مدار فدرال بررسی دقیق قاضی نیومن را تایید می کند




جنجال اخیر در دادگاه استیناف حوزه فدرال که شامل قاضی ارشد کیمبرلی مور و قاضی پائولین نیومن می شود، نگر، ها را برانگیخته و توجه ها را به خود جلب کرده است. دادگاه اکنون شایعات مربوط به اقدامات قاضی مور برای حذف قاضی نیومن از نقش فعال روی نیمکت را تایید کرده است. با توجه به بی،ه دادگاه و دو دستور منتشر شده، به نظر می رسد که قاضی مور نیز از حمایت همتایان خود در این موضوع برخوردار است.

نگر، اصلی حول محور ناتو، قاضی نیومن به دلیل مشکلات سلامتی، صرف زمان بیش از حد برای صدور نظر و نشان دادن نشانه هایی از کاهش هوشیاری ذهنی است. علیرغم این نگر، ها، قاضی نیومن از مشارکت در این روند یا دریافت هرگونه اسناد مرتبط با آن خودداری کرده است. علاوه بر این، او از ارائه معاینه پزشکی یا گرفتن وضعیت ارشد یا بازنشستگی خودداری کرده است. امتناع او از شرکت در روند به ،وان یک دلیل اضافی در شکایت عمل می کند.

به نظر می رسد که سرسختی قاضی نیومن ریشه در این باور دارد که او «تنها شخص است [on the Court] که اهمیت می دهند[s] در مورد سیستم ثبت اختراع و سیاست نوآوری. قاضی نیومن در طول 39 سال حضور خود در دادگاه، از حامیان سرسخت حقوق حق ثبت اختراع بوده است.

قاضی نیومن در سال 1984 به دادگاه پیوست و اکنون 95 سال سن دارد. او مسن ترین عضو دادگاه از زمان مرگ قاضی گی، ریچ در سال 1999 در سن 95 سالگی بوده است. قاضی دایک و لوری هر دو در دهه 80 زندگی خود هستند.





منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/04/federal-confirms-scrutiny.html