قوانین استخدامی ویرجینیا جدید از 1 ژوئیه 2023 – Whistleblowing


11 جولای 2023

شولمن راجرز


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در 1 ژوئیه 2023، چندین قانون جدید مرتبط با استخدام که توسط مجمع عمومی تصویب شد و در اوایل سال جاری توسط فرماندار یانگکین امضا شد، در ویرجینیا لازم‌الاجرا شد. در زیر به سه مورد از قابل توجه ترین قو،ن جدید قابل اعمال برای کارفرمایان اشاره می کنیم:


  1. حداقل دستمزد برای کارکنان دارای معلولیت

کد ویرجینیا § 40.1-28.9 از لحاظ تاریخی به کارفرمایان دارای گواهینامه ویژه صادر شده تحت 29 USC § 14(c) قانون استانداردهای کار منصفانه (“FLSA”) اجازه می دهد تا افراد دارای معلولیت را با حداقل دستمزد استخدام کنند. کارفرمایان ویرجینیا باید بدانند که در آینده، لایحه مجلس 1924 این استثنا را از قانون حداقل دستمزد ویرجینیا حذف می کند.

از 1 ژوئیه 2023، هیچ کارفرمایی در ویرجینیا نمی تواند حداقل دستمزد را پرداخت کند. مگر اینکه قبل از آن تاریخ معافیت 14(c) داشته باشند. کارفرمای، که قبل از 1 ژوئیه 2023 معافیت 14 (c) داشتند، تا 1 ژوئیه 2030 (زم، که این معافیت ها منقضی می شود) فرصت دارند تا نرخ دستمزد کارگران معلول را حداقل به حداقل دستمزد رایج در ویرجینیا از آن تاریخ افزایش دهند. همه کارفرمایان بدون معافیت 14(c)، باید به خاطر داشته باشند که از 1 ژانویه 2023، حداقل دستمزد در ویرجینیا 12 دلار در ساعت است.


  1. به روز رس، برای پیمانکاران ،تی ویرجینیا

لایحه مجلس 1684 رویه های ممنوعیت ایالتی ویرجینیا و مجازات های مدنی را اصلاح می کند به طوری که اگر مشخص شود که پیمانکار کارگران آنها را به اشتباه طبقه بندی کرده است، پیمانکاران ،ت ایالتی ممکن است اکنون از قراردادهای ،تی ،تی منع شوند.

از اول ژوئیه 2023، زم، که اداره مالیات (“دپارتمان”) تشخیص دهد که کارفرما به درستی کارگر را به ،وان کارمند طبقه بندی نکرده است، و، باید به کارفرما اطلاع دهد و این اطلاعیه باید به ،وان اقدامی از سوی و، در رابطه با این موضوع عمل کند. محروم ، پس از پایان یافتن تمامی درخواست‌های اداری و قضایی، یا انقضای دوره زم، برای طرح چنین درخواست‌هایی، هر کارفرما مشمول جریمه مدنی تا 1000 دلار به ازای هر فرد طبقه‌بندی نادرست برای اولین تخلف، تا 2500 دلار برای هر فرد طبقه‌بندی‌شده اشتباه خواهد بود. جرم دوم و حدا،ر 5000 دلار به ازای هر فرد طبقه بندی نادرست برای جرم سوم یا بعدی. علاوه بر این، سازمان‌های ،تی، نهادهای عمومی و مؤسسات تحت پوشش نباید قراردادی را به هیچ یک از این کارفرمایان اعطا کنند: (1) برای یک تخلف دوم تا یک سال. یا (ii) برای یک دوره حدا،ر سه سال برای یک جرم سوم یا بعدی.


  1. مصونیت مسئولیت تخلف افشاگر

لایحه مجلس 1757/ لایحه 845 مجلس سنا، مصونیت مسئولیت ناشی از جرم را برای کارمندان در قبال هرگونه ادعای تخلف بر اساس اظهارات قانونی محافظت شده کارمند علیه کارفرما (با استثنائات معین و محدود) فراهم می کند.

از 1 ژوئیه 2023، کارکنان از مسئولیت ادعای جرم مصون خواهند بود (مثلاً ادعای افترا یا تهمت) صرفاً بر اساس اظهاراتی که عبارتند از: (1) در مورد مسائل مربوط به نگر، عمومی که تحت اصلاحیه اول محافظت شده و به شخص ثالث ابلاغ شده است. طرف، (ii) در یک جلسه عمومی یا (iii) توسط یک کارمند علیه یک کارفرما که در آن اقدام تلافی جویانه ناشی از چنین اظهاراتی ممنوع است. با این حال، این مصونیت
صدق نمی کند به هر گونه اظهاراتی که اظهارکننده می دانسته یا باید می دانسته است که دروغ است یا با بی احتیاطی نسبت به نادرستی آنها بیان شده است.

یادآوری کارفرمای ویرجینیا: موارد اقدام اضافی

همچنین به کارفرمایان ویرجینیا یادآوری می‌شود که مطمئن شوند کتابچه‌های راهنمای کارمندان و/یا پیمان‌نامه‌های محدود/محرمانه با توجه به این قو،ن جدید اضافی که از اول ژوئیه 2023 به اجرا گذاشته شده‌اند، به‌روزرس، می‌شوند (برای اطلاعات بیشتر، هشدار قبلی ما را اینجا ببینید). ما همه کارفرمایان ویرجینیا را به این قو،ن جدید تشویق می‌کنیم و در صورت ،وم برای اطمینان از رعایت سریع شما از مشاور حقوقی می‌خواهیم.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: استخدام و منابع انس، از ایالات متحده

تغییرات قابل توجه در برنامه بازنشستگی در نزدیکی شما

مک لین میدلتون، انجمن حرفه ای

در پایان سال 2022، پرزیدنت بایدن دومین قانون اساسی برنامه بازنشستگی را در سه سال گذشته امضا کرد، قانون تنظیم هر جامعه برای ارتقای بازنشستگی 2.0 قانون سال 2022…


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1339742