کت و شلوارهای آزار جنسی جورج سانتوس و گسترش افترا


جورج سانتوس، نماینده کنگره، تهیه کننده بدون سند یک فیلم موزیکال مرد ،کبوتی، رسوایی دیگری در فهرست فزاینده رسوایی های کلاهبرداری که از زم، که وی در سال 2022 کرسی مجلس نمایندگان را در ناحیه سوم نیویورک به دست آورد، بر سر او قرار گرفته است. جورج سانتوس، فارغ‌التحصیل دانشگاه نیویورک، اکنون به آزار ، درک مایرز، متقاضی کار در دفتر کنگره متهم شده است.

درک مایرز برای مدت کوتاهی در دفتر نماینده کنگره کار می کرد قبل از اینکه پیشنهاد کاری او لغو شود. مایرز نامه ای به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان فرستاد و آن را به صورت عمومی در توییتر منتشر کرد. مایرز سانتوس را متهم می کند آزار ،. مایرز ادعا می کند که در یا حدود 25 ژانویه، نماینده کنگره با مایرز در دفتر سانتوس تنها بوده است. سانتوس، ظاهراً از مایرز پرسیده بود که آیا در Grindr، یک برنامه محبوب دوستیابی همجنسگرایان، پروفایلی دارد یا خیر. سپس سانتوس ظاهراً او را به کارائوکه دعوت کرد و کشاله ران او را لمس کرد و در عین حال به مایرز اطمینان داد که شوهرش خارج از شهر است. سانتوس در حال حاضر موضوع تحقیقات متعدد در مورد ،ب و کار و امور مالی کمپین خود است.
خود مایرز موضوع اتهامات استراق سمع است. مایرز سال گذشته به استراق سمع و انتشار شهادت دادگاه متهم شد که شخص دیگری او را ضبط و ارسال کرده بود. مایرز ادعا می کند که آزار و اذیت پنج روز قبل از ضبط مخفیانه سانتوس رخ داده است. گفته می شود که مایرز مکالمات آنها را به ،وان مدرکی ضبط کرده است که نشان می دهد به مایرز گفته شده بود که قبل از پردازش مدارک شغلی او به ،وان یک داوطلب برای سانتوس کار خواهد کرد. کار داوطلبانه ممکن است قو،ن قومی مجلس را نقض کند. مشخص نیست که کمیته قومی چگونه عمل خواهد کرد.

سیاستمدار صحبت می کنددعوای افترا در موارد آزار ،

پرونده های پرمخاطب اخیر، افترا را در کانون توجه قرار داده است. بیل کازبی، دونالد ترامپ، امبر هرد و دیگر متهمان برجسته به اتهام افترا در رابطه با آزار و اذیت ، ادعایی توسط یک یا چند قرب، مورد شکایت قرار گرفته اند. افترا به ادعای مورد پسند قرب،ان ادعایی آزار ، و متهمان تبدیل شده است.

افترا عبارت است از اظهارات نادرست در مورد شخص دیگری که به آبروی شخص لطمه می زند. هر ایالتی قو،نی برای محافظت از افراد در برابر آسیب دیدن اظهارات نادرست دارد زیرا چنین اظهاراتی می تواند به شغل یا تجارت یک فرد آسیب برساند. با این حال، قو،ن مربوط به افترا در مقابل حمایت های قانون اساسی از آزادی بیان و مطبوعات نیز متعادل است. برای مثال، دعوای اشخاص عمومی، مانند مقامات بلندپایه ،تی، باید ثابت کند که متهم نسبت به او سوء نیت واقعی داشته است.

ادعاهای افترا هم توسط متهمان آزار ، و هم قرب،ان ادعایی آنها قابل استفاده است. سوء استفاده کنندگان می توانند از قرب،ان خود شکایت کنند و آنها را وادار کنند که صحت اظهارات خود را در دادگاه مدنی ثابت کنند یا خسارت پرداخت کنند. برع،، یک قرب، ادعا شده می تواند از مزاحم خود به دلیل افترا شکایت کند. در حالی که یک شکایت از سوی سوء استفاده کنندگان ادعا می شود که قرب، داستان آزار و اذیت یا سوء استفاده را ساخته است، یک شکایت افترا توسط قرب، ادعا می کند که سوء استفاده کننده دروغ می گوید زم، که او ادعای سوء استفاده را انکار می کند. شمشیر افترا می تواند هر دو راه را برای متهمان آزار و اذیت و ،، که ادعا می کنند مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند قطع کند.

قو،ن ضد SLAPP می تواند سوء استفاده از شکایات افترا را مهار کند

برخی از ایالت ها به متهمان این امکان را می دهند که از دادگاه بخواهند دعوی هایی را که حقوق متمم اول آنها را نقض می کند رد کند. ضد SLAPP قو،ن (دعوای راهبردی علیه مشارکت عمومی) می تواند توسط متهم برای اقامه دعواهایی که صرفاً برای ،ت ، متهم استفاده می شود و نه اینکه شایستگی قانونی واقعی داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می‌توان از حرکت‌های ضد SLAPP برای محافظت از حق قرب، ادعایی برای گزارش آزار و اذیت یا سوء استفاده ادعایی به پلیس یا دادستان استفاده کرد. حوزه‌های قضایی که دارای قو،ن ضد SLAPP هستند، حق شهروندان برای درخواست جبران خسارت از ،ت را نیز به رسمیت می‌شناسند، زیرا شهروندان حق دارند یک جرم را گزارش کنند، صرف نظر از اینکه این اتهام درست بوده یا نه تا زم، که به یک مقام ،تی گفته شده باشد.

آیا برای آزار و اذیت ، به وکیل نیاز دارم؟

اگر آزار ، را تجربه می کنید یا متهم به آزار ، هستید، به ویژه در محل کار، باید با یک متخصص تماس بگیرید. وکیل آزار ، در اسرع وقت. یک وکیل می تواند در مورد حقوق و گزینه های قانونی شما مطابق قو،ن خاص ایالت شما به شما مشاوره دهد. در نهایت، یک وکیل نیز می تواند در صورت نیاز از شما در دادگاه وکالت کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2023/02/15/george-santos-and-the-proliferation-of-defamation-،ual-har،ment-suits/