اداره کل به شماره PRCH1020051532K، مورخ 30/09/2006 و شماره CRR102007120320G.5، مورخ 13/2088 تنظیم شده است.

چگونه درخواست شود؟

همه نامزدهای واجد شرایط باید از طریق پیوند ارائه شده در وب سایت دادگاه عالی، «آنلاین» را درخواست کنند gujarathighcourt.nic.in یا در hcojas.gujarat.gov.in در قالب تعیین شده

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

هزینه های درخواست

داوطلبان متعلق به رده عمومی م،م به پرداخت هزینه های آزمون 2000 روپیه به اضافه هزینه های بانکی هستند، در حالی که 1000 روپیه به اضافه هزینه های بانکی باید توسط داوطلبان متعلق به کاست های برنامه ریزی شده و قبایل برنامه ریزی شده، ک، های عقب مانده از نظر اجتماعی و آموزشی پرداخت شود. دسته بندی افراد معلول و سربازان سابق حرکتی از طریق “چاپ برنامه / پرداخت هزینهدکمه از طریق SBI ePay، ارائه شده در صفحه وب پورتال HCOJAS.

حقوق

Rs.1,44,840/ – Rs.1,94,660/ + کمک هزینه، که طبق قو،ن قابل قبول است.

مهلت درخواست

5 مه 2023

محل

گجرات، هند


منبع: https://www.lawctopus.com/job-post-district-judge-at-the-high-court-of-gujarat/