پنجشنبه، 6 آوریل 2023 – چقدر جذاب است


“دادگاه عالی از بازگرداندن ممنوعیت ورزشکاران ترا،تی ویرجینیای غربی خودداری کرد”: رابرت بارنز و آن ای. ماریمو از واشنگتن پست دارند این گزارش.

شما می تو،د به سفارش امروز دسترسی داشته باشید دیوان عالی آمریکا، که از آن قاضی ساموئل آلیتو جونیور مخالفت خود را صادر کرد که در آن قاضی کلارنس توماس به آن ملحق شد. در این لینک.

نوشته شده در 15:03 توسط هوارد باشمن



“دستورات مدار فدرال بدون نظر در دادگاه عالی با شلیک طول، مواجه می شوند”: کلسی گریفیس از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



مطالعه نشان می‌دهد: «در دیوان عالی ایالات متحده، کارمندان «سریال» بیشتر معمول هستند. کارن اسلون از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:54 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“پرونده بازنشستگی هیلتون جرقه شکاف استیناف بر سر قانون “مقام آزاد” در برابر ک، های ایمن را برانگیخت”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در 1:52 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



نقد و بررسی “نه روپوش سیاه”: یک داستان دادگاه کنجکاو. برای تحلیلگر دیوان عالی سی ان ان، یک “بلوک راست افراطی” دادگاه را کنترل می کند و قاضی ساموئل آلیتو “پوشه سنگین شکایت” را بر تن می کند. کایل پترسون داشت این نقد کتاب در شماره دیروز وال استریت ژورنال.

ارسال شده در 1:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جو بایدن النا کاگان را شرمنده می‌کند (و من او را تسلیت می‌دهم). حتی یک معلم عالی فقط با یک دانش آموز کم نور می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 1:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“در درون پیروزی عظیم جانت پروتاسیویچ در مسابقه دادگاه عالی ویسکانسین”: ال،اندر شور از ایالت ژورنال ویسکانسین این گزارش.

شاون جانسون از رادیو عمومی ویسکانسین گزارش می دهد که “برای لیبرال ها، تغییر دادگاه عالی ویسکانسین سال ها در حال ساخت بود. پیروزی یک طرفه جنت پروتاسیویچ روند ادامه یافت برای نامزدهای دادگاه لیبرال و رای دهندگان ویسکانسین

پاتریک مارلی، کلبی ایتکوویتز، هانا نو، و دیلن و، از واشنگتن پست گزارش می‌کنند که «انتخابات دادگاه عالی ویسکانسین پیامی در مورد حقوق سقط جنین ارسال می کند

و در نسخه امروز نیویورک تایمز، رید جی. اپستاین یک تحلیل خبری در صفحه اول دارد با ،وان “ویسکانسین به قدرت پایدار دموکرات ها پس از داب اشاره می کند. پیروزی قاطع یک قاضی لیبرال که در مورد حقوق سقط جنین شرکت می کرد نشان داد که یک چپ سیاسی عمدتاً متحد در حال حفظ شتاب خود است و به ،وان یک هشدار جدید برای جمهوری خواهان عمل کرد.

نوشته شده در 1:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«اوکلاهاما پس از احکام دادگاه عالی به اولین مدرسه منشور مذهبی ایالات متحده نگاه می کند»: جان کروزل از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



گزارش می‌گوید: «جاستیس توماس سال‌ها سفر لو، را از سوی اهداکننده جمهوری‌خواه پذیرفت.» جان واگنر از واشنگتن پست دارد این گزارش.

تیرنی اسنید از CNN گزارش می دهد که “گزارش ProPublica نشان می دهد که قاضی کلارنس توماس چندین سفر لو، را پذیرفته است که توسط مگادونور GOP پرداخت شده است.

اندرو چانگ و جان کروزل از رویترز گزارش می دهند که «سناتورها به دنبال تحقیقات درباره گزارش سفرهای لو، فاش نشده توماس دیوان عالی هستند

پخش امروز “نسخه صبحگاهی” NPR حاوی بخش صوتی با ،وان “ProPublica در حال بررسی تعطیلات لو،ی است که به قاضی دادگاه عالی توماس هدیه داده شده است

و در وبلاگ “Intelligencer” مجله نیویورک، جاناتان چیت پستی با ،وان “کلارنس توماس و فاجعه اخلاقی دیوان عالی: هدایای فاش نشده میلیاردرها حتی حق را شرمنده نمی کند

نوشته شده در 1:20 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“کلارنس توماس و میلیاردر”: جاشوا کاپلان، جاستین الیوت و ال، میرجسکی از ProPublica دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 10:04 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/06/#201690