کنفرانس مجازی AWS Data Edition [Aug 30]: همین الان ثبت نام کنید


آمازون برنامه‌های کاربردی را برای مورد انتظارترین کنفرانس مجازی AWS Data Edition در سال 2023 دعوت می‌کند. دستور کار بحث کلان داده، تجزیه و تحلیل، BI، ML و هوش مصنوعی تولیدی است. جزئیات زیر را بررسی کنید!

درباره AWS Data Edition

در دنیای فوق رقابتی امروزی، داده ها بلیت طلایی هستند که تقریباً تمام جنبه های نوآوری را هدایت می کنند. به AWS Innovate – Data Edition بپیوندید. بیاموزید که چگونه قفل ارزش را از داده های خود باز کنید، با طرز فکر داده محور رهبری کنید، و در هر مرحله از سفر، از جذب، ذخیره و جستجوی داده ها تا تجزیه و تحلیل، تجسم و اجرای مدل های ML، یک استراتژی سرتاسر بسازید.

دستور جلسه

از داده های بزرگ، تجزیه و تحلیل، ذخیره سازی، هوش تجاری، یادگیری ماشینی، و هوش مصنوعی مولد گرفته تا هر چیزی در این بین – همه را در این نسخه از AWS Innovate کشف کنید! مفاهیم کلیدی، موارد استفاده و بهترین روش‌ها را بیاموزید تا به شما در صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مدیریت داده‌ها، حذف سیلوهای داده، به دست آوردن بینش دقیق سریع‌تر و ایجاد یک پایه داده قوی برای نوآوری سریع کمک کند.

جزئیات جلسه

افتتاحیه سخنر،

داده‌ها پویا هستند و در قالب‌های مختلفی ارائه می‌شوند که است،اج ارزش را به چالش می‌کشد. یک استراتژی داده مدرن می تواند به شما کمک کند داده های خود را مدیریت کنید، عمل کنید و به آنها واکنش نشان دهید تا بتو،د تصمیمات بهتری بگیرید، سریعتر پاسخ دهید و فرصت های جدید را کشف کنید. جدیدترین پایگاه داده، داده ها، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی/ML را کشف کنید و بینش هایی در مورد اینکه چگونه سازمان ها از قدرت داده ها برای سرعت بخشیدن به نوآوری در سازمان خود استفاده می کنند، دریافت کنید. راه‌اندازی کنید و استراتژی داده‌ای مدرن بسازید که به شما امکان می‌دهد داده‌ها را در هر مقیاسی ادغام، ذخیره، مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید، و همچنین بینش داده‌ها را با هر،ی که به آنها نیاز دارد به اشتراک بگذارید.

ایجاد یک سازمان داده محور

در مورد مسیر: الهام بگیرید و بیاموزید که سازمان‌ها چگونه از AWS برای حل چالش‌های تجاری، بهینه‌سازی عملکرد تجاری و نوآوری سریع‌تر استفاده می‌کنند. استفاده از داده های خود را به ،وان یک دارایی استراتژیک شروع کنید و از امروز سازمان خود را با داده ها دوباره اختراع کنید.

همه چیز مبتنی بر داده – از چشم انداز تا ارزش (سطح 100)

  • در حالی که داده ها فراوان هستند و به سرعت در حال رشد هستند، فقط تولید یا ذخیره مقدار زیادی از آن ها به طور خودکار ارزش ایجاد نمی کند.
  • ارزش با ایجاد یک فرهنگ داده محور که از داده ها برای اختراع از طرف مشتریان با استفاده از AI-ML، تجزیه و تحلیل و بینش های عملی استفاده می کند، تحقق می یابد.
  • با این حال چالش‌های فرهنگی، مدل‌های منسوخ حکمر،، سیلوهای سازم، و رویکردهای اجرایی میراث مانع تحقق این چشم‌انداز هستند.
  • در این جلسه، دریابید که چگونه برنامه Data-Driven Everything (D2E) آمازون سازمان شما را قادر می‌سازد تا به این چالش‌ها رسیدگی کند.
  • برنامه D2E شامل مولفه هایی از طرز فکر، افراد، فرآیندها و فناوری است تا رهبری ،ب و کار و فناوری را همسو کند، چشم اندازی قانع کننده ایجاد کند، سازمان شما را قادر به ارائه ارزش از طریق موارد استفاده، افزایش چابکی، افزایش تجارب مشتری و ایجاد موفقیت پایدار کند.
  • این جلسه همچنین شامل یک مطالعه موردی مشتری از PVcomBank در سفر تحول داده آنها، با تمرکز بر راه اندازی مجموعه مهارت ها و معماری من،، و همچنین همکاری ،ب و کار و فناوری اطلاعات برای تحقق اه، استراتژیک خود برای توسعه محصولات و خدمات مالی جدید و نوآورانه برای مشتریان است.

بلندگو: روهیت داوان، رئیس استراتژی داده، AWS
مدت زمان: 30 دقیقه

به حدا،ر رساندن ارزش: چگونه معماری داده با معماری ،ب و کار شما همسو می شود تا یک استراتژی داده موفق ارائه دهد (سطح 200)

  • معماري داده به خوبي تعريف شده و رويكردهاي مديريت داده موثر، ستونهاي اساسي كليدي براي سازمانهايي هستند كه به دنبال ايجاد يك استراتژي داده مدرن براي ارائه سريع بينش هستند.
  • در این جلسه، مفاهیم و استراتژی‌های کلیدی را بررسی می‌کنیم تا در طراحی و پیاده‌سازی در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که نتایج با رویکردهای کاری و اه، سازم، سواد داده‌ای شما همسو هستند.
  • ما همچنین درباره «روی رمپ» برای «یادگیرندگان» داده‌های شما، علاوه بر مصرف‌کنندگان داده‌های موجود، بحث می‌کنیم تا مطمئن شویم که معماری داده‌ها و سیاست‌های مدیریتی شما از تمام سطوح بلوغ داده در سراسر سازمان شما پشتیب، می‌کنند.

بلندگو: جیسون هانتر، WW Prin،l Data Strategy Tech، AWS
مدت زمان: 30 دقیقه

  • ساخت یک پلت فرم داده سازم، هوشمند (سطح 200)
  • سازمان ها به دنبال اتصال داده های مشتری در تمام نقاط تماس سفر مشتری برای درک بهتر نیازهای آنها و ارائه تجربیات فوق شخصی هستند.
  • برای تحقق اه، فراشخصی‌سازی، ایجاد پلت‌فرم‌های داده مدرن و هوشمند در سطح سازم، ضروری است که همه کاربران در سازمان را بدون به خطر انداختن امنیت، حاکمیت داده و ا،امات انطباق، توانمند می‌سازد.
  • به این جلسه بپیوندید تا پلت فرم داده مدرن بانک DBS (DBS) “پیشرفت DBS از طریق AI” (ADA) را بیاموزید. دریابید که چگونه ADA به تحلیلگران داده، دانشمندان و کارمندان در سراسر بانک با ابزار، چارچوب و دسترسی دموکراتیک به داده‌های کل بانک با یک چارچوب حاکمیتی قوی برای مدیریت داده، قابلیت کشف داده‌ها و امنیت داده، قدرت می‌دهد.
  • ADA به ،وان یک پلتفرم بومی ،یبی-ابر، پیکربندی و مدیریت صنعتی سرویس‌های AWS از جمله Amazon SageMaker، Amazon EMR، AWS DataSync، Amazon EC2 و سایر سرویس‌های AWS AI/ML را ارائه می‌کند که به آن‌ها امکان دسترسی بر اساس تقاضا به انتقال داده امن و مدیریت چرخه عمر پروژه را می‌دهد.
  • آنها همچنین دیدگاهی را در مورد چگونگی فعال ، پلت فرم ADA DBS در مقیاس به اشتراک می گذارند. در مورد اینکه چگونه DBS چالش‌هایی مانند امنیت داده، تهیه و مدیریت پلتفرم را مدیریت کرد و به نتایجی دست یافت که تأثیر مثبتی بر جامعه DBS داشت.

بلند،ا

  • Unni Pillai، رئیس فناوری FSI، AWS
  • متیو ورثی، مدیر اجرایی DataFirst، مالک محصول امنیت داده، بانک DBS
  • مدت زمان: 30 دقیقه

تسریع نتایج مبتنی بر داده در بخش عمومی (سطح 200)

  • داده ها نقش اساسی در تحول دیجیتال در صنایع تحت نظارت از جمله بخش عمومی ایفا می کنند.
  • این جلسه به تشریح این موضوع می‌پردازد که چگونه سازمان‌هایی مانند آموزش، ،ت، شرکت‌های آب و برق و مراقبت‌های بهداشتی از AWS به‌طور مقرون‌به‌صرفه برای است،های رو به رشد داده‌های خود استفاده می‌کنند، موارد استفاده را هدایت می‌کنند و راه را برای نوآوری در پروژه‌های در حال تغییر جهان هموار می‌کنند.
  • آنها همچنین توضیح می دهند که چگونه می توان به سرعت بینش را در حین تکرار در مورد حاکمیت و چارچوب های فنی مورد نیاز ارائه داد.

بلندگو: Karthik Murugan، رئیس داده، بخش عمومی APJ، AWS
مدت زمان: 30 دقیقه

امکان ایجاد ارزش داده خود را با رویکردهای داده من، چند برابر کنید (سطح 100)

  • داده عامل تغییر است که تحول دیجیتال را به پیش می‌برد.
  • تنوع داده ها و بارهای کاری و نیاز به انعطاف پذیری در محیط های داده مش،، انتخاب های ذخیره سازی را برای هر برنامه ای حیاتی می کند.
  • در این جلسه، چرخه عمر داده ها و مراحل ملموس را برای پیشبرد ،ب و کار شما با ذخیره سازی داده ها و استراتژی های مدیریتی من، بیان می کنیم.
  • کشف کنید که چه عواملی باعث افزایش نیرو می‌شود که سازمان‌هایی مانند شما را قادر می‌سازد تا ارزش داده‌های خود را چند برابر کنند، با چابکی پاسخ دهند و با بینش‌های مبتنی بر داده با ذخیره‌سازی داده‌ها و فناوری‌های AWS، نوآوری را تقویت کنند.

بلندگو: پل هاورفیلد، متخصص اصلی ذخیره سازی، AWS
مدت زمان: 30 دقیقه

تسریع استراتژی مشتری 360 در AWS (سطح 100)

  • رفتارها و انتظارات مشتری به طور اساسی تغییر کرده است و سازمان ها را وادار می کند تا به رویکردهایی برای تسریع تحول دیجیتال در سراسر زنجیره ارزش نگاه کنند.
  • آنها تصمیمات ،ید را خطی نمی‌گیرند و از کانال‌های متفاوت و متفاوت زیادی برای کشف و تحقیق در مورد محصولات استفاده می‌کنند – از رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و تبلیغات هدفمند، و همچنین ،ید در یک فروشگاه آجری.
  • در این جلسه، یاد بگیرید که چگونه یک دید 360 درجه از مشتریان خود از جمله رفتارها و ترجیحات ،ید آنها ایجاد کنید و به تعاملات کل در نقاط مختلف تماس در کل سفر مشتری دسترسی پیدا کنید تا تجارب آنها در طول سفر ،ید تنظیم شود.
  • ما به اشتراک می‌گذاریم که چگونه این بینش شما را قادر می‌سازد تا پیشنهادات محصول شخصی‌شده و کمپین‌های بازاریابی را استراتژی‌بندی کنید، تعهدات خود را نسبت به مشتری مداری پیش ببرید و تجربیات مشتری استثنایی ایجاد کنید.

بلندگو: Pierre Semaan، رئیس استراتژی و راه حل های GTM، SMB، APJ، AWS
مدت زمان: 30 دقیقه

پیمایش حفاظت از داده، حاکمیت، و حاکمیت دیجیتال در AWS (سطح 100)

  • در AWS، ما تشخیص می‌دهیم که حفاظت از داده‌های مشتری و جلب اعتماد مشتری اولویت‌های کلیدی بسیاری از سازمان‌ها هستند.
  • در این جلسه نحوه ایجاد استراتژی من، که افراد، فرآیندها و فناوری را برای ارائه حاکمیت داده در مقیاس همسو می کند، به اشتراک می گذارد.
  • بد،د که چگونه AWS کنترل‌های دسترسی من، را پیکربندی می‌کند، داده‌ها را برای انطباق نظارت می‌کند و امنیت لایه‌ها را برای محافظت از داده‌ها در برابر رفتارهای م،ب تنظیم می‌کند.
  • آنها همچنین استفاده از کنترل‌ها و ویژگی‌های حاکمیت داده‌ها را پوشش می‌دهند تا به سازمان‌ها اجازه دهند تا ا،امات نظارتی در حال تحول را در هر مک، که فعالیت می‌کنند، بدون به خطر انداختن قابلیت‌ها، عملکرد، نوآوری و مقیاس ابر برآورده کنند.

بلندگو: مایکل استرینگر، معمار اصلی راه حل های امنیتی، بخش عمومی ANZ، AWS
مدت زمان: 30 دقیقه

چگونه ثبت نام کنیم؟

علاقه مندان می توانند از طریق این سامانه ثبت نام کنند این لینک.

زمان برگزاری کنفرانس

  • زمان 1: 5:00 الی 10:30 صبح
  • زمان 2: 11:00 الی 16:30
  • بازپخش نوت کلیدی زمان 3:
  • 17:30 – 6:30 بعد از ظهر

سوالات متداول

AWS Innovate 2023 کجا میزب، می شود؟

AWS Innovate یک کنفرانس آنلاین است. پس از پر ، فرم ثبت نام، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد.

چه ،ی باید در AWS Innovate شرکت کند؟

چه در فضای ابری تازه کار باشید یا تجربه داشته باشید، AWS Innovate چیزی برای یادگیری ارائه می دهد. این برنامه برای کمک به شما در ،ب مهارت های لازم برای نوآوری سریع، دستیابی به کارایی های جدید و تصمیم گیری آگاهانه تر طراحی شده است.

آیا برای شرکت در این کنفرانس هزینه ای برای ثبت نام وجود دارد؟

AWS Innovate یک کنفرانس آنلاین رایگان است.

چگونه گواهی حضور را دریافت کنم؟

تماشای 5 جلسه یا بیشتر را برای دریافت گواهی حضور به آدرس ایمیل ثبت شده برای کنفرانس تا 15 سپتامبر 2023 تکمیل کنید.

برای مشاهده اطلاعیه رسمی کنفرانس مجازی AWS Data Edition اینجا را کلیک کنید


منبع: https://cse.noticebard.com/conferences-and-seminars/aws-data-edition-virtual-conference/#new_tab