چهارشنبه، 19 آوریل 2023 – چقدر جذاب


چهارشنبه 19 آوریل 2023

«اقتصاد سیاسی قانون اساسی دفع لاشه؛ پرونده های سلاخی به دلایل نادرست به نتیجه درست رسیده است.» ایوان برنیک دارد این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در 1:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“تحقیقات مداری فدرال در مورد تن، اندام قاضی خطر نبرد طول، مدت”: مایکل شاپیرو و ، ستی از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

به ،وان دنیس کراچ از “Patently-O” وبلاگ در توییتر اشاره کرد، قاضی نیومن یکی از اعضای هیئت بود پانل بسته شدن از هفته گذشته کنفرانس IP Fordham، و او در 4:46 علامت از صحبت می کند این ویدیو از آن پنل.

نوشته شده در 1:38 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جمهوری‌خواهان از تلاش دموکرات‌های سنا برای جایگزینی فاینشتاین در هیئت قضایی جلوگیری می‌کنند. هیچ ج، زم، برای بازگشت سناتور دایان فاینشتاین پس از یک غیبت طول، پزشکی وجود ندارد. ساحل کاپور از NBC News این گزارش.

و جنیفر بندیری از HuffPost گزارش می دهد که “دیک دوربین همچنان امیدوار است برای جابجایی قضات بایدن “زمینه مش،” با حزب جمهوریخواه وجود داشته باشد. رئیس کمیته قضایی سنا درباره تمایل به کنار گذاشتن لغزش های آبی در پاسخ به مانع تراشی جمهوری خواهان گفت: «ما هنوز در آن نقطه نیستیم».

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌ها از کلارنس توماس قاضی انتقاد می‌کنند، اما طرح آنها برای بررسی اتهامات اخلاقی نامشخص است». Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:18 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی برای تصمیم گیری در مورد وجود قرص سقط جنین در حالی که درخواست تجدید نظر پیش می رود. قاضی ساموئل A. آلیتو جونیور حکم توقفی را صادر کرده بود که قرار بود نیمه شب منقضی شود، به این م،ی که قضات احتمالاً قبل از آن زمان اقدام خواهند کرد، اگرچه ممکن است مهلت را تمدید کنند یا عمل نکنند». ابی ون سیکل از نیویورک تایمز این گزارش.

مارک شرمن از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “دادگاه عالی در مورد محدودیت های قرص سقط جنین تصمیم گیری می کند

اندرو چانگ از رویترز گزارش می دهد کهدادگاه عالی ایالات متحده با ضرب الاجلی خودخواسته برای اقدام در مورد محدود ، قرص های سقط جنین مواجه است

تیرنی اسنید از CNN گزارشی با ،وان “چه چیزی را باید با دادگاه عالی و سقط دارویی در روز چهارشنبه تماشا کرد

آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو گزارشی با ،وان ““قاضی ها خودشان را مس،ه ،د”: دیوان عالی پس از اینکه گفت قانونگذاران باید تصمیم بگیرند، سقط جنین را پذیرفت. انتظار می رود دادگاه تا روز چهارشنبه در مورد اینکه آیا اجازه می دهد تصمیم قبلی از دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم اجرایی شود یا خیر، تصمیم بگیرد که دسترسی به قرص سقط جنین رایج در سراسر کشور را به شدت محدود کند.

و کریس گیدنر در سایت زیرمجموعه خود “Law Dork” پستی با ،وان “DOJ از SCOTUS می‌خواهد که حکم میفپریستون را در حین استیناف به حالت تعلیق درآورد تا از “تق،” جلوگیری شود. از «آشوب قابل توجهی» که بیماران و ارائه دهندگان خدمات در صورت اجرایی شدن احکام دادگاه های پایین تر با آن مواجه خواهند شد، DOJ استدلال می کند که مخالفان ضد سقط جنین «حتی این واقعیت را تصدیق نمی کنند».

نوشته شده در 11:14 توسط هوارد باشمن






منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/19/#202602