پنجشنبه، 16 فوریه 2023 – چقدر جذاب


«دادگاه عالی استدلال ها در پرونده مهاجرتی ،وان 42 را لغو کرد. قضات، که قرار بود در 1 مارس به بحث و گفتگو بپردازند، پس از آن که ،ت بایدن کوتاهی ارائه کرد مبنی بر اینکه این اقدام به زودی مورد بحث قرار خواهد گرفت، اقدام ،د. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:08 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی به دو پرونده رسیدگی می کند که می تواند اینترنت را ،اب کند. گونزالس در برابر گوگل و توییتر در مقابل تامنه به دنبال استخدام فناوری بزرگ در جنگ علیه تروریسم هستند. نتایج می تواند فاجعه بار باشد: ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 22:02 توسط هوارد باشمن



«هدف جدید برای لوایح سقط جنین: مجازات یا محافظت از پزشکان. تقویم قانونی مملو از 300 لایحه سقط جنین است. دیوید دبلیو چن از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:14 توسط هوارد باشمن



“سیستم دادگاه نیویورک دستور وا،ن کووید را برای کارمندان لغو می کند”: د،ل ویسنر از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 3:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“چگونه یک قرب، تروریست می تواند به دادگاه عالی در رسیدگی به بخش 230 کمک کند”: فیلیپ همبرگر دارد این پست در فدرالیست

نوشته شده در 3:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“اسکوتوس در کانون توجه: د،ل آبفشان.” می تو،د به ،مت جدید پاد،ت “SCOTUStalk” از “SCOTUSblog” دسترسی پیدا کنید. از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 15:12 توسط هوارد باشمن



«*این* مطمئناً در بحث من نبود. چرا نزدیک بود از روی صندلی بیفتم؟ اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 15:10 توسط هوارد باشمن



«چرا محافظه‌کاران به خاطر وجود قضات سیاه‌پوست ذهن خود را از دست می‌دهند. دعوای راست‌گرایان بر سر صلاحیت‌های قضات سیاه‌پوست تنها در صورتی م،ا پیدا می‌کند که سفیدی را حق داشتن قدرت و دموکراسی چند نژادی را یک تهدید وجودی بد،م». Madiba K. Dennie دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 15:06 توسط هوارد باشمن



«ت،یم مدار سوم در تجدید نظر خالص Bivens. مدار سوم در مورد اینکه آیا مقامات فدرال می توانند در مورد مسائل Bivens بدون درخواست تجدید نظر در مورد محرومیت از مصونیت واجد شرایط تجدید نظر کنند یا خیر، ت،یم شد. برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود.

نوشته شده در 1:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«بعد از حکم اخیر دادگاه عالی، ممنوعیت استفاده از اسلحه خانگی در خطر است. برخی از قضات ممنوعیت استفاده از سلاح گرم را برای سوء استفاده کنندگان مشروط به دستورات حمایتی رد می کنند. جیکوب گیرشمن از وال استریت ژورنال این گزارش.

نوشته شده در 1:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پرونده Google در دیوان عالی خطر گسترش اینترنت را آنگونه که ما می د،م. این حکم می تواند نحوه کار یوتیوب، فیس بوک، اسپاتیفای و سایر شرکت های آنلاین را تغییر دهد. امیلی برنبام از بلومبرگ نیوز این گزارش.

نوشته شده در 1:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/16/#199054