همه چیز درباره سئو و انواع سئو + 5 مزیت آن گنجه هاست

همه چیز درباره سئو و انواع سئو + 5 مزیت آن گنجه هاست

در این مرحله تعداد، نوع و کیفیت محتواهایی که قبلا در سایت بارگذاری شده بررسی می‌شود. احتمال کلیک بر روی نتیجۀ اول موتور جستجو ۱۰ برابر بیشتر از نتیجۀ دهم است. بله، شما می‌توانید مبلغ دوره سئو را در دو قسط به فاصله یک ماه پرداخت کنید.

  • تا به اینجای مقاله سئو چیست، با پایه و اساس بهینه‌سازی سایت آشنا شدیم.
  • بله؛ شبکه های اجتماعی بر روی سئو اثر گذار هستند و محتوایی که قابلیت اشتراک گذاری بیشتری دارد، لینک های بیشتری از این پلتفرم ها دریافت کرده و این مسئله از دید موتورهای جستجو به معنای کیفیت بالای محتواست.
  • امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد.
  • برای این کار من برای همه مطالبم درمورد یوتیوب، snippet bait نوشتم.سایت hubspot هم باکسی شبیه snippet bait ایجاد کرده است.

می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. یادگیری اصول سئو احتمالا شش ماه تا یکسال از شما زمان خواهد گرفت اما بکارگیری نکات یادگرفته شده و مشاهده نتیجه و کسب تجربه در این زمینه مهم تر از آموزش است. اگر زمان کافی برای آموزش و انجام سئو سایت خود ندارید بهتر است آن را برون سپاری کنید. زمان مشاهده نتایج در سئو و رسیدن به رتبه‌های برتر بستگی به وضعیت وبسایت و رقابت در صنعت شما دارد.

محدود بودن و واضح بودن بیش از حد در مورد این بک لینک های مصنوعی، منجر به افت رتبه و در نتیجه از دست دادن ترافیک می شود. در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است. وجود چنین ویژگی در یک بک لینک علاوه بر افزایش احتمال کسب ترافیک بیشتر، از نظر سئو نیز مهم است.

یکی از مواردی که در سئو محتوا مهم و ضروری است، درج تگ عنوان یا H داخل هر صفحه ای از وبسایت است. در کد های HTML عناوین از H1 تا H6 وجود دارند و هر صفحه باید یک H1 برای عنوان اصلی داشته باشد. در مورد تگ عنوان H2 تا H6 می توان گفت استفاده از آن ها به کاربر و سئو کمک خواهد کرد اما نباید بیش از حد از این عناوین استفاده کرد یا بی رویه کلمات کلیدی را داخل آن ها قرار داد. به تمامی فعالیت هایی که روی وبسایت انجام می شود، سئو داخلی می گویند. سئو داخلی شامل سئو محتوا، بهینه سازی سرعت سایت، رفع ایرادات ساختاری، بهبود متا تایتل، متا دیسکریپشن، لینک سازی داخلی و … است. ایجاد چند بلاگ و وبسایت برای ساخت لینک دستی به وبسایت A جهت بهبود رتبه توسط گوگل.

استراتژی سئو، برنامه ریزی، برنامه ریزی و بازهم برنامه ریزی!

اکثر ما زمانی که به چیزی احتیاج پیدا می‌کنیم اولین کاری که به ذهنمان می‌رسد، پرسیدن از گوگل است! اما مشکل اینجاست که ۱.۱۳ میلیارد وبسایت در دنیا وجود دارد که در کلیدواژه‌های مختلف، با هم رقابت می‌کنند. «مارک‌آپ اسکیما» (Schema Markup) از معیارهای رتبه‌گذاری گوگل نیست و به طور مستقیم باعث نمی‌شود که صفحه‌های شما در جایگاه‌های بالاتر صفحه نتایج جستجوها نمایش داده شوند. اما با استفاده از این ویژگی، امکان ظاهر شدن در جایگاه‌های خاص صفحه‌های نتایج جستجوها را پیدا می‌کنید. هنگام پِلن ریختن برای سئو خارجی هر وبسایت، عملکرد لینک بیلدینگ رقبا بسیار مورد اهمیت است و بودجه حدودی مورد نیاز برای رسیدن به رتبه های برتر، از آنالیز دقیق رقبا قابل استخراج است. سئو کلاه خاکستری به کلیه تکنیک هایی گفته می شود که در بسیاری از موارد، مطابق دستورالعمل های گوگل عمل می کند و از تکنیک های رشد سریع هم با احتیاط استفاده می کند.

به عنوان مثال در حوزه سئو سایت، یک مقاله جامع به نام “سئو چیست” داریم که به تمامی مباحث سئو پرداخته است. حوزه سئو شامل زیرشاخه‌هایی همچون، آموزش سئو، خدمات سئو، استراتژی سئو، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو محلی، سئو تکنیکال، لینک‌سازی و… می‌شود. برای هر کدام از این زیرشاخه‌ها نیز یک محتوای جامع و کامل تولید می‌کنیم. هنگامی که کاربر روی کلمه‌ای از محتوای یک صفحه کلیک می‌کند و به صفحه دیگری منتقل می‌شود، به آن کلمه، انکرتکست یا لنگر گفته می‌شود. انکرتکست‌ها از اهمیت بالایی نزد کاربران و موتورهای جستجو برخوردار هستند.

آموزش تغییر رمز دایرکت ادمین

در بخش‌های قبلی بررسی کردیم که سئو چیست و توجه به اصول سئو برای کسب و کارها چه اهمیتی دارد. در این بخش، به تعدادی از پرسش‌های متداول کاربران درباره اصول سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای مخاطبان و موتورهای جستجو پاسخ می‌دهیم. گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها صدها معیار را مد نظر قرار می‌دهد و الگوریتم‌های خود را همواره تغییر می‌دهد. اما برای بهبود رتبه صفحه‌های وب نیازی به دانستن تمام جزئیات این الگوریتم‌ها نخواهید داشت.

از کجا و چطور سئو یاد بگیریم؟

هدف از این اقدامات فراهم نمودن بهترین محتوا در کنار بهترین تجربه کاربری برای نمایش موضوع صفحه به موتورهای جستجو است. البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است! بنابراین به جای تمرکز صرفا بر content، گوگل به context نیز اهمیت می‌دهد! در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است. علاوه بر قرار دادن محتوا در موتورهای جستجو، سئو همچنین به ترقی و پیشرفت رتبه‌‌ها نیز کمک می‌‌‌کند بنابراین آن محتوا در جایی که بیشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار می‌‌‌گیرد. اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و کسب‌‌‌‌وکارهایی که برای سایت‌های خود سئو را انجام می‌‌‌دهند دارای مزیت و فایده‌‌‌ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود.