قدرت ماندن – قسمت 4: تغییر موقعیت سازمان فناوری از مرکز هزینه به ایجاد کننده ارزش – هتل ها و هتل ها


11 ژانویه 2023

آلوارز و مارسال


برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

در چهارمین ،مت از سری Staying Power، نحوه تغییر همه‌گیر COVID-19 هزینه‌های جه، در چشم‌انداز وسیع‌تر صنعت مسافرت و مهمان‌نوازی و اقداماتی که سازمان‌ها برای بازگرداندن درآمد و سهم بازار از دست رفته انجام داده‌اند را توضیح می‌دهیم.

همه ی صنایع و شرکت ها به یک شکل تحت تاثیر این همه گیری قرار نگرفتند. بهبود و رشد قوی در بخش‌های سفر و گردشگری وجود داشته است، اما سفرهای تجاری برای رسیدن به سطوح پیش از همه‌گیری با مشکل مواجه شده‌اند. به دلیل این شرایط اقتصادی منحصربفرد، سازمان‌های مسافرتی و هتلداری باید درباره نحوه ارائه خدمات فناوری در این دوران عدم اطمینان اقتصادی تجدید نظر کنند. اگرچه این تغییر موقعیت جدید نیست، توانایی ایجاد یک سازمان فناوری سازگار و نوساز همچنان یک چالش است.

چهارمین ،مت از سری Staying Power ویژگی‌های سازمان‌های پیشرو مجهز به فناوری و پنج مرحله را که سازمان‌های مسافرتی و هتلداری می‌توانند برای رسیدگی به چالش‌های خدمات بردارند، تشریح می‌کند.

،مت 4 مجموعه – تغییر موقعیت سازمان فناوری از مرکز هزینه به ایجاد کننده ارزش را بخو،د

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: رسانه، مخابرات، فناوری اطلاعات، سرگرمی از ایالات متحده

FTC دستورالعمل جدیدی برای ادعاهای بهداشتی صادر می کند

فرانکفورت کورنیت کلاین و س،

ادعای سلامتی؟ و چه ،ی نیست؟ اگر هستید، باید حتما دستورالعمل جدید مطابقت با محصولات بهداشتی FTC را بخو،د. یا حداقل این پست وبلاگ …

AD-ttorneys@law – 16 دسامبر 2022

BakerHostetler

آ،ین باری که ما قهرمانان بداخلاق مرکز علوم را در جهت منافع عمومی رها کردیم، آنها به حکم قانون آیین دادرسی اداری از و، ،انه داری و اداره مالیات و تجارت الکل و دخ،ات شکایت ،د.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1258890