ویل باید ارزش را در نظر بگیرد – وصیتنامه/ بی اختیاری/ برنامه ریزی املاک


18 فوریه 2023

وکلا ملور اولسون


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

این موضوعی است که هیچ ، واقعاً دوست ندارد در مورد آن صحبت کند، حداقل از همه اعضای خانواده با یکدیگر – اراده یک فرد.

با افزایش زیاد ارزش دارایی ها در سال های اخیر، ارزش دارایی هایی که مردم دارند، برای بسیاری از مردم به طور قابل توجهی افزایش یافته است. وقتی ،ی فوت می‌کند، این دارایی‌ها به «املاک» او تبدیل می‌شوند و برای توزیع در اختیار افراد دیگر قرار می‌گیرند. وصیت نامه یک سند بسیار مهم است زیرا به شخص اجازه می دهد انتخاب کند که چه ،ی قرار است از دارایی خود در هنگام مرگ آن شخص چیزی دریافت کند.

وقتی شخصی وصیت می کند، یک اصل کلی وجود دارد
آزادی آزمایش– منظور این است که شخص حق دارد تصمیم بگیرد که چه ،ی در هنگام مرگ چه چیزی را به ارث می برد. موضوعی که ما مرتباً می بینیم این است که مردم اغلب فکر می کنند که این اصل آهنین است و به محض اینکه اراده ای داشته باشید هیچ ، نمی تواند آن را به چالش بکشد و دارایی های شما به هر ،ی که در وصیت نامه خود معرفی کرده اید می رسد. با این حال، چنین نیست.

در استرالیای ج،ی، یک شخص می تواند وصیت نامه ای را تحت ،وان مخالفت کند
قانون ارث (تأمین خانواده) 1972 (SA). بر اساس این قانون، اگر فردی واجد شرایط باشد و معتقد باشد که برای نگهداری، آموزش و پیشرفت من، خود در زندگی از تدارکات کافی رها شده است، می تواند وصیت نامه را به چالش بکشد.

منظور این است که برای محافظت از دارایی خود در برابر ادعایی، نمی تو،د به سادگی «تعیین و فراموش کنید» – داشتن وصیت نامه مانع از به چالش کشیدن آن وصیت و تلاش برای مطالبه بخشی یا تمام دارایی نمی شود.

تعدادی از “پرچم های قرمز” وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید که ممکن است شما را در برابر ادعایی تحت این قانون آسیب پذیرتر کند.

یکی از این پرچم‌های قرمز، پرچم قرمز نسبتاً ساده‌ای است که دقیقاً نمی‌د،د مالک چه چیزی هستید و چگونه مالک آن هستید. به طور فزاینده ای با موقعیتی مواجه می شویم که در آن شخصی 20 سال قبل از مرگ خود وصیت نامه ای تنظیم کرده است که برای افزایش ارزش دارایی خود به روز نشده است. به ،وان مثال، شخص مزرعه خود را به فرزند A و ملک مس، خود با مقداری پول نقد به فرزند B واگذار می کند. اکنون در آن زمان وصیت شده است که ت،یم دارایی ممکن است ارزش مساوی داشته باشد، اما 20 سال آینده و مزرعه اکنون بسیار بیشتر از باقیمانده دارایی است. توزیع دارایی در حال حاضر به طور قابل توجهی بین کودک الف و کودک ب نابرابر است. به طور فزاینده ای تقریباً اجتناب ناپذیر است که فرزند B برای تامین بیشتر دارایی ادعایی کند.

یک پرچم قرمز دیگر جایی است که شما مطمئن نیستید علاقه شما به یک دارایی چیست یا چگونه مالک یک دارایی هستید. به ،وان مثال، اگر دارایی‌ای که تحت کنترل شماست در اختیار یک تراست خانوادگی باشد، ممکن است بتو،د تحت اراده خود، کنترل آن را به ذینفع واگذار کنید، اما نمی‌تو،د دارایی را به یک ذینفع بدهید. نمونه ای از این که اگر از مالکیت دارایی های خود آگاه نباشید، این سناریو چگونه می تواند به طور نامطلوب انجام شود به شرح زیر است – وصیت نامه شما برای فرزند A یک ملک سرمایه گذاری باقی می گذارد که فکر می کنید مالک آن هستید اما در واقع توسط اعتماد خانواده شما نگهداری می شود. از آنجایی که شما مالک دارایی نیستید، نمی تو،د آن را تحت اراده خود به فرزند A بسپارید. بنابراین، فرزند A بدون هیچ گونه ماده ای از دارایی شما باقی می ماند و مجدداً به احتمال زیاد علیه دارایی شما ادعایی خواهد کرد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: خانواده و ازدواج از استرالیا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1284008