لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان سقف کاذب و دیوار پوش اقتصاد نمایشگاه | panelgachikanaf

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان سقف کاذب و دیوار پوش اقتصاد نمایشگاه | panelgachikanaf

واژه کناف در واقع نام یک برند آلمانی می باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ معرفی شده و امروزه در ۳۷ کشور در سطح جهان معروف و فعال است. در مقالات دیگر به بررسی و تشریح انواع سقف‌های کاذب به لحاظ ساختار ، عملکرد ، کاربرد ، نوع مصالح ، شیوه نصب و مقایسه آن‌ها خواهیم پرداخت . این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می‌دهد، به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوماً دیوار به دیوار نصب نمی‌کنند. سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. این پوشش علاوه بر زیبایی سقف، به منظور مخفی نگه داشتن تأسیسات و سیم کشی‌ها به کار می‌رود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می‌شود که در پایین سقف اصلی نصب می‌شود.

  • به طور معمول، سقف ‌های کاذب، از پی ‌وی ‌سی، آهن، گچ، چوب، فلز، طلق، کامپوزیت و یا ترکیبی از آن ها ساخته می شود.
  • در ادامه قصد داریم تا شما را با سقف کاذب، ویژگی ‌ها و فرایند تولید آن آشنا کنیم.
  • یکی دیگر از مزایای آن می توان به پانل های طولی و تایل های پی وی سی اشاره کرد.
  • دلخواه ما (سلیقه) بر روی سقف و دیوارهای منتخب مان میشود.

زیر سازی مورد نظر می تواند به صورت متصل به دیوار و یا مستقل از آن اجرا شود. در قدم بعدی لایه عایق در فاصله آزاد میان پنل روکش دار گچی و دیوار زمینه پشت قرار می گیرد. از دیگر مزایای این ساختار می توان به قابلیت اجرای آن در دیوارهای با شرایط زمینه متفاوت و اجرای پوشش هایی با ارتفاع 10 متر اشاره نمود. این شرکت با تمرکز بر ارائه محصولاتی ممتاز، اقدام به تایل های پیش ساخته و پنل های گچی نموده است که آن را به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در این حوزه تبدیل نموده و اکنون نامی آشنا در منطقه و داخل کشور است. در واقع یک نوع عایق پوششی و از سمت دیگر به نوعی عایق صوتی هم هست، به این جهت که معطوف به قسمت خاصی نیست، هم در منازل و نیز در مراکز تجاری و خرید و از سمت دیگر در مراکز عمومی قابلیت نصب را دارد.

از تولید تا ارسال سقف کاذب

درگام دوم اجرای سقف کاذب اداری جلوه و زیبایی یا همان زیبایی بصری مورد نظر ما هست که‌ با تنوع بالایی که‌در نوع متریال و اجرای آن وجود دارد درخدمت شما عزیزان هستیم وانجام وظیفه میکنیم. همانطورکه اشاره شد انواع بسیار داردکه هر کدام شرایط نصب و هزینه تمام شده آن متفاوت میباشد. شرکت پارسیا گستر اسپادانا ، با بهره مندی از فناوری های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت بالا، توانسته است تنوع بالایی از محصولات را با قیمت مناسب ارائه کرده و با انواع دیگر محصولات هم رده خود، به خوبی رقابت نماید. این شرکت که در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش قرار دارد، امروزه موفق شده است تا سهم قابل توجهی را از بازارهای داخلی و خارجی را کسب نماید. این شرکت، امروزه، نامی آشنا در تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب است.

سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن

برای مثال ممکن است بتوان تایل‌های طلقی ساده را با تایل‌های پتینه رنگی جایگزین کرد. اگر زیرسازه استحکام کافی نداشته باشد، امکان مقاوم‌سازی آن وجود خواهد داشت. اگر از سقف کاذب قدیمی تان خسته شده‌اید، با ما http://panelgachikanaf.com در ارتباط باشید. سقف کاذب شیشه‌ای و ویترای را برای گلخانه، پاسیو، راه‌پله و مکان‌هایی مانند بهار خواب انتخاب کنید. افزایش نور محیط تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی‌تان خواهد داشت. این ویژگی آنها را به بهترین گزینه مناسب برای سقف کاذب حمام تبدیل می‌کند.

سقف کاذب ترکیبی

هزینه بالای اجرای این نوع سقف که معمولا با نقاشی و پتینه کاری همراه است، آن را مناسب هر سلیقه ای نمیکند. اما اگر خانه ای تمام لوکس مدنظر باشد، نباید از اجرای سقف کاذب لوکس غافل شد. هرچند سقف كاذب لوکس معمولا در لابی ها و یا پذیرایی اصلی منزل استفاده می شود. آنچه که در اجرای سقف کاذب لوکس باید به آن توجه داشت ، هارمونی و همخوانی سقف كاذب با فضا می باشد.