قوانین مدار چهارم علیه پروفسور ایالتی کارولینای شمالی که علیه سیاست‌های تنوع صحبت کرد – جاناتان تورلی


دادگاه استیناف حوزه چهارم ایالات متحده در حکمی علیه یک استاد آمار در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، به آزادی بیان و همچنین آزادی آکادمیک ضربه وارد کرد. پروفسور استفان پورتر به آنچه که او استانداردهای پایین تری را که توسط مدرسه اش برای استخدام اعضای هیئت علمی اقلیت استفاده می شود، اعتراض کرد. مدرسه چنین دیدگاه‌هایی را به‌اندازه کافی «کالجی» اعلام کرد و علیه او تلافی کرد. اکنون یک هیئت ت،یم شده حکم داده است که چنین دیدگاه‌هایی توسط متمم اول حمایت نمی‌شوند – به طور بالقوه انتقام‌جویانه‌تری را علیه اعضای هیئت علمی محافظه‌کار، آزادی‌خواه و مخالف ایجاد می‌کند. به جای اینکه آنها را به دلیل عدم تکرار نظرات مدارس تنبیه کنند، اکنون می توان آنها را به دلیل عدم هماهنگی در مخالفت با چنین سیاست ها و استخدام ها ا،اج کرد.

درست زم، که فکر می‌کردید اوضاع برای تعداد رو به کاهش اساتید مخالف بدتر نمی‌شود، مدار چهارم راهی پیدا کرد. اگر این تصمیم پابرجا بماند، «غیرتعارفی» به قانون جدید انتقام از مخالفان در دانشکده ها تبدیل خواهد شد. در واقع، دوست‌داشتنی و هم‌آلم، مدت‌ها به ،وان بهانه‌ای برای رد (یا ارزیابی ضعیف) نامزدهای زن و اقلیت محکوم می‌شدند.

قاضی استف، تاکر (راست) نظر خود را با قاضی اندرو وین در مورد مخالفت قاضی جولیوس ریچاردسون نوشت.

تاکر حکم می‌کند پورتر علیه هیئت امنای دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی به طور مؤثری هم آزادی بیان و هم از آزادی آکادمیک حمایت از اعضای هیئت علمی مخالف را تقویت می کند. این نه تنها سرد کننده است، بلکه از نظر پیامدهای آن برای آموزش عالی بسیار سرد است.

پورتر یک استاد آمار رسمی در کالج آموزش است. این منطقه ای است که در سال های اخیر کانون بحث های زیادی از جمله ستون های این وبلاگ بوده است. ما قبلا در مورد چگونگی دانشگاهیان مانند استاد دانشگاه رود آیلند و مدیر مطالعات تحصیلات تکمیلی تاریخ بحث کردیم. اریک لومیس آمار و علم را «ذاتاً نژادپرستانه» محکوم می کند. دیگران با این دیدگاه موافق بودند، از جمله محکوم ، ریاضیات به ،وان نژادپرستی یا “ابزار سفیدی”. همچنین درخواست هایی برای «استعمارزدایی» از ریاضی به ،وان یک رشته وجود دارد. برخی مانند لوئیس لیوا، دانشیار آموزش ریاضیات در دانشگاه واندربیلت، تمام ریاضیات را نژادپرستانه اعلام کرده است و دانشگاه‌ها باید دپارتمان‌های ریاضی را «تصور مجدد» کنند و از نظر ساختاری «اختلال» کنند.

پورتر به وضوح با این دیدگاه موافق نیست. او با چیزی که به نظرش مدرسه یک دستور کار اجتماعی را بالاتر از بورس تحصیلی خوب قرار می دهد مخالف بود. او به طور خاص به آنچه که به ،وان کاهش استانداردها برای استخدام اعضای هیئت علمی اقلیت می نگریست، اعتراض کرد. او در ایمیل ها و همچنین در جلسات به طور آزادانه به همکارانش اظهار داشت. او همچنین ستونی نوشت که این نگر، ها را بیان کرد.

تاکر و وین استدلال های او را مبنی بر اینکه او در بیان چنین دیدگاه هایی محافظت می شود را رد ،د. نظر تمرینی برای کوری عمدی است. قضات فقط می گویند که او نه به خاطر دیدگاهش بلکه به خاطر نداشتن رفاقتش مجازات شد. با انجام این کار، ستونی را که به نظر می‌رسد باعث تحریک بسیاری از همکارانش شده است، کنار گذاشتند. در عوض، آنها اعلام می کنند که این سخنر، مرتبط با شغل او بوده و به تحقیق و تدریس او مربوط نمی شود. به این ترتیب دادگاه از ،وم اعمال آزمون تعادلی تحت Pickering علیه هیئت آموزش و پرورش. در عوض، پانل استاندارد ملایم‌تری را در زیر اعمال کرد Garcetti v. ایالات متحده. پیازها.

رای هیأت بر خلاف تصمیمات مختلف قبلی دیوان عالی کشور است. به ،وان مثال، در رنکین در مقابل مک فرسون، 483 ایالات متحده 378، 387 (1987)، دادگاه اعلام کرد که یک کارمند ،ت در بیان یک بی،ه بسیار توهین آمیز در مورد تلاش برای ترور رونالد ریگان محافظت می شود. دادگاه این را اعلام کرد “شخصیت نامن، … بی،ه به این سوال که آیا به موضوع نگر، عمومی می پردازد بی ربط است.”

قاضی تاکر برای حمایت از اقدامات دانشگاه علیه این همکار مخالف صرفاً ،اصر پرونده را نادیده گرفت. نادیده گرفتن تاثیر ستون گویاترین بود.

قاضی ریچاردسون اظهار داشت در مخالفت خود:

پورتر پست وبلاگ خود را در سپتامبر منتشر کرد. عید پاک به او پیشنهاد داد که منطقه برنامه خود را در جلسه اکتبر هیئت علمی ، کند و به طور رسمی در نامه نوامبر خود او را تهدید به حذف کرد. بالا،ه او را دنبال کرد تهدید در ژوئیه، زم، که او ارزیابی سالانه پورتر را ارائه کرد.

اگر این تصمیم مع، نشود، احتمالاً اوضاع برای اعضای هیئت علمی محافظه‌کار، آزادی‌خواه و مخالف بدتر می‌شود (در صورت امکان). مدارس به جای بررسی، تحریم یا ا،اج اعضای هیئت علمی به خاطر دیدگاه‌هایشان، اکنون آنها را در طرح چنین دیدگاه‌هایی غیرک،ی اعلام می‌کنند. مقامات مدرسه یا هیئت مدیره مانند جان کورکینز دیگر مجبور نخواهند بود بگویند که اعضای هیئت علمی مخالف باید به دلیل دیدگاه‌های ضد تنوع خود «به کشتارگاه برده شوند». آنها را می توان به دلایل همبستگی “محل” کرد.

ما قبلاً شاهد پا،ازی دانشکده ها از همکاران محافظه کار و آزادی خواه بوده ایم. ما قبلاً بحث کردیم که چگونه نظرسنجی ها در دانشگاه ها پا،ازی مجازی اعضای هیئت علمی محافظه کار و جمهوری خواه را نشان می دهد. به ،وان مثال، سال گذشته، دانشگاه هاروارد کریمسون اشاره کرد که این دانشگاه عملاً جمهوری خواهان را از ا،ر بخش ها حذف کرده است، اما عدم تنوع مشکلی ایجاد نمی کند. حالا یک نظرسنجی جدید انجام شده توسط هاروارد کریمسون نشان می دهد که بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان دانشکده علوم و هنر هاروارد و دانشکده مهندسی و علوم کاربردی به ،وان “لیبرال” یا “بسیار لیبرال” معرفی می شوند. تنها 2.5 درصد به ،وان «محافظه کار» و تنها 0.4 درصد به ،وان «بسیار محافظه کار» معرفی شدند.

به همین ترتیب، الف مطالعه توسط کوین توبیا از دانشگاه جورج تاون و اریک مارتینز از MIT دریافتند که تنها 9 درصد از اساتید دانشکده حقوق در 50 دانشکده حقوق برتر خود را محافظه کار می دانند. قابل ذکر است، یک 2017 مطالعه 15 درصد از دانشکده ها محافظه کار بودند.

آن را با نظرسنجی اخیر گالوپ مقایسه کنید که بیان می کند، «نسبت تقریباً برابری از بزرگسالان آمریکایی در نظرسنجی گالوپ در طول سال 2022 محافظه کار (36٪) و میانه رو (35٪) بودند، در حالی که حدود یک چهارم آنها لیبرال (26٪) بودند.

هنگامی که محافظه کاران «غیرکلیجی» حذف شوند، این تعداد می تواند برای پروفسور پورتر و تعداد روبه کاهش مخالفان و ناسازگاران در آموزش عالی به نقطه انحطاط آماری برسد.

در اینجا این نظر است: پورتر علیه هیئت امنای دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/08/fourth-circuit-rules-a،nst-north-carolina-state-professor-w،-spoke-out-a،nst-diversity-policies/