چهارشنبه، 5 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


چهارشنبه 5 جولای 2023

“شرکت حقوقی محافظه کار با تغییر سمت راست دادگاه عالی ایالات متحده پیروز می شود”: اندرو گودسوارد از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



من یک هنرمند کیک فلوریدا هستم و از حکم دادگاه عالی در حمایت از آزادی بیان حمایت می کنم. دادگاه 303 Creative را تصمیم گرفت و مجدداً تأیید کرد که ،ت نمی تواند به ما بگوید چیزهایی را بگوییم که به آنها اعتقاد نداریم. این یک خبر خوب برای همه است”: سین، مک نیل دارد این انشا آنلاین در تامپا بی تایمز.

نوشته شده در 1:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“اختیارات آژانس فدرال در تیررس دادگاه عالی ایالات متحده”: اندرو چانگ و جان کروزل از رویترز دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:24 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“رویکرد دادگاه عالی YOLO در مورد اسلحه در شرف آزمایش بزرگ است”: استاد حقوق براندون ه،روک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 1:14 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



هدف پایین تر: لیبرال ها برای یک نسل دادگاه عالی را از دست داده اند. تنها امید آنها تصرف دادگاه های ،تی و راه اندازی یک ضدانقلاب است.» اساتید حقوق لارا بازلون و جیمز فورمن دارند این پست در وبلاگ “Intelligencer” مجله نیویورک.

نوشته شده در 1:08 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«جان رابرتز برنده است. بقیه ما در حال باخت هستیم.» داهلیا لیتویک و مارک جوزف استرن دارند این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی چه چیز دیگری می تواند از دست بدهد؟” شما می تو،د به ،مت دوشنبه پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:56 توسط هوارد باشمن



بایدن برای پذیرش بازنگری دیوان عالی با فشار مجددی روبروست. تصمیمات بمب‌گذاری‌شده، درخواست‌های لیبرال از بایدن را تشدید کرده است تا در حالی که به سوی سال 2024 می‌رود، دادگاه تجدیدنظر کند. تا اینجا مقاومت می کند”: تای، پیجر دارد این مقاله صفحه اول در شماره امروز واشنگتن پست

نوشته شده در ساعت 12:50 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی ایالات متحده دیدگاه گسترده ای از “سخنر،” تجاری در پرونده وب سایت عروسی LGBT دارد”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در ساعت 12:44 توسط هوارد باشمن



کارشناسان می گویند: «مشتری وب سایت «شام» احتمالاً بر حکم دادگاه عالی در مورد ازدواج همجنس گرایان تأثیری نداشته است. کارشناسان حقوقی این ایده را که یک تحقیق ظاهراً جعلی از یک طراح سایت در ک،ادو در مخالفت با ازدواج‌های همجنس‌گرایان نقش کلیدی در تصمیم هفته گذشته داشت، رد ،د. دره گریگوریان از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



«،ون، گردن و گردن سوتومایور برای بر،ب ا،ر عدالتخواهان متمایل به چپ»: ال، سویر دارد این مقاله صفحه اول در نسخه امروز واشنگتن تایمز.

و کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ گزارش می دهد که “قاضی ،ون بدون ترس از صحبت ،، به تنهایی در ترم اول. اولین قاضی زن سیاه پوست بیشتر از همکاران صحبت کرد. نقش مخالف را با نوشته های زورآمیز پذیرفت

نوشته شده در ساعت 12:38 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/05/#206892