گفتگوهای باز: سری پادکست DEI – یادآوری – تنوع، برابری و گنجاندن


22 دسامبر 2022

مایر براون


برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

با نزدیک شدن به پایان سال، این یک یادآوری سریع درباره سری جدید پاد،ت‌های کوتاه ما با تمرکز بر تنوع، برابری و گنجاندن (DEI): OPEN Talks است.

مصاحبه‌های اخیر ما تسویه حقوق برابر برای تیم ملی فوتبال ،ن ایالات متحده، DEI در مایر براون و رویکرد QBE به تنوع، شمول و رفاه را پوشش می‌دهد. ،مت‌ها را می‌تو،د در اینجا و در تمام پلتفرم‌های اصلی پاد،ت پیدا کنید.

در ابتدا در 14 دسامبر 2022 منتشر شد

از ما در mayerbrown.com دیدن کنید

مایر براون یک ارائه‌دهنده خدمات حقوقی جه، است که شامل فعالیت‌های قانونی است که نهادهای جداگانه‌ای هستند (“روش‌های مایر براون”). مایر براون Practices عبارتند از: Mayer Brown LLP و Mayer Brown Europe – Brussels LLP، هر دو شراکت با مسئولیت محدود در ایلینوی ایالات متحده آمریکا تأسیس شده اند. Mayer Brown International LLP، یک مشارکت با مسئولیت محدود که در ،ستان و و، ثبت شده است (مجوز و تنظیم شده توسط مرجع تنظیم مقررات وکلا و ثبت شده در ،ستان و و، به شماره OC 303359). مایر براون، SELAS که در فرانسه تأسیس شده است. مایر براون JSM، شراکت هنگ کنگ و نهادهای مرتبط با آن در آسیا؛ و Tauil & Checker Advogados، یک شراکت حقوقی برزیلی که مایر براون با آن مرتبط است. “Mayer Brown” و آرم Mayer Brown علائم تجاری مایر براون Practices در حوزه قضایی مربوطه خود هستند.

© Copyright 2022. The Mayer Brown Practices. تمامی حقوق محفوظ است.

این مقاله مایر براون اطلاعات و نظراتی را در مورد مسائل حقوقی و تحولات مورد علاقه ارائه می دهد. موارد فوق یک درمان جامع از موضوع تحت پوشش نیست و به منظور ارائه مشاوره حقوقی نیست. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی در رابطه با موضوعات مورد بحث در اینجا از مشاوره حقوقی خاص استفاده کنند.

مقالات پرطرفدار در مورد: قانون شرکت/تجاری از ،ستان

حق قانونی خسته کننده بودن

واکرها

با ورود به فصل جشن کریسمس، بدون شک صندوق پستی شما مملو از بایدها و نبایدهای آشنای مهم، های کریسمس خواهد شد که معمولاً در این زمان از سال از بین می روند.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1262332