نگاه اول: نکات برجسته از خلبانان فرصت های سالم کارولینای شمالی – مراقبت های بهداشتی


آماندا ون ویلت، معاون مدیر نوآوری، مدیکید کارولینای شمالی | جی لودلام، معاون وزیر پزشکی، و، بهداشت و خدمات انس، کارولینای شمالی

معرفی

در طول سال گذشته، و، بهداشت و خدمات انس، کارولینای شمالی (NCDHHS) تأثیرات ارائه خدمات بر سلامت را برای رسیدگی به برخی محرک‌های اجتماعی سلامت – شرایطی که مردم در آن زندگی می‌کنند، کار می‌کنند، یاد می‌گیرند و بازی می‌کنند – برای ثبت نام‌کنندگان واجد شرایط Medicaid آزمایش کرده است. از طریق آن خلبانان فرصت های سالم (خلبانان). مجاز توسط مراکز خدمات مدیکر و مدیکید به ،وان بخشی از NCDHHS 1115 چشم پوشی از تظاهراتخلبان ها اولین ،، در ایالات متحده بودند که به یک برنامه Medicaid اجازه دادند تا طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با سلامت را تامین مالی کند – از جمله تغذیه، مسکن، حمل و نقل و خشونت بین فردی (IPV) / استرس سمی – به طیف گسترده ای از جمعیت های واجد شرایط از جمله کودکان، ،ن باردار و بزرگسالان در مراقبت های مدیریت شده ثبت نام کرده اند. محور اصلی پایلوت‌ها، تعهد به ارزیابی، بازتاب و بهبود در طول اجرای آنها، از جمله از طریق استقرار ارزیابی‌های چرخه سریع است. هدف از این خلاصه ارائه به روز رس، در مورد انتشار Pilot و به اشتراک گذاری دروس اولیه است.

تأمل در سال اول ارائه خدمات آزمایشی

از زمان راه اندازی نرم افزاری خود در مارس 2022، Pilots بیش از 50000 خدمات را به بیش از 5000 عضو در سه منطقه روستایی و کم منابع کارولینای شمالی ارائه کرده است. Pilot ها به گونه ای طراحی شده اند که سلامت جمعیت را به طور گسترده ای مورد توجه قرار دهند – ارائه 29 خدمات به مجموعه متنوعی از افراد ثبت نام شده در Medicaid، از جمله کودکان – و سرمایه گذاری در زیرساخت های اساسی که به مرور زمان، همکاری بین بخشی را ممکن می کند و مسیری را برای پایداری فراتر از آن فراهم می کند. دوره نمایش خلب،

نتایج آزمایشی به اندازه نیازهای شرکت کنندگان فردی بوده است.1 به ،وان مثال، یک خانواده جعبه های غذای سالم را برای حمایت از سلامت و رفاه خود دریافت کرد. یک زن سالخورده به لطف دریافت کمک در قبوض آب و برق می تواند در خانه خود بماند. ارزیابی در مقیاس بزرگتر از اثرات پایلوت هنوز در حال انجام است. با این حال، بازتاب رهبری خلبان، شرکا و ثبت نام کنندگان، و بررسی داده های اولیه پایلوت، به چندین یافته اولیه اشاره دارد.

تعریف روشن نقش ها و مسئولیت ها به تسریع پرتاب خلبان کمک کرد: پایلوت ها بر مجموعه متنوعی از ذینفعان در سراسر زنجیره خدمات بهداشتی و انس، تکیه می کنند که برای اولین بار با هم کار می کنند، هر کدام با مشخص ، نقش ها و مسئولیت های خود. نهادهای اصلی خلبان عبارتند از:

  • طرح های سلامت: واجد شرایط بودن را تعیین کنید، خدمات را مجاز کنید و به سازمان‌های مبتنی بر جامعه (CBOs) برای خدمات ارائه‌شده از بودجه جداگانه‌ای که منحصراً برای خدمات پایلوت در دسترس است، پرداخت کنید.

  • رهبران شبکه:توسعه و مدیریت یک شبکه با کیفیت بالا از CBOها و ارائه کمک های فنی و مالی برای ایجاد ظرفیت CBO.

  • مدیران مراقبت:مدیران مراقبتی که در جامعه و با ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در جامعه کار می کنند، با غربالگری نیازهای غیرپزشکی، شناسایی مداخلات با ارزش، اتصال افراد و خانواده ها به خدمات، و هماهنگی مراقبت های مرتبط با خلبان، به ،وان “چهار پشتیبان” خلبان برای افراد خدمت می کنند.

  • CBOs:ارائه خدمات آزمایشی به افراد واجد شرایط، که افراد بالقوه واجد شرایط را شناسایی می کند و از آموزش و اطلاع رس، جامعه حمایت می کند. در سه منطقه پایلوت، تقریباً 115 نفر امروز در پایلوت ها شرکت می کنند.

داشتن قو،ن، نقش‌ها و مسئولیت‌های برنامه روشن و منسجم – از جمله قراردادهای استاندارد بین طرف‌های شرکت‌کننده؛ خدمات استاندارد، معیارهای واجد شرایط بودن و هزینه ها؛ و رویکردهای استاندارد برای تبادل داده، نظارت و نظارت، و صورت‌حساب و پرداخت – به طور چشمگیری راه‌اندازی برنامه را تسریع کرد و برای همسو ، سهامداران و شرکای برنامه حول اه، و انتظارات مش، بسیار مهم است.

سازمان‌های «پل» برای توسعه شبکه CBO حیاتی هستند: رهبران شبکه به ،وان یک نقطه پاسخگویی واحد بین برنامه های سلامت و CBO ها عمل می کنند و شکاف بین مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی را پر می کنند. رهبران شبکه مسئول ایجاد و نظارت بر شبکه ای قوی از CBOهایی هستند که در جوامع خود مورد اعتماد هستند و آماده ارائه طیف کامل خدمات آزمایشی به همه اعضای طرح سلامت در منطقه آزمایشی هستند. این امر هم نیاز هر CBO به مذاکره و قرارداد با چندین طرح بهداشتی و هم نیاز هر برنامه بهداشتی به قرارداد با چندین CBO را کاهش می دهد.

رهبران شبکه همچنین پشتیب، اداری و فنی متمرکزی را برای CBOها از جمله آموزش، نظارت بر کیفیت، و عیب‌یابی و حل اختلاف با طرح‌های بهداشتی ارائه می‌کنند. در نهایت، رهبران شبکه، بودجه ظرفیت‌سازی را توزیع و بر آن نظارت می‌کنند، هم برای کمک به ایجاد سرویس‌های آزمایشی در جایی که عرضه وجود ندارد و هم برای کمک به CBOها زیرساخت لازم برای مشارکت موفقیت‌آمیز با سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی – از جمله قابلیت‌های اشتراک داده و صورت‌حساب را به دست آورند. در نهایت، رهبران شبکه می‌توانند به خوبی از شبکه‌های CBO در مذاکره با سازمان‌های پرداخت‌کننده و ارائه‌دهنده و سایر شرکای مالی بالقوه پشتیب، کنند تا به بهبود سلامت جمعیت‌های فراتر از Pilots کمک کنند.

راه اندازی آزمایشی فازی سیستم پاسخگوتر را فعال کرد: Pilot ها به طور استراتژیک با دامنه و مقیاس محدود راه اندازی شدند و ابتدا بر روی خدمات غذا و تغذیه تمرکز ،د، قبل از اینکه به مسکن و حمل و نقل گسترش یابند، و اخیراً، خدماتی که هدفشان رفع استرس IPV/سمی است. کادر مدیران مراقبت آموزش دیده نیز به تدریج افزایش یافت. رویکرد مرحله‌ای به NCDHHS اجازه داد تا با شرکای خود کار کند تا به سرعت از چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌بینی‌نشده برنامه یاد بگیرد و قبل از اینکه برنامه به مقیاس برسد، مق، کند.

در اینجا دوباره، Network Lead بسیار مهم بود، و بازخوردها را از CBOهای شبکه خود جمع آوری کرد تا بازخورد زنده از میدان ارائه دهد. جلسات منظم، سیستم‌های نظارت و ارزیابی قوی، و جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های بی‌درنگ، ارائه به‌روزرس،‌های شفاف و عمومی و تشکیل جلسات تعامل با ذینفعان پایلوت، به NCDHHS اجازه می‌دهد تغییراتی را در زمان واقعی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که خلبان‌ها با حدا،ر اثربخشی و کارایی عمل می‌کنند. بهره وری.

یک پلت فرم مش، و انعطاف پذیر به اشتراک گذاری داده کلیدی بوده است: راه حل فناوری سراسری کارولینای شمالی (به نام NCCARE360) به نهادهای Pilot اجازه می دهد تا داده ها را در زمان واقعی مبا، کنند. شرکت کنندگان خلبان از این پلت فرم برای ارجاع فوری خدمات خلب،، پیگیری استفاده از خدمات خلبان، نظارت بر پیشرفت ثبت نام کنندگان در طول زمان و صورتحساب خدمات خلب، استفاده می کنند. داشتن یک پلتفرم واحد نیز چالش هایی را به همراه دارد—کاربران مختلف ممکن است قابلیت ها و رابط های متفاوتی را بخواهند، و اجرای تغییرات در سیستم ممکن است زمان بر باشد. با این حال، پلت فرم مش، به ثبات در شیوه ها کمک کرده و به تسریع آمادگی عملیاتی در سراسر شرکای پایلوت کمک کرده است.

گنجاندن خدمات IPV در ا،یستم پایلوت نیازمند توجه ویژه است: افشای اینکه یک بازمانده از IPV به دنبال خدمات مرتبط با IPV است می‌تواند بازماندگان را در معرض خطر ابتلا به انگ یا افزایش سوء استفاده قرار دهد. حتی انتشار اطلاعات غیر اختصاصی IPV – مانند آدرس یا تعداد افراد خانواده – می تواند خطر ایمنی جدی برای بازماندگان ایجاد کند. به همین دلیل، ضروری است که نهادهای پایلوت، از جمله مدیران مراقبت و CBOهایی که با بازماندگان IPV کار می‌کنند، هنگام رسیدگی به اطلاعات افرادی که با IPV مواجه هستند یا ممکن است با آن مواجه شوند، مراقبت فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

قانون فدرال ا،امات ویژه ای را برای سازمان هایی که بودجه فدرال تحت این قانون دریافت می کنند، تحمیل می کند قانون خشونت علیه ،ن (VAWA)، قانون قرب،ان جنایت (VOCA) و قانون خدمات و پیشگیری از خشونت خانوادگی (FVPSA) منع افشای یا به اشتراک گذاری هر گونه اطلاعات قابل شناسایی شخصی، از جمله اینکه آیا سازمان در صورت عدم رضایت آگاهانه، کتبی و محدود با فرد تماسی داشته است یا خیر. برای رسیدگی به این مسائل حیاتی، NCDHHS از نزدیک با ارائه دهندگان IPV برای ایجاد ا،امات جدید و اصلاح جریان های کاری Pilot موجود قبل از راه اندازی خدمات IPV تحت پایلوت ها همکاری کرد. به ،وان مثال، این مراحل اضافی شامل نیاز به آموزش تخصصی در مورد مسائل IPV برای
همه نهادهای پایلوت (نه فقط مدیران مراقبت های خط مقدم) قبل از راه اندازی خدمات IPV، و همچنین ایجاد ا،امات واضح و قابل اجرا که نهادهای خلبان فقط در ساعاتی از روز با مشتریان تماس بگیرند و از روش هایی استفاده کنند که آنها قابل قبول و ایمن می دانند.

گسترش خدمات نیاز به سرمایه گذاری دارد: خلبانان مجاز به ارائه 29 خدمات غیرپزشکی در چهار حوزه هستند: مسکن، غذا، حمل و نقل و IPV/استرس سمی. این خدمات بر اساس شواهد نیاز در جوامع کارولینای شمالی و شواهدی از پتانسیل آنها برای بهبود سلامت انتخاب شدند. با این حال ظرفیت جامعه برای ارائه این خدمات در سراسر ایالت متفاوت است.

در مناطق آزمایشی موجود، که به شدت روستایی هستند، بیشترین خدمات مورد استفاده خدماتی هستند که دارای ظرفیت موجود جامعه برای ارائه آنها هستند (مانند جعبه های غذای سالم، نسخه های میوه و سبزیجات). در حالی که بودجه ظرفیت سازی برای گسترش دسترسی به خدمات در دسترس است، این ممکن است زمان ببرد. تمرکز بر افزایش و گسترش خدمات با ظرفیت موجود برای خدمت به تعداد زیادی از مردم، در حالی که سرمایه گذاری در ظرفیت جامعه برای ارائه خدمات دیگری که هنوز در مناطق آزمایشی جایگاه محکمی ندارند، برای افزایش ثبت نام و آمادگی بسیار مهم بوده است. جوامع برای مشارکت دادن اعضا در مراقبت کامل از افراد.

دستیابی به افراد یک تلاش گروهی است: از زمان آغاز به کار خلبانان، NCDHHS به سیاست “بدون درب اشتباه” متعهد بوده است. اجرای اولیه بیشتر بر ارجاع توسط برنامه‌های بهداشتی و مدیران مراقبت‌های مبتنی بر ارائه‌دهنده تمرکز داشت و کمتر بر ارجاعات از CBOها و رهبران شبکه آنها متمرکز بود. این به سرعت به ،وان یک فرصت از دست رفته درک شد. CBOها می توانند به افرادی کمک کنند که در غیر این صورت ممکن است با ارائه دهندگان یا برنامه های خود تعامل نداشته باشند. در ماه‌های اخیر، NCDHHS با رهبران شبکه و CBOها همکاری کرده است تا به افرادی که برای ارائه آموزش و اطلاعات در مورد خلبان‌ها و اتصال اعضا به فرآیند ثبت‌نام به آنها خدمت می‌کنند، کمک کند.

جاده پیش رو

خلبان‌های فرصت‌های سالم کارولینای شمالی در ماه‌های آینده با افزودن جمعیت‌های جدید – از جمله افرادی که نیازهای سلامت رفتاری قابل توجهی دارند و ناتو،‌های فکری/رشدی – و ارائه خدمات خلب، اضافی برای رسیدگی به خشونت بین‌فردی، به مقیاس خود ادامه خواهند داد. در طول این تغییرات، NCDHHS به بهبود مستمر، شفافیت و یادگیری متعهد باقی خواهد ماند. پایلوت‌ها بر مشارکت بین سازمان‌هایی با مأموریت‌ها، فرهنگ‌ها و مدل‌های تجاری متفاوت تکیه می‌کنند که در طول تاریخ در سیلوهای جداگانه برای مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی وجود داشته‌اند. بهبود مستمر برای ارتقای محیطی از یادگیری و همکاری مش، حیاتی است. با در نظر گرفتن این موضوع، NCDHHS به گوش دادن – به شرکای خود، ثبت نام کنندگان و جوامعی که در آن زندگی می کنند – برای کار خود اساسی خواهد کرد زیرا به دنبال بهبود تجربه خلب، برای ثبت نام کنندگان، ساده ، عملیات خلب، در بین همه ذینفعان و ترویج است. پایداری بلندمدت مشارکت های تازه تشکیل شده متعهد به بهبود سلامت ،نان کارولینای شمالی.

پاورقی

1. از “خلبانان فرصت های سالم در محل کارصفحه وب برای داستان‌های بیشتر در مورد تأثیر خلبانان بر زندگی ،نان کارولینای شمالی و معیارهای کلیدی بر روی افراد مورد استفاده.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1314218