پنجشنبه، 20 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


“کلارنس توماس ناخواسته در را به روی نوع جدیدی از اقدام مثبت باز کرد”: استاد حقوق جاناتان زسلوف دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 21:24 توسط هوارد باشمن



«قوه قضاییه سنا لایحه اخلاقی SCOTUS را به سمت آینده ای مبهم پیش می برد. جمهوری خواهان گفتند که کل تلاش دموکرات ها اقدامی تلافی جویانه بود که هدف آن ا،ریت محافظه کار دادگاه عالی بود. کاترین تالی مک مانوس و جاش گرستاین از پولیتیکو دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:03 توسط هوارد باشمن



«درباره دادگاه‌های فدرال متمرکز و غیرمتمرکز: دعوای قانون اساسی باید نادرتر باشد، و باید شامل واقعیات کاملاً توسعه‌یافته و نه فرضی باشد». جورج لیبمن دارد این پست در The American Conservative

نوشته شده در 20:52 توسط هوارد باشمن



رسوایی کتاب سونیا سوتومایور پیش پا افتاده و دردسرساز است. قاضی دیوان عالی به سختی با همکاران محافظه کار او مقایسه می شود. اما هنوز هم چیزهای زیادی در مورد اینکه واشنگتن چقدر تغییر کرده است، می گوید: والتر شاپیرو دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 20:48 توسط هوارد باشمن



از نانوای مسیحی به دلیل امتناع از کیک انتقال ،ت شکایت شد، می‌گوید حکم دادگاه عالی قانون را در کنار او قرار می‌دهد. جک فیلیپس پس از پیروزی در دادگاه عالی مجدداً مورد شکایت قرار گرفت و باعث شد مبارزات دادگاه او بیش از یک دهه طول بکشد. برایانا هرلیهی از فا، نیوز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:40 توسط هوارد باشمن



«فشار تازه از دادگاه عالی دابز حکم فقط به افراد ترنس ضربه بزنید”: استاد حقوق مری زیگ، دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 20:36 توسط هوارد باشمن



«منتقدان عادل توماس در مورد اقدام مثبت، نظر او را ثابت می‌کنند»: وکیل کل میسوری جاش دیوین دارد این پست در وبلاگ “نیمکت یادداشت” National Review.

نوشته شده در ساعت 20:30 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی روی منشور رفتار کار کرده است اما به جایی نرسیده است. کمیته قضایی سنا دعوت دموکرات‌ها را برای کد اخلاقی در رأی‌گیری خط حزبی تأیید کرد: جس براوین از وال استریت ژورنال این گزارش.

نوشته شده در 5:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



مبارزه نامزدهای جمهوریخواه سنا در سال 1994 با قضات. درس اشتباه را از ش،ت قاضی بورک بیاموزیم: اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 5:43 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«لئونارد لئو، فعال بانفوذ، به کمپین رسانه‌ای که کلارنس توماس را شیر می‌کرد کمک مالی کرد»: شاون بوبورگ، اما براون، و آن ای. ماریمو از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 5:41 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پا. دادگاه عالی مح،ه نسبت خسارات جزایی به جبر، را برای هر متهم تصویب کرد: Aleeza Furman از The Legal Intelligencer دارد این گزارش بر اساس حکمی که دادگاه عالی پنسیلو،ا دیروز صادر شد.

تصمیم شامل نظر ا،ریت و چهار نظر موافق (اینجا، اینجا، اینجا، و اینجا). برای ،، که امتیاز را حفظ می کنند، این بدان م،ی است که فقط رئیس قاضی دبرا تاد از اظهار نظر در مورد پرونده خودداری کرد.

یوجین ولوخ در “توطئه ولوخ” پست های وبلاگ مرتبطی با ،وان “یک دادگستری ایالتی از مجازات قانون اساسی S. Ct. به Caselaw آسیب می زند” و ”بیشتر از Pa. S. Ct. قاضی دیوید وخت در مورد حقوق بی شمار

نوشته شده در 5:21 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«مترقی‌ها باید از انتخاب‌های نه چندان محافظه‌کار رئیس‌جمهور ترامپ سپاسگزار باشند»: جاش بلکمن دارد این پست در “توطئه ولوخ” به همراه پست های مرتبط با ،وان “محافظه کاران نباید از نظر قاضی گورسوچ تعجب کنند بوستوک”؛ “محافظه کاران نباید از الگوی رای گیری قاضی کاوانا با قاضی رابرتز شگفت زده شوند.”؛ و “محافظه کاران نباید از رویکرد محتاطانه قاضی بارت غافلگیر شوند. بارت تنها هفده روز پس از تایید حضورش در Seventh Circuit به لیست کوتاه SCOTUS اضافه شد.

نوشته شده در 5:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



ما نباید صحبت در مورد عدالت را متوقف کنیم جان مارشال هارلان: امروزه، شخصیت های تاریخی در بدگم، عمیقی قرار دارند، به ویژه وقتی در سیاست یا قانون به آنها اشاره می شود. اما امتناع از به رسمیت شناختن قهرمانان گذشته، احساس ما را از آنچه ممکن است کاهش می دهد. پیتر اس. کانلوس اخیراً داشت این انشا آنلاین در مجله Politico.

نوشته شده در 4:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا دادخواست های پرداختی برای certiorari کاهش یافته است – دوباره؟” مایکل میگیل شوارتز اخیراً داشت این پست به “SCOTUSblog.”

نوشته شده در 4:51 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دادگاه فدرال به نفع مادربزرگ دانته مولین، در پرونده آزادی بیان”: مایک آرجنتو از رو،مه یورک دیلی رکورد این گزارش.

ایمی امبروز از The York Dispatch گزارش می دهد که “دادگاه در پرونده آزادی بیان دانته مولینی، از مادربزرگ طرفداری می کند

و در “توطئه ولوخ”، یوجین ولوخ پستی با ،وان “مادربزرگ حق انتشار اسناد ،تی در مورد تحقیق در مورد مرگ نوه را دارد. مدار سوم معتقد است که وقتی ،ت اسناد را منتشر کرد، نمی‌توانست مادربزرگ (یا دیگران) را از انتشار آنها منع کند.

شما می تو،د به حکم دیروز آن دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم در این لینک.

نوشته شده در 4:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«مدار چهارم نیاز به دومین اخطار تجدیدنظر پس از باز شدن مجدد پنجره استیناف دارد. حوزه چهارم اعلام کرد که پس از باز شدن پنجره تجدیدنظر طبق قانون 4(a)(6)، تجدیدنظرخواهان بالقوه باید یک اخطار تجدیدنظر جدید ارسال کنند. درخواست قبلی – که دادگاه آن را به ،وان یک درخواست بند الف (6) قانون 4 تعبیر کرد – کافی نبود. برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود درباره یک حکم که هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه چهارم دوشنبه صادر شد.

نوشته شده در 4:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جمهوری‌خواهان آلاباما نقشه کنگره را با یک ناحیه ا،ریت سیاه‌پوست ارائه می‌کنند، حتی اگر دادگاه عالی دو منطقه را تعیین کرده است. مجلس قانونگذاری ایالت به رهبری GOP نقشه جدیدی را پیشنهاد کرده است که همچنان آلاباما را با یک منطقه واحد که ا،ریت آن سیاه پوستان تشکیل می دهد، باقی می گذارد. چار آدامز از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در 2:01 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



نقد و بررسی «عدالت مردم»: اصالت‌گرا و توده‌ها. وقتی از متن قانون اساسی پیروی می کنیم، یک قاضی فدرال استدلال می کند که افراد ضعیف و ناتوان بیشترین سود را خواهند برد.» در نسخه امروز وال استریت ژورنال، دیوید جی. گارو این بررسی از مدار ششم قاضی آمل تاپرکتاب جدید “عدالت مردم: کلارنس توماس و داستان های قانون اساسی که او را تعریف می کند

نوشته شده در 1:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/20/#207834